Coronavirus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ik haal de info hier : https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps ... 7b48e9ecf6
Een mondmasker helpt niet tegen een besmette dronken vuile Belg of Hollander die in de kantine van een Luxemburgse camping staat te schreeuwen dat hij geen sch*tpapier meer heeft.
-
Ice
IN BELGIE blijven de besmettingen stijgen (leugenaar van ranst nét op de radio gezegd!) ONDANKS de verplichte muilbanden maar dat zal vast zijn omdat de maatregel van verplicht mondmasker niet goed wordt opgevolgd, zeker?
Of komen er reeds besmette vakantiegangers terug uit vakantiegebieden met rode code?
Dat heeft NIKS te maken met een besmette dronken VUILE belg of hollander op een Luxemburgse camping!!!
Jouw woorden, vuile belg.
Of komen er reeds besmette vakantiegangers terug uit vakantiegebieden met rode code?
Dat heeft NIKS te maken met een besmette dronken VUILE belg of hollander op een Luxemburgse camping!!!
Jouw woorden, vuile belg.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Beste, voor iemand die altijd de puntjes op de i wil zetten graag het volgende:
- het verplicht dragen van mondmaskers is er pas sinds eergisteren
- er zijn nog geen vakantiegangers terug
het duurt een dag of tien voor we hiervan de gevolgen gaan kunnen zien ... nog even geduld
- het verplicht dragen van mondmaskers is er pas sinds eergisteren
- er zijn nog geen vakantiegangers terug
het duurt een dag of tien voor we hiervan de gevolgen gaan kunnen zien ... nog even geduld
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
In de VS waren een aantal mensen bijeengekomen om een Covidfeestje mee te maken. Dat is een feestje waar ervoor gezorgd wordt dat er met absolute zekerheid één besmet persoon aanwezig is. De bedoeling was om te zien of heel dat coronagedoe een hoax is.

Reïncarnatie zou een mooie oplossing zijn.

Reïncarnatie zou een mooie oplossing zijn.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ice
Dan had die 30-jarige vast een onderliggend gezondheidsprobleem maar dat vertellen ze er natuurlijk niet bij.
Gezonde mensen, zelfs ouderen, met een degelijk afweersysteem kunnen zonder behandeling de besmetting door het coronavirus overleven...je kunt besmet zijn, geen symptomen hebben en toch niet ziek zijn enz...
Nog een bewijs is dat er anders veel en véél meer dodelijke slachtoffers zouden zijn en dat is niet het geval, de seizoensgriep eist meer doden.
Was die 30-jarige ziek of enkel 'besmet'? Had hij symptomen of niet, gezondheidsproblemen of niet?
Dit artikel is onvolledig en ongeloofwaardig en dus de echte hoax.
De ernst van corona wordt niet betwist want van een griepvirus in een labo werd een killervirus gemaakt voor politieke doeleinden waaraan blijkbaar nu zelfs al gezonde (?!) 30-jarigen, enkel door besmetting, overlijden...
Gezonde mensen, zelfs ouderen, met een degelijk afweersysteem kunnen zonder behandeling de besmetting door het coronavirus overleven...je kunt besmet zijn, geen symptomen hebben en toch niet ziek zijn enz...
Nog een bewijs is dat er anders veel en véél meer dodelijke slachtoffers zouden zijn en dat is niet het geval, de seizoensgriep eist meer doden.
Was die 30-jarige ziek of enkel 'besmet'? Had hij symptomen of niet, gezondheidsproblemen of niet?
Dit artikel is onvolledig en ongeloofwaardig en dus de echte hoax.
De ernst van corona wordt niet betwist want van een griepvirus in een labo werd een killervirus gemaakt voor politieke doeleinden waaraan blijkbaar nu zelfs al gezonde (?!) 30-jarigen, enkel door besmetting, overlijden...
-
Vanwaar die zekerheid?Dan had die 30-jarige vast een onderliggend gezondheidsprobleem maar dat vertellen ze er natuurlijk niet bij.
In de video zegt de dokteres: 'he was young, he thought he was invincible'
Weinig kans, dus, dat we met een zieke mens te maken hadden.
Hij was gezond toen hij naar het feestje ging. Hij is dood nu. In zijn eigen woorden: 'Ik denk dat ik een fout heb gemaakt'.Was die 30-jarige ziek of enkel 'besmet'? Had hij symptomen of niet, gezondheidsproblemen of niet?

Ice
Herlees mijn post, daar leg ik dat uit. Ik herhaal niet meer, ik verspil ook geen tijd meer aan uitleg met handen en voeten voor trollen die duidelijk niet op mijn niveau zitten...kort en bondig en wie het niet snapt, die heeft pech...een goede verstaander heeft maar een half woord nodig.
Hij was jóng, hij dacht onoverwinnelijk te zijn, dat zegt níks over zijn gezondheidstoestand.
Evenveel kans dat hij wél en mogelijk zelfs onwetend zeer ziek was....twintigers en zelfs tieners vallen ook zomaar dood, oa op het voetbalveld.
Daarom geloof ik er niks van. Sensatie en hoax van leugenpers abc om hun verkoopcijfers wat op te krikken en de schrik erin te houden, meer niet.
@fred: get a life.
-
Je hebt juist niks uitgelegd; je neemt aan. Bewijs :Ice schreef: ↑14 jul 2020, 09:35Herlees mijn post, daar leg ik dat uit. Ik herhaal niet meer, ik verspil ook geen tijd meer aan uitleg met handen en voeten voor trollen die duidelijk niet op mijn niveau zitten...kort en bondig en wie het niet snapt, die heeft pech...een goede verstaander heeft maar een half woord nodig.
Je bouwt vervolgens verder op je eigen aanname.Dan had die 30-jarige vast een onderliggend gezondheidsprobleem
Daar hebben ze een moeilijk woord voor in de logica. Bijgevolg vervalt al de rest.

Ice
@Wil: net zoals gij ook aanneemt wat de krant vertelt: onvolledige info en dan daarop verder zelf veronderstellingen maakt.
Identiek hetzelfde wat gij mij verwijt, het werkt langs twee kanten.
Bewijs dat de man gezond was, dat kun je ook niet...dus vervalt óók de rest.
De uitleg wás:
"Gezonde mensen, zelfs ouderen, met een degelijk afweersysteem kunnen zonder behandeling de besmetting door het coronavirus overleven...je kunt besmet zijn, geen symptomen hebben en toch niet ziek zijn enz...
Nog een bewijs is dat er anders veel en véél meer dodelijke slachtoffers zouden zijn en dat is niet het geval, de seizoensgriep eist meer doden."
Er werd reeds bewezen dat enkel oudere, zwakke mensen of met een onderliggend gezondheidsprobleem overlijden aan corona of ga je dat nu ook betwisten?
Identiek hetzelfde wat gij mij verwijt, het werkt langs twee kanten.
Bewijs dat de man gezond was, dat kun je ook niet...dus vervalt óók de rest.
De uitleg wás:
"Gezonde mensen, zelfs ouderen, met een degelijk afweersysteem kunnen zonder behandeling de besmetting door het coronavirus overleven...je kunt besmet zijn, geen symptomen hebben en toch niet ziek zijn enz...
Nog een bewijs is dat er anders veel en véél meer dodelijke slachtoffers zouden zijn en dat is niet het geval, de seizoensgriep eist meer doden."
Er werd reeds bewezen dat enkel oudere, zwakke mensen of met een onderliggend gezondheidsprobleem overlijden aan corona of ga je dat nu ook betwisten?
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Volgende week zal men dus waarschijnlijk een lager gemiddelde voor deze week melden, als de volgende dagen het aantal besmettingen ongeveer gelijk blijft uiteraard. Die weekgemiddelden schept blijkbaar bij velen verwarring, en niet bij de minsten .... Zelfs CSSE laat een steek vallenDas Oberkommando Sciensano hat gemeldet : 74 neue Verschmutzungen![]()
....
Als men op basis van die gemiddelden een besluit zou nemen is men al een week te laat. Enfin, regeringen nemen altijd hun besluiten te laat, dat zal dus niet zo erg zijn.
-
Je geeft dus toe dat je uitlating een aanname was want je gebruikt 'ook' .
Maar ik ben het niet eens met jouw stelling. Ik ga verder op feiten. De jongeman is dood. Ik heb de video bekeken waarin de dokteres stelt dat hij zich invincible waande, wat zij niet relativeerde door over een onderliggende ziekte (→ jouw inbeelding) sprak. Zij weet dat hij Covid had.
Al de rest is praat voor de vaak.

Ice
Mijn uitlating is terechte twijfel over het gebrekkig statement van een dokteres die mogelijk cruciale details over de gezondheidstoestand verzwijgt waardoor een geval van overlijden door corona op de helling komt te staan om te kunnen insinueren dat een gezonde 30-jarige overlijdt aan corona.Wil. schreef: ↑14 jul 2020, 11:21Je geeft dus toe dat je uitlating een aanname was want je gebruikt 'ook' .
Maar ik ben het niet eens met jouw stelling. Ik ga verder op feiten. De jongeman is dood. Ik heb de video bekeken waarin de dokteres stelt dat hij zich invincible waande, wat zij niet relativeerde door over een onderliggende ziekte (→ jouw inbeelding) sprak. Zij weet dat hij Covid had.
Mijn uitlating is daardoor géén aanname maar het in vraag stellen omdat cruciale details ontbreken om tot de conclusie te kunnen komen dat een gezonde man overleed aan corona.
Op wélke feiten ga jij verder?
Nérgens wordt met feíten bewezen dat hij géén onderliggende gezondheidsproblemen had...dat komt zelfs niet ter sprake, nérgens bewijst of zegt zij zelfs dat hij gezónd was én enkel aan corona overleed.
Gij neemt dus klakkeloos haar woord aan voor waar en dat zijn géén feiten want ook artsen liegen om te misleiden, een vermoeden dat vooral gesterkt wordt als ze details verzwijgen..
-
Het was geen twijfel die je uitte. Herlees je eigen uitspraak:Ice schreef: ↑14 jul 2020, 12:40Mijn uitlating is terechte twijfel over het gebrekkig statement van een dokteres die mogelijk cruciale details over de gezondheidstoestand verzwijgt waardoor een geval van overlijden door corona op de helling komt te staan om te kunnen insinueren dat een gezonde 30-jarige overlijdt aan corona.
Mijn uitlating is daardoor géén aanname maar het in vraag stellen omdat cruciale details ontbreken om tot de conclusie te kunnen komen dat een gezonde man overleed aan corona.
Is dat twijfel? Neen dat is uitgaan van iets dat vaststaat. Althans in jouw hoofd.Dan had die 30-jarige vast een onderliggend gezondheidsprobleem
Dat is een logische denkfout.
Eén: hij is met opzet naar een feestje geweest waar hij met zekerheid een Covidpatiënt zou ontmoeten en bijgevolg een redelijke kans op besmetting zou lopen.Op wélke feiten ga jij verder?
Twee: hij is besmet geraakt.
Drie: hij zei achteraf zelf: 'Ik denk dat ik een fout heb gemaakt. Het was géén hoax'.
Vier: hij is dood
Vijf: de dokteres - een mens met vakkennis - meldt dat hij gestorven is aan corona.
Zes: de dokteres verklaart dat hij zich onoverwinnelijk waande.
Dat zijn allemaal feiten. "Hij had vast een onderliggend gezondheidsprobleem" is een verzinsel dat op geen enkele grond berust.
Dat is het verschil tussen fictie en feiten.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.