mag het even iets luchter zijn, namelijk een onbenullig nieuwsfeit
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Het zal beteren voorn, de Muyle wilt dat er vanaf volgende week terug kortingen mogen zijn,maar ja alles is al zeker 10% duurder geworden, das zal zo een korting ook niet veel verschil maken
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/mi ... ~a66aecf1/
Maar geen nood, daar de patatten goedkoop zijn , kan men nog altijd wodka maken ....
dat ontsmet ook.....
https://www.hln.be/geld/consument/aarda ... ~a99991b5/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

Zoek de verschillen......
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Opgelet er zijn weer hackers bezig met het blokkeren van je GSM.
Mijn mobiele telefoon is net gecrasht en ik kreeg enkel nog een zwart scherm.
Ik vermoed dat het uit de kring van ‘’Bin Laden’’ komt want net voor het scherm zwart werd kon ik nog net de naam van de hacker zien ‘’Accu Laden’’!!!
Dus let goed op

Ik vermoed dat het uit de kring van ‘’Bin Laden’’ komt want net voor het scherm zwart werd kon ik nog net de naam van de hacker zien ‘’Accu Laden’’!!!
Dus let goed op

-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Maar nee, die crisis is gewoon weer een welkome gelegenheid om alsmaar meer winsten te boeken, en aldus alsmaar meer geld uit onze zakken te kunnen halen. De koopkracht zal er niet op verbeteren, geloof mij maar.
Zoals verwacht, zijn er in de warenhuizen al bepaalde producten (zgz) niet meer te verkrijgen.
Identieke producten worden gewoon van een nieuwe verpakking voorzien, en daar kunnen ze dan naar believen misbruik van maken. En dat is dan nog maar één voorbeeld.
En zoals al altijd het geval is geweest, zullen de bedrijven voor nòg méér geld, 'en nòg maar eens', mindere kwaliteit, en even later ook nog eens mindere kwantiteit leveren. En als ze kortingen geven, zullen we die kortingen al lang op voorhand, dubbel en dik hebben betaald, zoals al altijd het geval is geweest.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Het ergste is dat de lijdzame, slappe Belg dat allemaal gaat blijven slikken ....Fazal schreef: ↑10 mei 2020, 15:06Maar nee, die crisis is gewoon weer een welkome gelegenheid om alsmaar meer winsten te boeken, en aldus alsmaar meer geld uit onze zakken te kunnen halen. De koopkracht zal er niet op verbeteren, geloof mij maar.
Zoals verwacht, zijn er in de warenhuizen al bepaalde producten (zgz) niet meer te verkrijgen.
Identieke producten worden gewoon van een nieuwe verpakking voorzien, en daar kunnen ze dan naar believen misbruik van maken. En dat is dan nog maar één voorbeeld.
En zoals al altijd het geval is geweest, zullen de bedrijven voor nòg méér geld, 'en nòg maar eens', mindere kwaliteit, en even later ook nog eens mindere kwantiteit leveren. En als ze kortingen geven, zullen we die kortingen al lang op voorhand, dubbel en dik hebben betaald, zoals al altijd het geval is geweest.
-
Ice
Dicksy schreef: ↑10 mei 2020, 13:20Opgelet er zijn weer hackers bezig met het blokkeren van je GSM.
Dus let goed op
![]()

-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Zoals de titel van dit topic terecht luidt:
'mag het even iets luchter zijn, namelijk een onbenullig nieuwsfeit
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/politi ... ailsignout
-
Ice
Dus, laten we dat eens verduidelijken:Dicksy schreef: ↑11 mei 2020, 18:47Zoals de titel van dit topic terecht luidt:
Waarom worden er 22 miljoen herbruikbare filters bij de Vlaamse firma Sioen en de Waalse onderneming Deltrian besteld
als DEFENSIE, philippe goffin (MR) dus, verantwoordelijk voor de aankoop van mondmaskers,
reeds 18 miljoen mondmaskers met onvervangbare filter bestelde??
Waarom bestelde geens ONNODIG nog eens 22 miljoen herbruikbare filters?
Dat is de bevoegdheid van defensie, geens heeft dus geen bevoegdheid en hoort dus ook niks te bestellen!
goffin, als bevoegde minister, kon zo die jordaanse miljonair van avrox verrijken met ONS belastinggeld?! - dat ruikt naar corruptie en vriendendienstje op kap van de belgische belastingbetaler..
En zo SMIJTEN ze maar langs alle kanten met ONS geld!
En dan hebben we het niet eens over de vernietiging van:
- de voorraad 4,8 miljoen mondmaskers in 2010 - een restant van de mexicaanse griep
- en 1.200 paletten met 63 miljoen mondmaskers om plaats te maken voor asielzoekers
En dan nog het léf om openlijk deze misdadige verspilling van belastinggeld en gebrek aan overleg te verdedigen ook nog! (geens sponsort lokale vlaamse en waalse ondernemingen en goffin de jordaanse miljonair met ons geld?!)‘Men moet het ene goed van het andere onderscheiden. De door Defensie bestelde maskers zijn autonoom.
We hebben nooit de wil gehad om elke burger een masker te bezorgen dat compatibel is met de twee filters die ook uitgedeeld worden.
Die dienen voor de maskers die de bevolking zelf maakt’, verklaarde minister van Defensie Philippe Goffin (MR) bij RTL.
Waarom bestelt paljas geens dan 22 miljoen filters waarvan hij WIST dat ze nutteloos zouden zijn want niet bruikbaar door de ingebouwde filters van de 18 miljoen mondmaskers die goffin reeds bestelde bij die miljonair??
Dachten goffin en geens nu werkelijk dat 11 miljoen Belgen nog zélf een mondmasker gaan naaien als de federale iedereen mondmaskers belooft mét ingebouwde filter?
En intussen is er GEEN GELD om de "helden van corona", de verpleegkundigen/verzorgenden een deftig loon te betalen, om de technisch werklozen en zelfstandigen die verlies lijden door de aanslag op onze economie te behoeden voor armoede en faillissement!
Wraakroepend, wanneer worden die corrupte ministers die SMIJTEN met ons belastinggeld eens voor de rechter gesleept om verantwoording af te leggen voor hun machtsmisbruik en weerzinwekkende verspilling van gemeenschapsgeld, van ONS belastinggeld?!
Een onbenullig nieuwsfeit van miljoénen VERSPILD belastinggeld (of loopt het al in de miljàrden? BF???)
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ik vraag mij af wat ze met de corona boeten doen, verdwijnt die in het zwarte gat?En intussen is er GEEN GELD om de "helden van corona", de verpleegkundigen/verzorgenden een deftig loon te betalen, om de technisch werklozen en zelfstandigen die verlies lijden door de aanslag op onze economie te behoeden voor armoede en faillissement!
En als ik tussen de regels doorlees voor wie gaat winkelen, zal het niet lang meer duren voor een mondmasker verplicht wordt anders kunt ge er ook een boete voor krijgen,maar als men dan moest weten dat dat geld gebruikt zal worden voor bescherm materiaal voor de zorg bv, of om die mensen een deftig loon uit te betalen, of een premie geven, dat zou de pijn van zo een boete wat verzachten, maar nu is het een groot ? wat er mee gebeurd.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
janieburton - Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50
Het was mijn bedoeling om met dit topic de luchtige nieuwsfeiten te belichten en eens goed te lachen of te glimlachen met onbenullige nieuwsfeiten.
Even lachen met de Belgenmop van de verkeerde filters die zijn besteld en die niet in de mondmaskers passen, het is feitelijk triestig dat dit gebeurd maar langs de ander kant is het toch lachwekkend welke blunder dat men hier weer in België slaat maar als men wil palaveren over het gebruik van de coronaboetes of het weg gesmeten geld door de blunder van de verkeerd aangekochte filters kan men misschien een apart topic over opstarten.
Op naar de volgende onbenullig nieuwsfeit.
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41