Marc Van Ranst

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Fred1950

24 aug 2020, 14:55

Charlie Maru schreef:
24 aug 2020, 13:10
‘Viruswaanzin’ dient klacht in tegen viroloog Marc Van Ranst bij Orde der Geneesheren

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/-v ... ~a2653beb/
En Van Gucht ? Is dat dan geen "slechte" viroloog ? Maar misschien heeft die geen PVDA partijkaart, daar zal het hem aan liggen. :roll:
E.T. schreef:
24 aug 2020, 14:09
Dicksy schreef:
24 aug 2020, 13:56
... dien ene domme kloot die zich geroepen voelt om in de belangstelling te staan ...
Bedoel je hun advocaat Michael Verstraeten of mevr. Vanilla, voorzitster van 'Viruswaanzin' :lol: :lol: :lol:
:lol:

De kannibaal

24 aug 2020, 15:45

Dicksy schreef:
24 aug 2020, 13:56
E.T. schreef:
Op het vorig proces van 'Viruswaanzin' notabene met dezelfde advocaat waren ze rap klaar :P :P :P
Dat proces zal niet het probleem zijn voor mar(c)xist van ranst maar voor de politiek. Veel, zo niet heel veel, mensen zijn zijn kop (spuug)zat gezien en achtten hem verantwoordelijk voor het gevoerde beleid van deze regering met al zijn regeltjes, je mag dit als je dat.... maar niet als je dit doet.... maar wel als je het zo doet enz........... :mrgreen:
En wie denk je dat het gelag zal betalen? Dien ene domme kloot die zich geroepen voelt om in de belangstelling te staan, mar(c)xist van ranst die zich terugtrekt in zijn huis om eindelijk zijn kerstboom af te breken of de politiek(er) die moet hopen op een herverkiezing? Ik gok op het laatste.
Dumpen gaan ze dat gastje moeten doen en anderen aan het woord laten wil de politiek(er) nog iets of wat geloofwaardig overkomen. En hun geloofwaardigheid staat nu al ver onder nul
Iedere viruswaanzinnige spreekt vandaag altijd in naam van de grote massa. Een doctor in de waanzin verheft mr Van Ranst tot een domme marxistische kloot.
Inge Brocken, NVA schepen van Beveren, dacht ook dat ze ging scoren op twitter met dhr Van Ranst uit te maken voor "Calimero". Mevrouw Brocken ondervond snel dat ze brokken had gemaakt, want ze werd door de partijleiding op het matje geroepen en mocht per direct haar twittertje verwijderen.
Laat het U duidelijk zijn, een "nulletje van Uw kaliber", zal een Van Ranst niet dumpen. Ik weet niet waar hij de moed vandaan haalt, maar de man spreekt niet tegen het volk, maar in het belang van het volk. Hij verdient het zeker niet om door een idioot aangesproken te worden als domme marxistische kloot.

Dicksy

24 aug 2020, 17:04

De Kannibaal schreef:
Iedere viruswaanzinnige spreekt vandaag altijd in naam van de grote massa. Een doctor in de waanzin verheft mr Van Ranst tot een domme marxistische kloot.
Inge Brocken, NVA schepen van Beveren, dacht ook dat ze ging scoren op twitter met dhr Van Ranst uit te maken voor "Calimero". Mevrouw Brocken ondervond snel dat ze brokken had gemaakt, want ze werd door de partijleiding op het matje geroepen en mocht per direct haar twittertje verwijderen.
Laat het U duidelijk zijn, een "nulletje van Uw kaliber", zal een Van Ranst niet dumpen. Ik weet niet waar hij de moed vandaan haalt, maar de man spreekt niet tegen het volk, maar in het belang van het volk. Hij verdient het zeker niet om door een idioot aangesproken te worden als domme marxistische kloot.
En in het belang van het volk... ...Houdt uwe communistische zever in pakskes voor u eigen a.u.b.
Laatst gewijzigd door Dicksy op 24 aug 2020, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.

verhaegen
Support SeniorenNet

24 aug 2020, 17:37

ge gaat toch wat te vér hoor met uw uitlatingen
*Joy*

24 aug 2020, 17:50

Dat vind ik toch ook .....tsss

Dicksy

24 aug 2020, 18:34

verhaegen schreef:
door *Joy* » 38 minuten geleden

Dat vind ik toch ook .....tsss
ge gaat toch wat te vér hoor met uw uitlatingen
Allez, ik zal een geste doen, heb het aangepast.

Fred1950

24 aug 2020, 19:03

Dicksy schreef:
24 aug 2020, 17:04
....
En in het belang van het volk... ...Houdt uwe communistische zever in pakskes voor u eigen a.u.b.
In het belang van welk volk maakt ge die uitspraak a.u.b. ? 8O

Dicksy

24 aug 2020, 19:10

Fred1950 schreef:
Dicksy schreef: ↑Vandaag, 17:04
....
In het belang van welk volk maakt ge die uitspraak a.u.b. ? 8O
In het belang van het volk is dit hoofdstuk (in het topic afgesloten) voor mij afgesloten.

Dicksy

24 aug 2020, 19:28

Het gaat hard met de kritiek op Marc Van Ranst. Franstalige virologen, oud-Kamervoorzitters en -rectoren, Vlaams Belangers en N-VA’ers op Twitter... Zelfs tot toevallige passanten op een perron toe. Ze willen dat hij zwijgt, vinden dat hij onzin verkoopt en dromen van zijn ontslag. “Bij elke epidemie is er dat moment dat de guillotine wordt bovengehaald. Maar ik blijf koppig doorgaan.”
“Communist!”, beet een man hem toe en hij strekte zijn rechterarm. “Ik heb er foto’s van genomen en aan de politie bezorgd. Ik laat me niet intimideren. Dat ligt niet in mijn karakter.” Viroloog Marc ...
Alles en iedereen met de grond mogen gelijk maken maar als hij zelf onder vuur komt te liggen is het met de broek vol lopen naar de politie......en zo iemand moet het volk gaan redden? :P :P :P :P
Een windhaan doet beter zijn werk dan deze..................

verhaegen
Support SeniorenNet

24 aug 2020, 19:50

hoge bomen vangen véél wind
doe het maar eens na

De kannibaal

24 aug 2020, 20:09

Dicksy schreef:
24 aug 2020, 19:28
Het gaat hard met de kritiek op Marc Van Ranst. Franstalige virologen, oud-Kamervoorzitters en -rectoren, Vlaams Belangers en N-VA’ers op Twitter... Zelfs tot toevallige passanten op een perron toe. Ze willen dat hij zwijgt, vinden dat hij onzin verkoopt en dromen van zijn ontslag. “Bij elke epidemie is er dat moment dat de guillotine wordt bovengehaald. Maar ik blijf koppig doorgaan.”
“Communist!”, beet een man hem toe en hij strekte zijn rechterarm. “Ik heb er foto’s van genomen en aan de politie bezorgd. Ik laat me niet intimideren. Dat ligt niet in mijn karakter.” Viroloog Marc ...
Alles en iedereen met de grond mogen gelijk maken maar als hij zelf onder vuur komt te liggen is het met de broek vol lopen naar de politie......en zo iemand moet het volk gaan redden? :P :P :P :P
Een windhaan doet beter zijn werk dan deze..................
Van Ranst zet zich vol in om de gezondheid van de mensen te waarborgen met de oogkleppen op van een paard. Blind starend met een vast doel voor ogen, waarvoor hij zich meer dan 100 procent inzet. Hij maakt zich zo weinig vrienden, maar heel veel vijanden. De man gaat frontaal in tegen de politiekers, de middenstanders, alle zakkenvullers die niet meer aan hun trekken komen. men gaat hem bestrijden , beschimpen, kleineren. Zijn zaak is evenwel eerbaar en op termijn zullen veel levens gespaard worden.

Dicksy

24 aug 2020, 20:25

De Kannibaal schreef:
door verhaegen » 26 minuten geleden

hoge bomen vangen véél wind
doe het maar eens na
Van Ranst zet zich vol in om de gezondheid van de mensen te waarborgen met de oogkleppen op van een paard. Blind starend met een vast doel voor ogen, waarvoor hij zich meer dan 100 procent inzet. Hij maakt zich zo weinig vrienden, maar heel veel vijanden. De man gaat frontaal in tegen de politiekers, de middenstanders, alle zakkenvullers die niet meer aan hun trekken komen. men gaat hem bestrijden , beschimpen, kleineren. Zijn zaak is evenwel eerbaar en op termijn zullen veel levens gespaard worden.
Ik noem dat een platte opportunist. En doet het hem maar eens na.........Wat na doen? 8O :roll: :roll: Nee, daar bedank ik voor. Ik heb geen tijd om hele dagen van de ene tv-studio naar de andere rijden en dan ook nog de nodige krantenredactie's te bezoeken.
Ik zou nog werk hebben in mijn labo om naar een vaccin te zoeken maar hij blijkbaar niet. Misschien zijn ze hem daar ook liever kwijt dan rijk.

verhaegen
Support SeniorenNet

24 aug 2020, 20:34

delegeren wordt dat genoemd
dat is nog zo iets dat ge moet kunnen , kan niet iedereen hoor

Dicksy

24 aug 2020, 20:43

verhaegen schreef:
delegeren wordt dat genoemd
dat is nog zo iets dat ge moet kunnen , kan niet iedereen hoor
Delegeren doet men om de taken te verdelen, in dit geval samen zoeken naar een vaccin met ieder een bepaalde taak binnen dat project. Men delegeert niet om tv-studio's te kunnen afschuimen en krantenredactie's te bezoeken. Wat u delegeren noemt noem ik afkapperij op de rug van zijn collega's en gaan lopen met de pluimen. Zoals ik al schreef: een platte opportunist die ze liever kwijt dan rijk zijn en dus zijn ding maar laten doen.
Die dagdagelijks in hun labo zitten, dat zijn degene die de pluimen verdienen,op hun hoed mogen steken en bewierookt moeten worden maar niet deze opportunist.