In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen , Carpe Diemers
Volgende week krijgen we een hittegolf hoor ik net op het nieuws
Wij hebben het nu al een tijdje warm onder onze lente-dekbedjes .
Ik ga eens op zolder speuren naar onze zomer bamboe dekbedjes .
Zijn er bij jullie in Belgie nu ook ineens veel van die corona-gekkies , die de maatregelen zat zijn en de ernst ( of zelfs het hele virus ) ontkennen zeg maar ?
Die zeggen dat het een complot van de overheid is ?
Ze zijn helemaal klaar met het virus .
Maarrrr ....., het virus is nog niet klaar met ons helaas ( was het maar zo'n feest
) .
Er komt een punt dat we gewoon moeten wachten op een vaccin.
En een situatie waarin alles weer kan , het " oude normaal " ?
Je weet gewoon dat dat niet kan . ( mensen die meer dan 1 hersencel hebben dan he ?
)
Nou genoeg gefilosofeer
Ik ga eens wat doen en wens jullie een fijne zaterdag toe .

Volgende week krijgen we een hittegolf hoor ik net op het nieuws
Wij hebben het nu al een tijdje warm onder onze lente-dekbedjes .
Ik ga eens op zolder speuren naar onze zomer bamboe dekbedjes .
Zijn er bij jullie in Belgie nu ook ineens veel van die corona-gekkies , die de maatregelen zat zijn en de ernst ( of zelfs het hele virus ) ontkennen zeg maar ?
Die zeggen dat het een complot van de overheid is ?
Ze zijn helemaal klaar met het virus .
Maarrrr ....., het virus is nog niet klaar met ons helaas ( was het maar zo'n feest
Er komt een punt dat we gewoon moeten wachten op een vaccin.
En een situatie waarin alles weer kan , het " oude normaal " ?
Je weet gewoon dat dat niet kan . ( mensen die meer dan 1 hersencel hebben dan he ?
Nou genoeg gefilosofeer
Ik ga eens wat doen en wens jullie een fijne zaterdag toe .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
ik kroel zelfs niet met de overblijfkiendjes, wel als er eentje goed haar gevallen is (te hard gelopen en schuiven met die handjes>och het jongske), maar die gaat dat met een oudere kleuter onder de kouwe kraan. Voor die oudere kleuter ook belangrijk! En zo zie je dan ook weer goede dingen.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie zonnige morgen iedereen
deze morgen was het echt aangenaam fris maar nu is het alweer goed aan 't opwarmen
ik heb daarjuist mijn overdekt terras gestofzuigd en dan nog wat kleine werkjes gedaan in de tuin en ik heb er echt warm van
de wekelijkse wasjes zijn ook aan 't draaien en de vers gewassen lakentjes liggen alweer op ons bed
mijn ventje is alweer naar het appartement van zijn ouders want er komt iemand van Gent om iets te kopen en das dan ook weer al weg sè
marietteke , mama-inge , Lenk , puzzel , Tontoos , Flowers , An-Wildflower , grootjegerda
en alle andere leutertjes
nog een fijne zaterdag verder
onze menu voor deze middag , zelfgemaakte kippenballetjes in tomatensaus met puree en een trio van sla , tomaten en geraspte worteltjes
allé ik ben er mee weg sè want mijn wasmachine roept
daaaaag
en hier onder onze waterlelie op de vijver

deze morgen was het echt aangenaam fris maar nu is het alweer goed aan 't opwarmen
ik heb daarjuist mijn overdekt terras gestofzuigd en dan nog wat kleine werkjes gedaan in de tuin en ik heb er echt warm van
de wekelijkse wasjes zijn ook aan 't draaien en de vers gewassen lakentjes liggen alweer op ons bed
mijn ventje is alweer naar het appartement van zijn ouders want er komt iemand van Gent om iets te kopen en das dan ook weer al weg sè
marietteke , mama-inge , Lenk , puzzel , Tontoos , Flowers , An-Wildflower , grootjegerda
en alle andere leutertjes
nog een fijne zaterdag verder
onze menu voor deze middag , zelfgemaakte kippenballetjes in tomatensaus met puree en een trio van sla , tomaten en geraspte worteltjes
allé ik ben er mee weg sè want mijn wasmachine roept
daaaaag
en hier onder onze waterlelie op de vijver

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemorgen
Wat een prachtige foto's komen hier weer voorbij.
An het zijn inderdaad geen normale mensen die dat vinden(is mijn bescheiden mening)
Hier verderop in de straat een gezin van 3 die het hebben,10 km verderop een basisschool leerling die het heeft,dus je merkt dat het weer meer komt nu we meer vrijheid krijgen.
Puzzel onze kleinkinderen krijgen van mij een voorzichtige knuffel maar geen kussen,en bij opa helemaal niets
De boodschappen zijn weer binnen,en ga zo aan de macaroni beginnen.
fijne Zaterdag allen.
Wat een prachtige foto's komen hier weer voorbij.
An het zijn inderdaad geen normale mensen die dat vinden(is mijn bescheiden mening)
Hier verderop in de straat een gezin van 3 die het hebben,10 km verderop een basisschool leerling die het heeft,dus je merkt dat het weer meer komt nu we meer vrijheid krijgen.
Puzzel onze kleinkinderen krijgen van mij een voorzichtige knuffel maar geen kussen,en bij opa helemaal niets
De boodschappen zijn weer binnen,en ga zo aan de macaroni beginnen.
fijne Zaterdag allen.
Iedere dag een lach
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

WAT MOOI !!
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Heel erg.An-Wildflower schreef: ↑20 jun 2020, 09:13Succes met dat alles . Ik ben blij dat wij normale buren hebben . Brrrrr , wat een eng volk![]()
Sinds vorige week vrijdag zit hij bijna de hel dag bij zijn zoon op de slaapkamer voor het raam.
Heeft hij zijn computer daar neer gezet, zodat hij ons kan begluren
Privacy is helemaal weg, hij kan op de oprit, de voortuin, groot deel van de achtertuin en de keuken in kijken als hij daar zit.
Ben er helemaal klaar mee
-
Zonnebloemetje , wat mooi . Een lust voor het oog
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo goeienamiddag ,
vandaag zou ons moeke jarig zijn geweest ,
dus een dagje m"t herinneringen , want vergeten doe je ze nooit ,
ze zit voor eeuwig in m'n hartje ,

en vanmorgen weer zalig joga gedaan ,
gewoon buiten in 't gras , ik kan er weer 'n weekje tegen ,
Lenk ...deal ! zo wil ik het ook hoor ,Lekker fris binnen en in de schaduw en wie het graag warm heeft is het warm in de zon, snachts regen. Wat denk je deal.
mama Inge , veel succes met het resetten ,
zodat die ambetante buur buiten is gebonjourd
An wildflower , ik heb mijn zomerdekbed er ook al tussen uit gedaan ,
ik dek me nog enkel met het laken ,
bloemeke een prachtfoto hoor ,
leuk en ontspannend om naar te kijken ,
puzzel Bertje tattoos thijli jadi , Miesje , Remie
en nu maar hopen dat ik niemand vergeten ben
geluk vind je onverwacht
-
Bert
Hallo allemaal,
ik wilde zo veel schrijven maar het lukt niet goed. Inspiratie is opeens weg.
Maar kom toch eens langs om goeie dag te zeggen.
Denk dat het door de warmte komt. Wat zal ik dan volgende week moeten doen????
Mooie foto's zien passeren, dat zie ik graag.
Marietteke, wat een mooie foto met uw moeke.
Nog weinig verandering in de jacht naar een appartement. We hebben zowat gans West-Vlaanderen bekeken.
Nog niets uit de bus gekomen. Maar we hebben tijd hé.
Ik heb wel een roos meegebracht voor jullie.

Tot latersss...
ik wilde zo veel schrijven maar het lukt niet goed. Inspiratie is opeens weg.
Maar kom toch eens langs om goeie dag te zeggen.
Denk dat het door de warmte komt. Wat zal ik dan volgende week moeten doen????
Mooie foto's zien passeren, dat zie ik graag.
Marietteke, wat een mooie foto met uw moeke.
Nog weinig verandering in de jacht naar een appartement. We hebben zowat gans West-Vlaanderen bekeken.
Nog niets uit de bus gekomen. Maar we hebben tijd hé.
Ik heb wel een roos meegebracht voor jullie.

Tot latersss...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond alweer
ik heb daarjuist lekkere pannenkoeken gebakken en ze hebben gesmaakt hoor , mjammie
en voor morgen heb ik ook al iets lekkers voorzien want tis hier nog maar eens een speciale dag morgen
wij zijn morgen op de langste dag van het jaar 46 jaar getrouwd en das toch al een hele tijd hé
en we hebben vandaag zelfs al een cadeau gekregen van Celine voor onze trouwverjaardag morgen en dat was een aangename verrassing
maar nu ben ik eigenlijk al moe van van alles te doen vandaag en ik wil zo rap mogelijk naar mijn bad en daarna gezellig en relax in de zetel voor de tv
en morgen komen er weer kopers om iets te kopen uit het appartement van mijn schoonouders en zo zien we daar iedere dag minder in de weg staan en das goed ook
allé ik ga verder doen sè want mijn hersencellen werken niet goed meer mee als ik moe ben
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
en hieronder nog een fotootje uit onze tuin
daaaaaag

ik heb daarjuist lekkere pannenkoeken gebakken en ze hebben gesmaakt hoor , mjammie
en voor morgen heb ik ook al iets lekkers voorzien want tis hier nog maar eens een speciale dag morgen
wij zijn morgen op de langste dag van het jaar 46 jaar getrouwd en das toch al een hele tijd hé
en we hebben vandaag zelfs al een cadeau gekregen van Celine voor onze trouwverjaardag morgen en dat was een aangename verrassing
maar nu ben ik eigenlijk al moe van van alles te doen vandaag en ik wil zo rap mogelijk naar mijn bad en daarna gezellig en relax in de zetel voor de tv
en morgen komen er weer kopers om iets te kopen uit het appartement van mijn schoonouders en zo zien we daar iedere dag minder in de weg staan en das goed ook
allé ik ga verder doen sè want mijn hersencellen werken niet goed meer mee als ik moe ben
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
en hieronder nog een fotootje uit onze tuin
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Marietteke , wat een lieve foto van jou en jouw moeder .
Mooie herinnering .
Bert ,volgende week wordt het tropisch . Dat belooft wat voor jouw inspiratie
Vlaanderen is groot , je vindt vast wel wat .
Mooie roos ook .
Zonnebloemetje , alvast gefeliciteerd met jullie 46 jarig huwelijk .
En prachtige foto van uit jullie tuin met dagpauwoog .

Mooie herinnering .
Bert ,volgende week wordt het tropisch . Dat belooft wat voor jouw inspiratie
Vlaanderen is groot , je vindt vast wel wat .
Mooie roos ook .
Zonnebloemetje , alvast gefeliciteerd met jullie 46 jarig huwelijk .
En prachtige foto van uit jullie tuin met dagpauwoog .

-
Wij gaan een wijntje inschenken en een filmpje opzetten .
Lekker bankhangen.
Ik wens jullie , marietteke , ghyra , Bekske , miesje , omadina , jadi , Bertje , Sita , Lenk , Remie , Flowers , grootjegerda , puzzel , zonnebloemetje , Inge , tontoos , thijli en Sita een fijne zaterdagavond .

Lekker bankhangen.
Ik wens jullie , marietteke , ghyra , Bekske , miesje , omadina , jadi , Bertje , Sita , Lenk , Remie , Flowers , grootjegerda , puzzel , zonnebloemetje , Inge , tontoos , thijli en Sita een fijne zaterdagavond .