Ik ga u aangeven

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Monteer een zwaailicht op uw step. Denken ze dat je bij de 'club' hoort en onderweg bent naar een dringende interventie.Delavega schreef:
Ik ga morgen met mijn elektrische step een toertje maken om mij wat te ontspannen. Is mijns inziens niet toegestaan, aangezien het niet echt een ‘beoefening van een individuele fysieke activiteit’ inhoudt.
Ik zal wel iets verzinnen mocht de politie mij staande houden, bijvoorbeeld dat ik onderweg ben naar een voedingswinkel in de stad, die 7 dagen op 7 open is.Vuile verklikkerdoor Wil. » Vandaag, 09:48
Ik ga u aangeven![]()
Ceausescu laat groeten. En Dicksy, dat vrees ik ook, vooral zoals je aangeeft, met dit mooie weer. Na de winter snakken de mensen naar de warmere zonnige dagen. Maar zolang de maatregelen gelden leven we in een échte dictatuur met alle gevolgen van dien voor "dissidenten".Dicksy schreef: ↑03 apr 2020, 14:04Mensen gaan dit niet blijven pikken zoals ik al eerder aangaf. 1 maand zal goed gaan, 2 maand al wat minder en nu met de zomer voor de deur zal het hek helemaal van de dam zijn.tokkio schreef:
ook op een bank alleen ,in de zon zitten mag niet,ook naar Limburg rijden, met 2 fietsen achterop, om daar dan eens een toerke te doen ,mag niet,het zelfde voor de Ardennen,zelfs een muzikaal eerbetoon aan de zorgverstrekkers, dat amper 5 min duurde levert een boete op van 750€,alleen gaan vissen op een grote vijver, verboden ,dus zoals Aelbrecht het aangaf ,een politie staat,dat brengt veel boeten op.
Ademen mag nog wel,en liefst zon....enz, enz,...
De mensen gaan er gewoon hun klak aan vegen, corona of niet.![]()
Ik rijd ook graag met de fiets alleen, op een normale manier. Daarom akkoord met wat benq schrijft.benq schreef: ↑04 apr 2020, 08:46Wielertoeristen zijn wij en de mensen die met een gewone fiets rijden al dan niet elektrisch,
De rest is terrorist, ze roepen en tieren als ze je willen voorbij steken en als ze kunnen zouden ze je van de weg duwen.
Maar ja dat wist je al hé.
Ik walg van deze beesten
Voila ,we hebben een doping's dokter,ik heb mijn tong bijna in de knoop gedraait om die namen uit te spreken.....de enige doping die ik heb zit in het achterwiel van de fiets,maar ik moet dat iedere dag aan het infuus hangenE.T. schreef: ↑03 apr 2020, 19:27Je moet goed beseffen dat die bijna allemaal aan de doping zitten …
Naast Testosteron, waar ze agressief van worden, ook veel Cortisone. Verder dingen die je meer zuurstof doen opnemen zoals Actovegin, verschillende soorten EPO (CERA, Eprex, EPO zeta, EPO Retacrit), Neorecormon en Albumin. Hormonen zijn ook erg in: Kryptocur, Lutrelef, Gonasi, TB-500, Glucagone, Geref, Menogon, Proviron, Deca Durabolin, Testovis, Triacana, Dynatrope, Monores en Hypertropin …
cf. een artikel in Newsmonkey uit 2015
Die symmetrie klopt niet voor de huidige corona crisis, die klopt alleen maar in het geval van "groepsimmuniteit" , dus zonder quarantaine maatregelen.Wil. schreef: ↑04 apr 2020, 10:46Hieronder de grafiek voor de verspreiding van griep. De snelle verspreiding begint zo'n 10 weken vóór de piek en dan duurt het weer 10 weken voor de epidemie voorbij is. Dat was 6 jaar jaar na elkaar zo in het Canadees onderzoek waaruit het plaatje is genomen.
20 weken: dat is 4 maanden en half. Indien corona zich op dezelfde manier gedraagt, dan is dat de periode die men in het achterhoofd moet houden. In dit land zijn we vanaf begin maart geconfronteerd geweest met de stijgende fase van die grafiek. Dat zou dus inhouden dat we tot in juli in de puree zitten.
![]()

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.