Corona virus
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Niet vooruitlopen dejules, we zijn net april begonnen.dejules schreef:
De ECB geeft geen noodkredieten voor dubbele ambtenarenpensioenen.
U zult het moeten doen met 1.000 Euro, indien U tenminste 45 jaar effectief gewerkt hebt, anders is het een pak minder.
Het tijdperk van de leeglopers eindigde in 2020.
Het ECB laat zijn gelijkgezinden niet vallen. Het zijn ook allemaal vastbenoemde (statutaire) ambtenaren, leeglopers, enz......
U kent dat wereldje niet. Niet ik maar u gaat nog verschieten en dus is het goed dat u zelf al uw plan kunt trekken. Buiten die pampers natuurlijk...,
-
Horus1 - Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Ecb heeft België 8 miljard euro geleend aan 0 percent intrest. De voorbije dagen leende de Belgische Staat enkele miljarden euro's aan een negatieve rente, dwz dat men minder terug betaalt dan men leent! Maar dat leest onze hangmatter niet? Waarom niet? Omdat het niet past in zijn verrottingsstrategie!
-
dejules
Dat doet ze voor alle landen die niet meer kunnen lenen op de internationale markten.
Dat zijn noodkredieten maar die zijn niet bedoeld om de dubbele ambtenarenpensioenen te betalen.
Alleen om de gevolgen vd corona-crisis mee te financieren.
De ECB is de enige kredietverstrekker van België en dit voor minstens 40 jaar.
Als de Eu implodeert dan is elke Belgische burger straatarm.
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
https://www.hln.be/ihln/internet/gegeve ... ~a8270040/
Gegevens van klanten Social Deal mogelijk op straat na datalek: “Verander uw wachtwoord”
De website Social Deal is mogelijk getroffen door een datalek. Er werd ‘ingebroken’ op een computer van een medewerker, waardoor het zou kunnen dat ook bepaalde klantengegevens werden buitgemaakt. Om welke gegevens het precies gaat is nog niet bekend, maar Social Deal raadt alle klanten aan hun wachtwoorden te resetten.
Mensen die erbij aangesloten zijn
Gegevens van klanten Social Deal mogelijk op straat na datalek: “Verander uw wachtwoord”
De website Social Deal is mogelijk getroffen door een datalek. Er werd ‘ingebroken’ op een computer van een medewerker, waardoor het zou kunnen dat ook bepaalde klantengegevens werden buitgemaakt. Om welke gegevens het precies gaat is nog niet bekend, maar Social Deal raadt alle klanten aan hun wachtwoorden te resetten.
Mensen die erbij aangesloten zijn
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ook de statutaire ambtenaren die dubbele pensioenen krijgen?dejules schreef: ↑09 apr 2020, 12:33Dat doet ze voor alle landen die niet meer kunnen lenen op de internationale markten.
Dat zijn noodkredieten maar die zijn niet bedoeld om de dubbele ambtenarenpensioenen te betalen.
Alleen om de gevolgen vd corona-crisis mee te financieren.
De ECB is de enige kredietverstrekker van België en dit voor minstens 40 jaar.
Als de Eu implodeert dan is elke Belgische burger straatarm.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy schreef: ↑09 apr 2020, 11:06En dejules zag dat het goed was. Nu is het voor de anderen dus:dejules schreef:
Ik heb 2 handen en een stel hersenen die ik altijd goed gebruikt heb.
Ik heb altijd mijn plan getrokken en zelf initiatief genomen.dejules schreef 17/01/2020 -18.14 hr:
Ik lig inderdaad in een hangmatEn nog. Eerst voor mijn pré en nu voor mijn pensioen.U bent heel uw leven afhankelijk geweest vd staat.
Bloemen verwelken, schepen vergaan maar vadertje staat zal altijd blijven bestaan.![]()
Denk dat Darwin mij al voor gegaan is.U gaat als eerste dood volgens Darwin.![]()

dejules
minder dan een minuut geleden
Isabel Albers
@italbers
·
24 m
Wie op 1 jan had gezegd dat dit in 2020 cover
@tijd
zou sieren, hadden we goed gek verklaard. Mnd geleden waren war for talent en recordwinsten nog het thema. Nu 1,5 mio mensen zonder werk, 40% wklh in privé(!).
Isabel Albers
@italbers
·
24 m
Wie op 1 jan had gezegd dat dit in 2020 cover
@tijd
zou sieren, hadden we goed gek verklaard. Mnd geleden waren war for talent en recordwinsten nog het thema. Nu 1,5 mio mensen zonder werk, 40% wklh in privé(!).
-
www.tijd.be/markten-live/nieuws/algemee ... 42399.html
Blijkbaar over het hoofd gezien he Dejules. By the way, je voornaamste leverancier Ontex stelt zijn verwachtingen bij.
Blijkbaar over het hoofd gezien he Dejules. By the way, je voornaamste leverancier Ontex stelt zijn verwachtingen bij.
-
dejules
Artikel is van 03 juli 2019.
U noemde ze "de slimme" op uw dienst verloren voorwerpen.
-
Is dit een geval van 'leegloper helpt leegloper'?dejules schreef 17/01/2020 -18.14 hr:
Ik lig inderdaad in een hangmat en krijg 's morgens en 's avonds verzorging van het wit-Gele kruis.
Die vervangen oa mijn pamper.

Neen Juleke, werkte in de firma waar jij van beweert er ooit gewerkt te hebben. Wat was je opdracht? Samen met huisvrouwen en jobstudenten pakjes in een vrachtcontainer stapelen of stond je aan de Vanderlande sorteerband te kijken hoe een automaat het werk deed?Junior Supervisors van koffie te voorzien? Of nog beter de loods uitvegen nadat anderen het werk hadden gedaan?
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Horus1 : Neen Juleke, werkte in de firma waar jij van beweert er ooit gewerkt te hebben. Wat was je opdracht? Samen met huisvrouwen en jobstudenten pakjes in een vrachtcontainer stapelen of stond je aan de Vanderlande sorteerband te kijken hoe een automaat het werk deed?Junior Supervisors van koffie te voorzien? Of nog beter de loods uitvegen nadat anderen het werk hadden gedaan?
Ongeacht welke job dat iedereen van ons heeft gedaan , blijf iedereen gelijk in samenleving .
En je mag u van geluk prijzen , dat je nog kern gezond zijn Horus1 , en is u van harte gegund .
Maar vind geen tijd om iemand de vinger wijzen die het minder heeft met de gezondheid .
Ik ben ook man van 76 j maar mijn gezondheid is ook veel minder .
En je zet u in voor ouderen zou je beter moeten weten dan gelijk wie hoe de toestand nu verloopt .
Waarvoor dank dat je mensen ondersteunt .
En idd , Dejules zou beter op zijn uitspraken letten weet iedereen van ons . Wil zeggen beter niet op reageren
Maar blijkbaar zijn er veel die maar gas blijven geven .
Ongeacht welke job dat iedereen van ons heeft gedaan , blijf iedereen gelijk in samenleving .
En je mag u van geluk prijzen , dat je nog kern gezond zijn Horus1 , en is u van harte gegund .
Maar vind geen tijd om iemand de vinger wijzen die het minder heeft met de gezondheid .
Ik ben ook man van 76 j maar mijn gezondheid is ook veel minder .
En je zet u in voor ouderen zou je beter moeten weten dan gelijk wie hoe de toestand nu verloopt .
Waarvoor dank dat je mensen ondersteunt .
En idd , Dejules zou beter op zijn uitspraken letten weet iedereen van ons . Wil zeggen beter niet op reageren
Maar blijkbaar zijn er veel die maar gas blijven geven .
-
dejules
De Britse overheid kan ongelimiteerd ponden opnemen van de Britse centrale bank. De maatregel is genomen om op korte termijn ruimte te creëren om de economie te stimuleren.
Het is een omstreden besluit. In de economische wereld wordt gewaarschuwd dat het kan leiden tot 'Zimbabwaanse toestanden'. Als de overheid ongelimiteerd geld kan uitgeven, kan dat de waarde van de munt ondermijnen en leiden tot hyperinflatie, zoals onder meer in Zimbabwe is gebeurd.
Het is een omstreden besluit. In de economische wereld wordt gewaarschuwd dat het kan leiden tot 'Zimbabwaanse toestanden'. Als de overheid ongelimiteerd geld kan uitgeven, kan dat de waarde van de munt ondermijnen en leiden tot hyperinflatie, zoals onder meer in Zimbabwe is gebeurd.
-
Gast43, weet maar al te goed hoe de toestand is, en help als vrijwilliger van het Zorgnetwerk 4 dagen/week maaltijden rondbrengen aan hoog bejaarden die nog thuiswonen in onze stad. Denk dat dit beter is dan de ganse godsganse dag artikels uit kranten, tijdschriften en ik weet niet wat nog al te kopiëren. Maar ja is het dat niet dan zal het wel weer Dewever, Nv-a of de ambtenaren zijn. Trieste mentaliteit en vraag me dikwijls af voor wie doen we dat allemaal?
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
Amerikaanse centrale bank pompt 2.100 miljard extra in economie
De Amerikaanse centrale bank (Fed) heeft een pakket maatregelen aangekondigd die tot 2.300 miljard dollar (2.100 miljard euro) extra financiering ter beschikking stellen van de economie. Ze wil op die manier de gezinnen, bedrijven, 50 staten en lokale overheden ondersteunen.
De Amerikaanse centrale bank (Fed) heeft een pakket maatregelen aangekondigd die tot 2.300 miljard dollar (2.100 miljard euro) extra financiering ter beschikking stellen van de economie. Ze wil op die manier de gezinnen, bedrijven, 50 staten en lokale overheden ondersteunen.