Corona virus
-
Ice
Als één persoon als besmet ontdekt wordt dan heeft ie VOOR hij in quarantaine geplaatst KAN worden reeds anderen besmet ZONDER het te weten wánt er is een INCUBATIETIJD waarin hij GEEN symptomen had en dus ook niet wist dat hij besmet wás!Fred1950 schreef: ↑27 apr 2020, 23:50Kan gewoon niet kloppen 'Ice'. Stel dat één persoon als besmet ontdekt wordt , en die wordt meteen in quarantaine geplaatst zonder nog iemand anders te kunnen besmetten, dan is na 3 weken ( als er geen complicaties optreden ) dat virus zo dood als een pier gemaakt door het immuunsysteem van die ene persoon.
Nu, met strenge maatregelen belet men dat besmette personen , dus meer dan één, dat virus naar andere personen overzetten. Na eveneens 3 weken hebben al die besmette personen het virus overwonnen en bestaat het virus als het ware niet meer.
Dit is wat gebeurd is in Oostenrijk. Het land kent praktisch geen enkele nieuwe besmetting meer, en dat is te zien aan de vlakke CSSE curve. Nochtans was Tirol een broeihaard van het virus in Europa. De winkels zijn er terug open, en ondanks die paar besmettingen per dag die er nu nog zijn, houdt men nog steeds de strenge maatregelen met mondmasker en social distancing aan.
Dan maar iederéén testen? Met testen die onbetrouwbaar en niet beschikbaar zijn, jah, dan komen we verder...nót...
Je kunt GEEN énkele 'strenge' maatregel invoeren waarbij elke besmetting en dus verspreiding kan voorkomen worden, NIET en NOOIT!
Trouwens: hoe sneller verspreiding en besmetting, hoe sneller de groepsimmuniteit bereikt kan worden voor degenen die kwetsbaar zijn door gebrekkige weerstand, een heel kleine, selecte groep trouwens want 80% vd bevolking wordt niet ziek en een deel vertoont enkel milde symptomen. Onnodig om te panikeren dus!
Bovendien beschermt het mondmasker NIET tegen besmetting, daarom mogen sjaaltjes ook want ze wéten dat mondmaskers niet beschermen en al zeker niet de zelfgemaakte!
Je verhaaltje vertoont dus hiaten waar je niet omheen kunt.
En laten we maar zwijgen over die beruchte curve waarvan de geloofwaardigheid NUL is en enkel gebruikt wordt naargelang het in het straatje van de politieke paljassen past om de controle door wurg- en péstmaatregelen te blijven behouden.
Angst tast het denkvermogen aan...dat wordt nog maar eens bevestigd.
En dit zijn FEITEN:
FEITEN, Fred, FEITEN die gij negeert en blijft afstrijden.Dat vergelijk werd al gemaakt met de conclusie dat quarantaine en lockdown volstrekt nutteloos zijn want het corona virus vertoont in alle getroffen landen hetzelfde infectiepatroon.
In week 6 piekt het aantal besmettingen waarna het virus in week 8 snel op retour gaat....de verspreiding van het virus wordt dus NIET beïnvloed door quarantaine maatregelen.
‘Zelfs in landen waar geen lockdowns zijn neemt het aantal besmettingen af, op dezelfde wijze als in landen waar wel lockdowns zijn.’
Het is mij een raadsel waarom gij toch absoluut en vrijwillig jezelf wil opsluiten in je kot, met een figuurlijke muilband jezelf de mond wil snoeren, sociaal contact blijft weigeren, de economie wil blijven schaden en een terugkeer naar een normaal leven leiden maar wil blijven saboteren en tegenhouden?
Hersendood door verlammende angst misschien?
Weet dat ze van mijn vrijheid en mijn réchten áf zullen blijven.
Dat betekent: géén verplicht mondmasker als muilband, géén verplichte contact tracing app als big brother en géén verplichte vaccinatie dat de gezondheid kan schaden.
Daar kun je vergif op innemen!
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Ice: Weet dat ze van mijn vrijheid en mijn réchten áf zullen blijven.
Laat ons hopen dat je kern gezond blijft , en dat alles vastligt op papier .
Als er ooit iets zou voordoen , gaan ze u niet komen vragen Mevrouw Ice
wat je wilt of niet . Die nemen recht in eigen handen en daar ga je moeten mee doen .
Te zot voor woorden wat jij hier soms neerpent . Ga jij medische wereld de les leren !
Op forum stoere uithangen maar zou eens willen zien in realiteit . Dan is veel minder .
Ik ga me niet op glad ijs begeven als de gezondheid niet toelaat .En dat zal voor vele mensen
zijn onder ons op forum we zijn wel geen tieners meer !!
wat je wilt of niet . Die nemen recht in eigen handen en daar ga je moeten mee doen .
Te zot voor woorden wat jij hier soms neerpent . Ga jij medische wereld de les leren !
Op forum stoere uithangen maar zou eens willen zien in realiteit . Dan is veel minder .
Ik ga me niet op glad ijs begeven als de gezondheid niet toelaat .En dat zal voor vele mensen
-
Zie naar parlementsleden .
Die worden ook teruggefloten als ze hun boekje te buiten gaan door de oude garde Beste Ice .
Vorige week iemand bij cd&v
En gisteren iemand van open vld
En dat geld voor alle jobs , is u te gedragen , of anders kun je varen .
Maar daar heb je blijkbaar ook geen kaas van gegeten .
Die worden ook teruggefloten als ze hun boekje te buiten gaan door de oude garde Beste Ice .
Vorige week iemand bij cd&v
En gisteren iemand van open vld
En dat geld voor alle jobs , is u te gedragen , of anders kun je varen .
Maar daar heb je blijkbaar ook geen kaas van gegeten .
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
En DIT ZIJN OOK FEITEN :Ice schreef: ↑28 apr 2020, 02:26.....
En dit zijn FEITEN:FEITEN, Fred, FEITEN die gij negeert en blijft afstrijden.Dat vergelijk werd al gemaakt met de conclusie dat quarantaine en lockdown volstrekt nutteloos zijn want het corona virus vertoont in alle getroffen landen hetzelfde infectiepatroon.
In week 6 piekt het aantal besmettingen waarna het virus in week 8 snel op retour gaat....de verspreiding van het virus wordt dus NIET beïnvloed door quarantaine maatregelen.
‘Zelfs in landen waar geen lockdowns zijn neemt het aantal besmettingen af, op dezelfde wijze als in landen waar wel lockdowns zijn.’
.....
De besmetting is in Oostenrijk ook midden maart snel beginnen te stijgen , net zoals bij ons, maar de besmettingscurve van nieuwe gevallen is er reeds een week lang bijna zo goed als vlak. Bij ons is er nog helemaal geen vervlakking van de curve te bespeuren. Dat strookt dus niet met wat jij beweert over identiek infectiepatroon. Bekijk nog maar eens https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps ... 7b48e9ecf6 en vergelijk de curves van Oostenrijk en België.
Mijn voorbeeld van die ene besmette persoon was er één om duidelijk te maken dat ge de virusbesmetting door quarantaine kunt stoppen, zelfs er voor zorgen dat het virus niet meer bestaat.
En nu heeft Oostenrijk nogmaals de maatregelen versoepeld : iedereen mag zich terug verplaatsen naar waar hij wil , en samenkomsten tot 10 personen zijn terug toegelaten ( waarschijnlijk nog steeds mits het dragen van een mondmasker ). Binnenkort gaan wij hier ook beginnen te bleiten in stijl van "zij mogen wel en wij niet" .... Men had hier maar even streng moeten zijn geweest, dan had het nu al ook gemogen en ging de economie zich al veel vlugger terug kunnen herstellen.
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Wat een puinhoop is dat hier in Belgie , lees nu dat de mondmaskers beter niet geweven zouden zijn uit natuurlijke vezels.
Wisten onze bewinds lui dat niet ? Waren ze door de virologen daarover niet ingelicht?
T'is een soap , in verschillende landen kan je de maskers uit de automaten kopen , en hier weten ze nog niet of de stof goed is, kunnen ze niet op tijd leveren of willen ze niet leveren in de hoop dat de mensen ze zelf zullen maken.
Heb hier al gemerkt dat velen "Ice" afschieten in haar of (zijn)commentaar op de feiten maar begin toch stilaan ook die kant te denken ; Covid is gevaarlijk begrijp me niet verkeerd , maar als je ziet hoe bvb nederland te werk gaat , ze staan al veel verder of wij. ( en er zijn nog Europese landen die het merkelijk beter doen)
We hebben de juiste politiekers niet op de juiste plaats en teveel regeringen om duidelijke beslissingen te nemen met in hun achterhoofd de regeringsvorming , neem nu De Block die schiet nu op eigen rangen , ze had beter als ze die mondmaskers liet vernietigen ze beter weer nieuwe aangekocht ze hoeft niet alles beter te willen weten ze is zelf grof in de fout ge gaan daar , maar ja je moet je blazoen terug opblinken want "je postje" hangt er van af , BAH
Wisten onze bewinds lui dat niet ? Waren ze door de virologen daarover niet ingelicht?
T'is een soap , in verschillende landen kan je de maskers uit de automaten kopen , en hier weten ze nog niet of de stof goed is, kunnen ze niet op tijd leveren of willen ze niet leveren in de hoop dat de mensen ze zelf zullen maken.
Heb hier al gemerkt dat velen "Ice" afschieten in haar of (zijn)commentaar op de feiten maar begin toch stilaan ook die kant te denken ; Covid is gevaarlijk begrijp me niet verkeerd , maar als je ziet hoe bvb nederland te werk gaat , ze staan al veel verder of wij. ( en er zijn nog Europese landen die het merkelijk beter doen)
We hebben de juiste politiekers niet op de juiste plaats en teveel regeringen om duidelijke beslissingen te nemen met in hun achterhoofd de regeringsvorming , neem nu De Block die schiet nu op eigen rangen , ze had beter als ze die mondmaskers liet vernietigen ze beter weer nieuwe aangekocht ze hoeft niet alles beter te willen weten ze is zelf grof in de fout ge gaan daar , maar ja je moet je blazoen terug opblinken want "je postje" hangt er van af , BAH
-
Dikke zever. Het masker moet voldoende kunnen filteren, dat is alles. Of denkt men dat het virus kan "kweken" in katoen ? Wat een larie.
Nederland doet het evenmin goed als wij. Hun curve van dagelijkse besmettingen vertoont ook nog geen afplatting. Nederlanders kunnen wel meer zelfdiscipline aan de dag leggen dan wij, dus zij volgen de regels beter op dan wij.
-
-
Voorn: beste voor moment dat je kan kopen is Verpleegsters katoen
En dat kan je koken op 90 gr .
Dat bied zekerheid . Zeg niet dat 100% zekerheid bied .
Ander is allemaal synthetische stoffen ! ziektekiem bij 30 gr wassen krijg je niet weg .
Wat kunnen ze aanbieden voor die prijs dat ze inkopen bij de overheid .
ongeveer 67 eurocent aankoop , stof uren en accessoires .
Hou je toch niet voor mogelijk . Dat is China
En dat kan je koken op 90 gr .
Dat bied zekerheid . Zeg niet dat 100% zekerheid bied .
Ander is allemaal synthetische stoffen ! ziektekiem bij 30 gr wassen krijg je niet weg .
Wat kunnen ze aanbieden voor die prijs dat ze inkopen bij de overheid .
ongeveer 67 eurocent aankoop , stof uren en accessoires .
Hou je toch niet voor mogelijk . Dat is China
-
Fred1950 Die hebben waarschijnlijk nog een stock liggen. Gisteren kwamen in Duitsland 10 miljoen mondmaskers uit China aan met dit :
Hoeveel inwoners Duitsland 83,02 miljoen (2019)
Hoeveel inwoners België 11,46 miljoen (2019)
Ga maar snel weer vlucht boeken , ze zijn al op en hoelang kun je ze gebruiken . Daar tekst en uitleg bij .
Zijn er filters bij
kost ook geld .
4 mei gaan ze van start bedrijven . Hebben ze mondmaskers ?
Denk dat veel dames achter hun stikmachine zitten voor moment
Hoeveel inwoners Duitsland 83,02 miljoen (2019)
Hoeveel inwoners België 11,46 miljoen (2019)
Ga maar snel weer vlucht boeken , ze zijn al op en hoelang kun je ze gebruiken . Daar tekst en uitleg bij .
Zijn er filters bij
4 mei gaan ze van start bedrijven . Hebben ze mondmaskers ?
Denk dat veel dames achter hun stikmachine zitten voor moment
Laatst gewijzigd door gast43 op 28 apr 2020, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Veiligheid eerst, en dan mogen er nog zoveel roepers zijn. Achteraf zal er nog veel nagepraat worden maar dat is nu niet.
Gezocht, een zelfgemaakt mondmasker?
Gezocht, een zelfgemaakt mondmasker?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Aelbrecht - Lid geworden op: 02 mei 2019, 16:45
U begrijpt dus écht niet waar Ice het over heeft.gast43 schreef: ↑28 apr 2020, 08:04Ice: Weet dat ze van mijn vrijheid en mijn réchten áf zullen blijven.