Buschauffeur die kwade video maakte over hoestende passagier sterft aan coronavirus
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200404_04913227
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Buschauffeur die kwade video maakte over hoestende passagier sterft aan coronavirus

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Laatst gewijzigd door gast43 op 06 apr 2020, 11:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Binnenkort zijn er helemaal geen beschermingsmiddelen meer te krijgen op de wereldmarkt omdat de prijzen waanzinnig stijgen en de rijke en machtige landen alles opkopen.wardje schreef: ↑06 apr 2020, 10:59Had iedereen degelijke mondmaskers gehad ( zoals ze in China rondlopen en ook in nog andere landen) zou het risico op besmetting bij correct gebruik wel afnemen, maar ja daar wringt het schoentje er zijn er nauwelijks voldoende voor de verplegers, enz.
Duitsland gaat zo te lezen op grote schaal mondmaskers en beschermkledij op grote schaal maken zodat men niet meer afhangt van anderen, ook andere europese landen zouden ze kunnen aankopen.
Dat ieder Europees land dat maar doet zodoende hangt men niet meer af van de goodwil van anderen.
Larie. Check 'rijkste mens ter wereld'.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.21/03/2020:dejules schreef:
Bill Gates heeft bijna heel zijn vermogen geschonken aan goede doelen.
Zelfs zijn eigen kinderen zullen niets erven.
Zal een zware aanpassing zijn voor vele mensen.Verder werd gezegd dat het minstens 2 jaar zal duren eer iedereen terug in de normaliteit komt. Reizen zal tot die tijd uitgesloten zijn : enkel in de eigen stad, daarna regio en daarna binnen eigen land. Pas na 2 jaar kan er gereisd worden naar landen die ook in de normaliteit zijn gekomen. Reizen buiten Europa en zeker intercontinentaal gaat nog veel langer duren.
Het spijt me, maar feiten zijn feiten. Hij heeft een stukje weggegeven. De grote brok is zijn 97 miljard. Als dat een klein stukje is, wat was dan zijn hele pot?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.