Volgende keer dat de politie mij tegenhoudt en mijn rijbewijs vraagt doe ik een Willeke:
"Ja, maar wat is dat eigenlijk een "rijbewijs"" ??"
"Ja, maar wat is dat eigenlijk een "rijbewijs"" ??"
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ja maar de man ,daar hebben ze geen afkomst van gegeven, als het bv een kleurling was,......

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Vraag eens aan Fouad Belkacem of aan zijn advovaten wat 'aanzetten tot haat' juist inhoudt.Wil. schreef: ↑28 mar 2020, 15:44Er bestaan heel veel wetten, maar in het recht heeft men de bedoeling elke term nauwkeurig te omschrijven zodat we goed weten wat de inhoud is indien de wetgever die term gebruikt.
De term discriminatie is omschreven.
De term verkrachting is omschreven.
Wat met de term haat ?
Het kan toch niet dat iedereen maar moet weten wat jij er bv. van vindt , terwijl ik daar weer een andere inhoud aan geef?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Voor mij is het begrip "haat" nochtans heel simpel...
Lars, jij antwoordt zéér zelden op concrete vragen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Neen.Wil. schreef: ↑28 mar 2020, 16:32Lars, jij antwoordt zéér zelden op concrete vragen.
Ben je een haatzaaier als je zegt dat je Ad. H. en zijn hedendaagse aanhangers haat? Indien niet, waarom niet.
Is dat moeilijk?
Door wie? Door degene die de wandaden van A.H. aankaart? Of door degene die voorstelt om tot actie over te gaan?Lars schreef: ↑28 mar 2020, 16:43Neen.
Er is meer nodig dan dat.
Pas wanneer ik dagelijks en systematisch "ADH en zijn hedendaagse aanhangers" via allerlei kanalen continu in een negatief daglicht stel en één of andere Pipo reageert daarop met "Ja, laten we alle ADH aanhangers doodschieten!", dan is er volgens mij een grens overschreden.
Wiens woorden?Dan ben je moreel verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen van je woorden.
Zo werk het niet en je stelt het wellicht ook verkeerd voor. Als je oproept tot geweld, dan heb je de lijn overschreden. Dat mag in ons rechtsbestel niet.Dat was ook waarom Belkacem effectief zijn celstraf moest uitzitten, hij dacht zich te kunnen verbergen achter "het zijn maar woorden"....

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Misschien... maar misschien wil de poster dat de overheid daartoe het initiatief moet nemen? Een wederinvoeren van de doodstraf, weet je wel?
Je blijft watertrappelen, beste Lars, want je raakt kant noch wal aangezien je geen definitie hebt van haat.Als reactie op jouw haatzaaierij.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.