Je hebt een (kiezel)steen verlegd in de rivier!
Als iedereen dat op zijn terrein al eens deed.
Als iedereen dat op zijn terrein al eens deed.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Misschien kan WalMart eens toelichten waarom die haarshampoo voor zwarten in eerste instantie al in een afgesloten glazen kast stonden?wil schreef:
in 12 daarvan (twaalf) staat de haarshampoo voor zwarten in een afgesloten glazen kast.
Walmart had voordien gezegd dat bepaalde producten achter slot stonden omdat die gemakkelijker werden gestolen.Walmart had previously said that certain products were locked up because they were more likely to be stolen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Het bewijs dat ook winkeldieven hun leven kunnen beteren en 'eens een dief altijd een dief' niet opgaat. Of zou er iets anders achter zitten?Wil schreef:Het stond zo in het artikel:Walmart had voordien gezegd dat bepaalde producten achter slot stonden omdat die gemakkelijker werden gestolen.Walmart had previously said that certain products were locked up because they were more likely to be stolen.
Wat is het teken van ‘de laatste dagen’ of ‘de eindtijd’?squadra schreef: ↑12 jun 2020, 12:54Dit is het beste nieuws voor de PVDA die zij kunnen lezen.
Hun knuppels en ander gereedschap gaan zij niet vlug genoeg kunnen bijkopen.
https://businessam.be/sociale-onrust-in ... nog-erger/
Sp.a-parlementslid Annick Lambrecht heeft een voorstel gelanceerd om voetbalclubs strenger te bestraffen wanneer hun fans zich racistisch uitlaten. Lambrecht wil dat de voetbalclub in dat geval de wedstrijd gewoon verliest. Dat stelt ze in De krant van West-Vlaanderen.
Vind ik niet. Ik vind dit een gepaste reactie ingevolge het artikel dat geplaatst werd door Squadra over de sociale onrust die aan het toenemen is in gans de wereld .
"Wat is het teken van ‘de laatste dagen’ of ‘de eindtijd’?"
Hopelijk is het nu toch wel overduidelijk dat msm de kroon spant wat betreft het verspreiden van nepnieuws door al de ontmaskeringen van bedrog en overduidelijke propaganda waarmee ze zichzelf totaal ongeloofwaardig hebben gemaakt?
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.