Corona virus
-
dejules
7de dag, enkele minuten geleden.
Arts vanuit ZOL Genk : in het weekend zien wij vreemd genoeg weinig mensen binnenkomen.
Op maandag en dinsdag verandert dat beeld steevast en is er een uitzonderlijk grote toeloop.
U weet toch Wil punt dat die dan meestal niet meer te redden zijn.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Die van Genk worden overgebracht naar de naastliggende provincie, alwaar zij met liefde en veel zorg worden opgevangen. (orders van de leider van de grootste stad van 't land).dejules schreef: ↑05 apr 2020, 11:417de dag, enkele minuten geleden.
Arts vanuit ZOL Genk : in het weekend zien wij vreemd genoeg weinig mensen binnenkomen.
Op maandag en dinsdag verandert dat beeld steevast en is er een uitzonderlijk grote toeloop.
U weet toch Wil punt dat die dan meestal niet meer te redden zijn.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Wil , je moet niet zo hoog van toren blazen dat je telkens meer weet dat de andere
En trouwens we horen nog goed dat je zo tegen de mensen niet moet roepen .
Hoe komt dat er zoveel mensen zijn opgenomen en overlijdens .
Gelukkig dat er ook mensen kliniek mogen verlaten , maar heb je ze al horen
praten en hoe zich voelen ?
Heeft ieder land dat zien aankomen ( Neen)
Hebben ze veel verzwegen ja kun je niet ontkennen .
En hoe komt dat iedere land met Covid -19 wordt geconfronteerd heb je daar verklaring voor .
Hoe komt dat op die flesreiniger coronavirus , of hebben ze dat zelf gedaan of u kan allemaal .
Want u hebt over t'laatst die foto hier neergezet op forum .
Maar als zo is dat ze al wisten op voorhand stel ik mij de vraag waarom heeft iedereen dan gezwegen ?
Of was met de bedoeling oorlog tussen de landen , je ga me nu toch niet zeggen dat zo epidemie alle landen kan bereiken !! En dat je daar niks kan tegen doen .
En trouwens we horen nog goed dat je zo tegen de mensen niet moet roepen .
Hoe komt dat er zoveel mensen zijn opgenomen en overlijdens .
Gelukkig dat er ook mensen kliniek mogen verlaten , maar heb je ze al horen
praten en hoe zich voelen ?
Heeft ieder land dat zien aankomen ( Neen)
Hebben ze veel verzwegen ja kun je niet ontkennen .
En hoe komt dat iedere land met Covid -19 wordt geconfronteerd heb je daar verklaring voor .
Hoe komt dat op die flesreiniger coronavirus , of hebben ze dat zelf gedaan of u kan allemaal .
Want u hebt over t'laatst die foto hier neergezet op forum .
Maar als zo is dat ze al wisten op voorhand stel ik mij de vraag waarom heeft iedereen dan gezwegen ?
Of was met de bedoeling oorlog tussen de landen , je ga me nu toch niet zeggen dat zo epidemie alle landen kan bereiken !! En dat je daar niks kan tegen doen .
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ben je geïnteresseerd dan? Zou het een probleem zijn?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
dejules
Tegenwoordig zijn dat algoritmes die de koers bepalen, toch?
Hoe staan ze, uw aandelen?
-
dejules
Ik ben niet geïnteresseerd, viezerik!
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06