Coronavirus
-
Ice
En dan ga je weer het zijspoor op om de aandacht af te leiden...
Het gaat erover dat gij andersdenkenden al maanden aanvalt omdat zij hun eigen inzicht volgen en dan het gore lef hebt om te beweren dat het je geen barst kan schelen wat anderen denken.
Het is IRRELEVANT wat gij, betweter, denkt over dat inzicht, stuk despoot, IEDEREEN mag VRIJ zijn/haar MENING geven zonder door azijnpissers persoonlijk te worden aangevallen voor hun mening, omdat zulke nestbevuilers vinden dat andere meningen het zwijgen moet opgelegd worden en gecensureerd omdat zij geen andere meningen tolereren.
Godverdomme, énkel voor een mening die niet strookt met de hunne wordt je hier verketterd en zelfs beschuldigd van misdrijven!
Ge wordt zelfs VALS beschuldigd van oproer in een poging om je de mond te snoeren want je komt met feiten die hun mening onderuit haalt.
Het staven met FEITEN en bewijzen voor de onderbouwing van andere meningen worden telkens stráál genegeerd, verwijzingen naar bronnen met BEWIJZEN worden niet eens gelezen omdat er geen tegenargumenten mogelijk zijn en domoren blijven vasthouden aan waarzeggerij, natte-vingerwerk waarop ze hun hele kaartenhuis gebouwd hebben om de vernietiging van de economie en ontwrichting van heel de maatschappij recht te lullen.
Ik volg bewezen FEITEN, gij volgt waarzeggerij en als jouw waarzeggerij wordt bewezen en ontmaskerd, dan ontken je zelfs de feiten. Arm schaap.
Ik pretendeer tenminste niet zoals gij, betweter.
Ik geef grif toe dat ik, als leek nét als de meeste senioren hier, meer vertrouwen heb in onafhankelijke wetenschappers die expert zijn in hun vakgebied en hun bevindingen staven met onweerlegbare feiten dan mediageile virologen met politieke ambities die maatregelen adviseren op basis van statistische modellen met waarzeggerij en natte-vingerwerk dat de hele maatschappij vernietigt.
Wíe gelooft gelul? Wíe stort de wereld in chaos door onnodige maatregelen op basis van waarzeggerij en veronderstellingen zonder énige grond van feiten en bewijs?
Dan had je maar de talloze bewijzen en feiten moeten lézen die maandenlang mét bron gepost werden ipv de boodschappers af te schieten voor hun meningen om de feiten te kunnen begraven onder gelul.
Begin dan maar met te herlezen.
Op de rest van je stuiptrekkingen, die als een varken op een tang slaan, ga ik zelfs niet meer in...de tunnelvisie van een dolgedraaide, obessieve mysofoob in een angstpsychose en weer compleet naast de kwestie om stug zijn zelfdestructie te blijven verdedigen is meelijwekkend.
Arm schaap. Arm vlaanderen.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Dat is nu eens een verstandige reactie, much appreciated ....Dicksy schreef: ↑14 aug 2020, 09:55Als er veel a-symptomatische personen rondlopen maar de ziekteverschijnselen niet vertonen bestaat de mogelijkheid ook dat ze het nooit gaan doorhebben en blijft het dweilen met de kraan open. Tenzij men van het type is dat men al voor één niesbui of kuchje in volle paniek naar de huisarts rent als men al niet geliquideerd wordt door de Fredjes en konsoorten van deze wereld voor men bij de dokter geraakt.Fred1950 schreef:
Sciensano meldt vandaag 544 nieuwe besmettingen. Het aantal lijkt rond de 500 te jojo'n en dat is typisch maar niet erg positief. Dit zie je ook in veel andere landen, en daar daar daalt het aantal besmettingen per dag ook praktisch niet meer. Dit lijkt er op dat er veel besmette ( a-symptomatisch ? ) gevallen rondlopen die gemiddeld één persoon besmetten vooraleer ze zelf door hebben dat ze ziek zijn en zich gedeisd moeten houdenU kunt ook a-symptomatisch zijn ondanks uw uitgebreide voorzorgen en ik kan het ook zijn met mijn normale voorzorgen.
Uw gok was dat het ongeveer 5 jaar zou duren voor het leven enigszins terug normaal zou verlopen, wel probeer maar eens de mensen 5 jaar op te sluiten. Internet staat nu al vol dat ze waarschuwen dat de mensen het niet zullen blijven pikken. En nee, het komt niet van fake-website's maar van onze veel geprezen 'belgische experts.'
Fred1950 schreef: ↑10 aug 2020, 19:47Hoeveel keer moet ik nog schrijven dat er een pak a-symptomatische besmette personen rondlopen wiens afweersysteem het virus niet eens als lichaamsvreemd ontdekt. Dat zijn de gevallen waarbij het virus in alle hevigheid blijft woekeren en bij iedere uitademing een pak van hun virusmateriaal vanuit de slijmvliezen de wereld insturen. Zolang men mensen niet kan doen geloven dat ze een masker moeten dragen om de pandemie te stoppen zal het virus wereldrond blijven circuleren, zelfs met een wereldwijde vaccinatie.Ice schreef: ↑10 aug 2020, 16:06....
Bij het onderzoek van 5.000 corona zieken in NY werd GEEN verhoging van witte bloedcellen vastgesteld, géén verhoogde ontstekingswaarden en géén koorts.
Allemaal FEITEN, bewijzen dat het lichaam zich zou verdedigen tegen een virus maar die allemaal áfwezig zijn bij corona!
....
Er zou iets moeten komen dat plaatselijk virusdodend werkt in neus en keel door middel van een spray, en dat via VTM e.d. promoten "tegen een slechte adem" of zoiets, zodat iedereen er in loopt en dat begint te gebruiken als een soort must-do activiteit zoals men zijn tanden poetst.
Lees dit verhaal maar eens over a-symptomatische "superverspreiders"
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/04/11 ... rus-tyfus/
-
Daar gaat het net om. De bronnen zijn fake, en wat er geschreven staat zijn fantasieën en leugens. Jij bent uiteraard niet de enige, zelfs Trump is een paar maand geleden in de hydroxychloroquine val gelopen.
Het is de producenten alleszins niet gelukt om massaal dat goedje te slijten. Lees vooral eens "June 15, 2020 Update" : randomized clinical trial in hospitalized patients that found these medicines showed no benefit for decreasing the likelihood of death or speeding recovery
https://www.fda.gov/drugs/drug-safety-a ... setting-or
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Fred schreef:
Er zou iets moeten komen dat plaatselijk virusdodend werkt in neus en keel door middel van een spray, en dat via VTM e.d. promoten "tegen een slechte adem" of zoiets, zodat iedereen er in loopt en dat begint te gebruiken als een soort must-do activiteit zoals men zijn tanden poetst.
Hier ben ik niet mee akkoord en waarom? Zeg de mensen duidelijk waar het voor dient maar wees ook zeker, of zorg er voor, dat dit middel effectief werkt en men zal de mensen meer op hun hand krijgen, eventueel nog in combinatie met die 1,5 meter afstand.promoten "tegen een slechte adem" of zoiets, zodat iedereen er in loopt
Als men echter dit middel ook nog eens gaat promoten met een mondmaskerplicht denk ik dat men eraan zal zijn voor de moeite. Niemand zal mij echter een product kunnen aansmeren/verplichten onder het mom van o.a. "tegen slechte adem," mensen zijn niet dom. Allez, daar zijn er altijd bij die daar intrappen.
-
Ice
En de bronnen van de roverheid en leugenmedia zijn dan geloofwaardig? Ondanks dat ze talloze keren al betrapt werden op leugens, bedrog en volksverlakkerij?
Ben jij nog goed bij je hoofd, eigenlijk?
Het is doorgaans de bedoeling om kennis te nemen van de INHOUD van een bron en niet de bron zelf te bekritiseren om de geloofwaardigheid van de inhoud menen te ondermijnen door het leugens te noemen zónder zelfs te lézen.
Heb je over de inhoud ook nog een mening of is dat irrelevant voor een trol die enkel bronnen kan bekritiseren en de inhoud stelselmatig negeert?
Herlezen, domoor, herlezen! Deze leugens werden reeds ontmaskerd!Fred1950 schreef: ↑14 aug 2020, 12:22Het is de producenten alleszins niet gelukt om massaal dat goedje te slijten. Lees vooral eens "June 15, 2020 Update" : randomized clinical trial in hospitalized patients that found these medicines showed no benefit for decreasing the likelihood of death or speeding recovery
https://www.fda.gov/drugs/drug-safety-a ... setting-or
HIER heb je NOGMAALS het bewijs van dat FAKE nieuws:
De who verklaarde dat de behandeling met chloroquine niet werkte..... omdat zij de testen uitvoerden ZONDER de combinatie met het element ZINK dat de behandeling werkzaam maakte!
De who liet OPZETTELIJK het werkzame bestanddeel UIT de testen en verzweeg dat om te kunnen verklaren dat de chloroquine niet werkte waardoor duizenden mensen STIERVEN omdat idioten zoals gij fake nieuws en halve waarheden blíjven geloven.
Artsen, zelfs op IC, BEWEZEN dat de CORRECTE behandeling met gecombineerde chloroquine wél werkte en ál de GENEZEN patiënten zijn het levende bewijs.
Als je toendertijd de inhoud via de link naar die 'fake' website hád gelezen, dan zou je geweten hebben wát er fake is aan chloroquine.
Als antwoord op die smerige streek van who, draaide Trump de geldkraan naar who DICHT!
Parels voor de zwijnen door tunnelvisie dat weigert feiten te erkennen, je bent een hopeloos geval. Stel je virusdodende spray voor aan je vriendje van ranst, als het lucratief is en alle virussen in je lijf gaan eraan, dan heeft ie er vast oren naar.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Best wat uit de zon blijven
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
-
Het kan zeer gemakkelijk via de PC. 03Beheer is in deze periode zeer actief. Ik heb deze week de afrekening ontvangen van de verwarming, jaar 2019
Gij moogt zeker niet vergeten om zitpenningen te eisen voor een vergadering via video conference. Zaken zijn zaken, en de schepenen doen ook geen afstand van hun zitpenningen.
-
Noem de spray "ontsmettend, werkt preventief tegen ( voorkomt ) verkoudheden" . Is het zo goed ?Dicksy schreef: ↑14 aug 2020, 12:39Fred schreef:
Er zou iets moeten komen dat plaatselijk virusdodend werkt in neus en keel door middel van een spray, en dat via VTM e.d. promoten "tegen een slechte adem" of zoiets, zodat iedereen er in loopt en dat begint te gebruiken als een soort must-do activiteit zoals men zijn tanden poetst.Hier ben ik niet mee akkoord en waarom? Zeg de mensen duidelijk waar het voor dient maar wees ook zeker, of zorg er voor, dat dit middel effectief werkt en men zal de mensen meer op hun hand krijgen, eventueel nog in combinatie met die 1,5 meter afstand.promoten "tegen een slechte adem" of zoiets, zodat iedereen er in loopt
Als men echter dit middel ook nog eens gaat promoten met een mondmaskerplicht denk ik dat men eraan zal zijn voor de moeite. Niemand zal mij echter een product kunnen aansmeren/verplichten onder het mom van o.a. "tegen slechte adem," mensen zijn niet dom. Allez, daar zijn er altijd bij die daar intrappen.De kans is zelfs niet onbestaande dat mensen die gaan wandelen in een bos met niemand in de buurt dit middel gaan gebruiken net omwille van het feit dat het niet stoort en men vrij kan blijven ademen. Nu is het enige en echte probleem dat op de meest onmogelijke plaatsen, zoals in een bos zonder mensen of alleen op straat, dat mondmasker verplicht is en dat stoort de mensen en ook mij.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 14 aug 2020, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dat zink op zich het weerstandsvermogen aansterkt is al lang bekend. Koop eens een doosje Vit.C bruis van het merk Redoxon ( heet tegenwoordig RedoxVita ). Daar zit ook 10 mg zink in per tablet. Wedden dat het even goed werkt als dat hydro-dinges ?
A propos, waar blijft DelaVega met haar super-corona-immuniteit door het slikken van massa's Vitamine C ?
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
https://www.google.be/url?sa=i&url=http ... AdAAAAABAEFred1950 schreef:
Noem de spray "ontsmettend, werkt preventief tegen ( voorkomt ) verkoudheden" . Is het zo goed ?En wat mondmaskerplicht betreft, die "zou" niet meer hoeven te bestaan als het aantal besmettingen per dag onder de 10 is gedaald, maar .... we moeten dan ook allemaal altruïstische Chinezen worden en bij de minste hoest, gesnotter zelf het initiatief nemen om een masker te dragen. Zij doen dat ook uit respect en liefde voor hun medeburgers, maar ik betwijfel heel sterk of dat hier met ons egoïstisch en narcistisch gepeupel ooit mogelijk kan worden.
-
Ik heb net geluisterd naar het nieuwste verhaal van de politieker viroloog Van Gucht, ondertussen veel meer politieker dan viroloog. Zes maanden onderzoek van de kindergemeenschap, hebben de man laten besluiten, dat kinderen bijna niet besmet worden, anderen weinig besmetten en als ze dan eens uitzonderlijk besmet worden. dan is het meestal onschuldig. In alle eer en geweten, kunnen de scholen dus opnieuw van start gaan in september.. Een viroloog van het Koch instituut vertelde verleden week juist het tegenovergestelde verhaal, maar die had waarschijnlijk niet gaan pintelieren met Ben Weyts, ons Vlaamse vedette van het onderwijs.
Elke ouder die ervaring heeft met opgroeiende kinderen, weet dat kinderen levende beesten bakken zijn als ze naar de school gaan. Ze zijn om de haverklap ziek, en een week later zijn de ouders zo ziek als een hond van de beestjes, die de ettertjes gratis in het rond spuiten. Volgens Van Gucht is Covid hierop de grote uitzondering. Die gast moet dringend vervangen worden, want straks is er geen enkele mens dat die nog series kan nemen.
De waarheid komt binnen zes maanden een heel klein beetje aan het licht, als er tekst en uitleg moet gegeven worden over de in aantocht zijnde sterfgevallen. Wij kennen al het antwoord, niemand treft schuld en ze hebben allemaal hun best gedaan.
Voor één keer, mijn medeleven aan alle oudere leerkrachten die op 1 september voor de klas moeten gaan staan, zij het dan met mondmasker. Een aantal van hen zullen moeilijk in aanmerking komen om te kunnen genieten van een pensioen. Ze staan dagelijks voor een vuurpeloton te wachten op de ontvangst van het noodlottige beest.
Ben Weyts verblijft in de isoleerkamer en is in ieder geval niet verantwoordelijk. Hij heeft zich laten voorlichten door bekwame medewerkers. Een groot deel van de ouders zijn hysterisch van geluk, want er is opnieuw opvang en begeleiding, maar sommigen gaan hiervoor een torenhoge prijs betalen.
Elke ouder die ervaring heeft met opgroeiende kinderen, weet dat kinderen levende beesten bakken zijn als ze naar de school gaan. Ze zijn om de haverklap ziek, en een week later zijn de ouders zo ziek als een hond van de beestjes, die de ettertjes gratis in het rond spuiten. Volgens Van Gucht is Covid hierop de grote uitzondering. Die gast moet dringend vervangen worden, want straks is er geen enkele mens dat die nog series kan nemen.
De waarheid komt binnen zes maanden een heel klein beetje aan het licht, als er tekst en uitleg moet gegeven worden over de in aantocht zijnde sterfgevallen. Wij kennen al het antwoord, niemand treft schuld en ze hebben allemaal hun best gedaan.
Voor één keer, mijn medeleven aan alle oudere leerkrachten die op 1 september voor de klas moeten gaan staan, zij het dan met mondmasker. Een aantal van hen zullen moeilijk in aanmerking komen om te kunnen genieten van een pensioen. Ze staan dagelijks voor een vuurpeloton te wachten op de ontvangst van het noodlottige beest.
Ben Weyts verblijft in de isoleerkamer en is in ieder geval niet verantwoordelijk. Hij heeft zich laten voorlichten door bekwame medewerkers. Een groot deel van de ouders zijn hysterisch van geluk, want er is opnieuw opvang en begeleiding, maar sommigen gaan hiervoor een torenhoge prijs betalen.