eendagstoeristen niet meer welkom aan ONZE kust.....
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Op het VRT filmke te zien leken me die gasten nogal bij de pinken en helemaal niet strontzat.doggy schreef: ↑09 aug 2020, 15:00En wat heb ik hierboven gezegd. Politiekers kunnen rond de pot draaien. Niet te geloven.
De gouverneur van West-Vlaanderen is razend op de NMBS. De treinen zaten 115 tot 120% vol met dagjestoeristen.
DUS VOLGENS DE GOUVERNEUR IS DE NMBS VERANTWOORDELIJK VOOR DE VECHTPARTIJ GISTEREN IN BLANBERGHE en NIET DIEGENE DIE STRONTZAT WAREN EN GEVOCHTEN HEBBEN.
Ik ben ALLE politiekers kotsbeu.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08/08 ... partij-op/
Bekijk eens de reactie van dat meiske met half blote poep in roze-groene bikini. Die verdedigde blijkbaar een fragiel zwartje dat door een bonk van een vent met gele korte broek werd aangevallen ( racistische opwelling ? ). Wat ze precies heeft gedaan is niet zo duidelijk, maar de bonk zat er nadien wel verslagen bij en verdween met wat hulp in het publiek. Voor zoiets moogt ge toch niet te zat zijn, mijn gedacht.
Dit was niet een meisje met de roze-groene bikini ... Er liep daar blijkbaar nog konijneneten rond met hun loverboys.
Sorry "Ice" , je kleindochter treft geen schuld, het is niet zo'n heethoofd als haar grootmoeder.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Waar gij dat allemaal blijft halen weet alleen God de vader. Denkt gij nu werkelijk dat alleen Marokkanen en Turken moslims zijn en er geen Afrikaanse moslimjongeren zijn?Voorn schreef:
De bende bestond uit Afrikanen en geen Moslimjongeren.
Die houden zich meestal wel aan het Islamverbod op alcohol.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Het was een Afrikaanse jongeren bende,zeker weten dat ze die bij naam en toe-naam kennen,waaruit hun "bende" verdienste bestaat,en die zijn fier dat ze "bestraft" worden,maar ze laten het maar gebeuren, ze zijn nog jong mijnheer en toch zo lief.........en de agenten....die kunnen een bezoek van comité P verwachten....
https://www.hln.be/in-de-buurt/populair ... ~ad4d1e28/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Ik heb toch niet geschreven dat het geen Turken of Marokkanen waren. Maar geen Moslims
En dat het Afrikanen waren dus zwarten.
En uit ondervinding weet ik dat ouders van Turken en Marokkanen zich wel gedragen en dit niet geld voor de ouders van zwarten. Die maken hier hun eigen regels in het gebouw.
En uit ondervinding weet ik dat ouders van Turken en Marokkanen zich wel gedragen en dit niet geld voor de ouders van zwarten. Die maken hier hun eigen regels in het gebouw.
-
Diegenen die men in de boeien heeft geslagen zagen er toch niet zwart uit. Het Noordzee water bevat toch geen bleekwater, neem ik aan.voorn schreef: ↑09 aug 2020, 16:30Ik heb toch niet geschreven dat het geen Turken of Marokkanen waren. Maar geen Moslims
-
meredith - Lid geworden op: 18 jan 2009, 13:57
Gemakshalve vergeten jullie hier te vermelden dat er naast die twee vechtende bendes een heleboel blanken goed meegevochten hebben maar dat is te moeilijk om te bevatten zeker. Traditioneel is Blankenberge een kustgemeente waar heel veel Antwerpenaren naar toe komen.
Eendracht maakt macht
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Lees onder de foto: "Naar aanleiding van de rellen in Blankenberge gisterennamiddag zijn 20 relschoppers gearresteerd. Ze maken allemaal deel uit van een Afrikaanse jeugdbende uit Brussel en waren gekend bij de politie en het gerecht."voorn schreef: ↑09 aug 2020, 18:33Waar is die blanke hier op de foto
https://sceptr.net/2020/08/relschoppers ... t-brussel/
Na Borgerokko als Borgerhout, krijgen we nu Bruinenberge ipv Blankenberge.
Maar die gasten zijn niet allemaal zo donker, er zitten ook blekere bij, die zich aan ONZE kust komen bruinen.
-
Ik zie een waas van ge-Photoshop bruin over de foto hangen.voorn schreef: ↑09 aug 2020, 18:33Waar is die blanke hier op de foto
https://sceptr.net/2020/08/relschoppers ... t-brussel/
-
biwanka - Lid geworden op: 27 sep 2007, 15:57
Het maakt helemaal niets uit van welk ras of nationaliteit deze jongeren waren. In het journaal hoorde ik dat ze allemaal gekend zijn bij de politie. Dat betekent dat ze al eerder strafbare feiten hebben gepleegd. Dan vind ik dat ze deze keer zeker moeten gestraft worden. En dat mag voor mij gerust een gevangenisstraf zijn hoewel ik denk dat je hen zwaarder straft met een flinke boete.
-
In deze volgorde ...biwanka schreef: ↑10 aug 2020, 10:40Het maakt helemaal niets uit van welk ras of nationaliteit deze jongeren waren. In het journaal hoorde ik dat ze allemaal gekend zijn bij de politie. Dat betekent dat ze al eerder strafbare feiten hebben gepleegd. Dan vind ik dat ze deze keer zeker moeten gestraft worden. En dat mag voor mij gerust een gevangenisstraf zijn hoewel ik denk dat je hen zwaarder straft met een flinke boete.
- begin met hen de film over Woodstock te tonen
- verplicht ze een cursus zelfbeheersing te volgen ( onder begeleiding )
- verplicht hen een opleiding als politieagent te volgen, de grootste stroper wordt de beste garde chasse.
Daarna mogen ze het Antwerps "bottineke" uithangen of bodyguard van BDW of Filip De Winter of een andere VB'er worden.