Taxshift en de pensioenen
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Het gaat er niet over of je uiteindelijk toch iets meer hebt gekregen. Zeer veel mensen vinden dat de taxshift regering ze een beetje heeft "voorgelogen". De uitleg was indertijd niet helemaal duidelijk wat waarschijnlijk wel ook wel de bedoeling was. Je maakt je populairder door 36 euro per maand te beloven dan door je maar 24 euro te gunnen.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
pol55 - Lid geworden op: 20 mei 2006, 16:03
Is DAT zever ?
Een simpel voorbeeld ter verduidelijking
Ik geef een kleinzoon elke maand 50 €:
1) en zeg NIETS. Na verloop van een jaar dwing ik hem 400€ terug te geven
2) of ik geef hem 50€ en WAARSCHUW hem...let op na een jaar moet je me 400€ terug geven
3) of ik geef hem gewoon 20 €
1) is wat er NU gebeurd.
2) is wat er ZOU kunnen.
3) is wat zou MOETEN zijn.
Laatst gewijzigd door pol55 op 02 jun 2020, 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Huawei D15 . AMD Ryzen 5 3500 U, 256 GB SSD schijf
-
-
paullamb : Uw berekening, met alle respect. Maar daar gaat het net NIET over. Of mijn of wie dan ook z'n pensioen gestegen is, het gaat over de onaangekondigde belasting aanslag , natrappen in het voetbaljargon op mijn en vele anderen hun pensioen. 100€ geven en daarna 80€ "zonder uitleg" afpakken...
-
Al van 11 mei, kan ik uit uw "kommentaar" afleiden dat ge het "probleem" nog altijd niet "snapt" of niet wil snappen .....
-
Dat staat nu eenmaal zo op de discussiesheet van Wanton's partij...
Je weet wel mindermeer enzo

Beste Wanton jouw kennis over de belastingen staan hier helemaal niet ter discussie ...
Het gaat hier ook helemaal niet over de tarieven enzo maar puur en alleen over de perceptie, en daar kan de moderator ook niks aandoen.
Je weet wel mindermeer enzo
Beste Wanton jouw kennis over de belastingen staan hier helemaal niet ter discussie ...
Het gaat hier ook helemaal niet over de tarieven enzo maar puur en alleen over de perceptie, en daar kan de moderator ook niks aandoen.
Laatst gewijzigd door E.T. op 03 jun 2020, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Natuurlijk trekken we uiteindelijk meer pensioen, dat zou er nog aan te pas komen 
Bij de taxshift hebben ze ons maandelijks een extraatje beloofd, na enkele jaren stellen we nu vast dat daar een stuk(je) moeten van teruggeven. En nogal wat gepensioneerden stellen zich daar vragen bij en vinden zich door bepaalde partijen "gerold" en dat is het probleem.
TAXSHIFT = voor gepensioneerden het verschuiven van belasting van nu naar later
Bij de taxshift hebben ze ons maandelijks een extraatje beloofd, na enkele jaren stellen we nu vast dat daar een stuk(je) moeten van teruggeven. En nogal wat gepensioneerden stellen zich daar vragen bij en vinden zich door bepaalde partijen "gerold" en dat is het probleem.
TAXSHIFT = voor gepensioneerden het verschuiven van belasting van nu naar later