politiegeweld
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
BLM is een reactie tegen racisme bij de politie en niet alleen dode zwarten ...
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Had ik wel gelezen hoor, maar in elke stad een rouwregister voor wat in wezen een werkongeval is ?
Op de website van de Politie was er, voor alle Belgen een mogelijkheid om in het rouwregister een persoonlijke boodschap na te laten.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
'Kort na acht uur 's avonds op 25 mei, Memorial Day, reageerden de politie van Minneapolis op een melding van betaling met vervalst geld op Chicago Avenue South in de wijk Powderhorn.'Wiana schreef:Uiteraard niet, maar je wil het niet snappen hé :E.T. schreef: ↑26 minuten geleden
[Had ik wel gelezen hoor, maar in elke stad een rouwregister voor wat in wezen een werkongeval is ?
waarom dan wel voor George Floyd ?
Floyd stierf ook tijdens een 'werkongeval' (van en naar het werk). Maar voor de 'gutmenschen' is het ene werkongeval het andere niet.
-
DelaVega - Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05
Zowel voor Floyd (crimineel) als voor de agent (ordehandhaver) in kwestie, betrof het een 'spijtig' werkongeval. Niet meer en niet minder. Punt uit!Dicksy schreef: ↑19 jun 2020, 12:00'Kort na acht uur 's avonds op 25 mei, Memorial Day, reageerden de politie van Minneapolis op een melding van betaling met vervalst geld op Chicago Avenue South in de wijk Powderhorn.'Wiana schreef:Uiteraard niet, maar je wil het niet snappen hé :E.T. schreef: ↑26 minuten geleden
[Had ik wel gelezen hoor, maar in elke stad een rouwregister voor wat in wezen een werkongeval is ?
waarom dan wel voor George Floyd ?
Floyd stierf ook tijdens een 'werkongeval' (van en naar het werk). Maar voor de 'gutmenschen' is het ene werkongeval het andere niet.![]()
En degene die op straat komen protesteren, omdat ze van oordeel zijn dat het een vorm van racisme was, die deugen zelf niet. Dat is ook de reden waarom ik me heb voorgenomen om niet op de PVDA te stemmen bij de volgende verkiezing, aangezien zij deelgenomen hebben aan dergelijke protesten.
Laatst gewijzigd door DelaVega op 19 jun 2020, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Twee bedenkingen:
1. waarom dan niet "Blacks matter" i.p.v. 'Black Lives Matter' ?
Ik zal het je zeggen: Die beweging is opgestart toen 8 jaar geleden een zwarte werd doodgeschoten door iemand van de burgerwacht. Die man werd vrijgesproken. De initiatiefnemers hadden de indruk dat er te veel zwarten onterecht werden neergeschoten zowel door de politie als door dit soort burgerwachten.
In de posting waarnaar ik de link heb gelegd, merk je de leugenachtigheid van de mede-oprichtster van BLM.
2. Waarom die slogan in het VK? Is daar bewijs voorhanden dat de politie racistischer optreedt tegen zwarten dan tegen blanken, Indiërs enz? Zijn de meelopers in die betogingen zich bewust van de totaal verschillende achtergrond waartegen de feiten en de gevoelens van de mensen dienen bekeken te worden?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Vraag dat eens aan uw schone burgemeester ...
-
Natuurlijk kan je het politiegeweld in de USA niet vergelijken met dat in ontwikkelde landen. Maar dat er niks aan de hand is? Elke niet blonde kerel kan daarover meepraten 
-
Begrijp ik je visie nu juist wanneer je volgens mij zegt dat elke niet-blanke in belgië, in Nederland, in Duitsland enz. kan meepraten over politiegeweld?

boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Gisteren of ervoor gekeken naar Axel Daeseleire die een tapijt ging kopen in Opgelicht. Dat is 1 ganse bende waar je tegenover staat.
Als oplichting en met uw voeten spelen dagelijks zaken doen is en de politie moet het dan maar oplossen. Wie steunt de politie ipv jaarlijks lotjes kopen?
Als oplichting en met uw voeten spelen dagelijks zaken doen is en de politie moet het dan maar oplossen. Wie steunt de politie ipv jaarlijks lotjes kopen?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
In de Afspraak op Vrijdag zit geregeld Fouad Gandoul. Die heeft wellicht Noord-Afrikaanse roots. Hij verklaarde een paar weken geleden dat hij nooit racisme heeft ervaren.
Maar misschien is die niet bruin genoeg ...

Minneapolis: de teller loopt verder.
Sinds 26 mei zijn er in de stad al 66 mensen doodgeschoten (dat was tot dinsdag ll.). De meerderheid zijn zwarten.
Ondertussen is de stad begonnen met de politiemacht op droog zaad te zetten: defund the police is één van de eisen van BLM.
Nu is ook al wel duidelijk geworden wat voor vlees er in de BLM-kuip zit. In een video van 2015 geeft Patrisse Cullors - medeoprichtster van de club - volmondig toe dat ze een 'getrainde organisator' en een 'getrainde Marxiste' is. Daaruit zou blijken dat de beweging een duidelijke ideologische focus heeft die gebruikt maakt van raciale spanningen.
Dat verklaart ook waarom de BLM-activisten geen interesse hebben in de torenhoge black-on-black misdaad die er bestaat in Minneapolis, Baltimore of Chicago. Miss Cullors staat ook achter de afschaffing van de gevangenissen.
Yusra Khogali - medeoprichtster van BLM Toronto - tweette in 2016 het volgende:

Ze vraagt Allah de kracht om die blanken niet te vervloeken of te vermoorden...
M.i. gaat het bij BLM niet zo zeer om vreedzaam samenleven.
Sinds 26 mei zijn er in de stad al 66 mensen doodgeschoten (dat was tot dinsdag ll.). De meerderheid zijn zwarten.
Ondertussen is de stad begonnen met de politiemacht op droog zaad te zetten: defund the police is één van de eisen van BLM.
Nu is ook al wel duidelijk geworden wat voor vlees er in de BLM-kuip zit. In een video van 2015 geeft Patrisse Cullors - medeoprichtster van de club - volmondig toe dat ze een 'getrainde organisator' en een 'getrainde Marxiste' is. Daaruit zou blijken dat de beweging een duidelijke ideologische focus heeft die gebruikt maakt van raciale spanningen.
Dat verklaart ook waarom de BLM-activisten geen interesse hebben in de torenhoge black-on-black misdaad die er bestaat in Minneapolis, Baltimore of Chicago. Miss Cullors staat ook achter de afschaffing van de gevangenissen.
Yusra Khogali - medeoprichtster van BLM Toronto - tweette in 2016 het volgende:

Ze vraagt Allah de kracht om die blanken niet te vervloeken of te vermoorden...
M.i. gaat het bij BLM niet zo zeer om vreedzaam samenleven.