Marc Van Ranst

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

verhaegen
Support SeniorenNet

24 aug 2020, 21:03

ik denk dat ge jaloers bent dat die dat kan , en gij niet

ge moet het maar kunnen hé

Dicksy

24 aug 2020, 21:42

verhaegen schreef
ik denk dat ge jaloers bent dat die dat kan , en gij niet
Afbeelding
ge moet het maar kunnen hé
En er nog fier op zijn ook, zonder scrupules. Dat moet ge inderdaad kunnen.

sibarita

24 aug 2020, 22:59

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200824_94947343
Ik ben ook lezer sinds november 1963 !

Alles wat niet lachend kan gezegd worden ....
:D
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

Fred1950

25 aug 2020, 00:19

Hierzie ....

Steven Van Gucht: “Een raadsel waarom het virus bij sommigen passeert als een briesje en bij anderen een complete storm ontketent”

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200823_97555643

Hij kan het misschien eens aan zijn huisdokter vragen .... :lol:

... en "Ice" ontmaskerd :lol: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200824_96388252

Paca

25 aug 2020, 00:51

Als ik morgen Professor M. Van Ranst tegenkom ... offreer ik hem een Triple van Westmalle!
Hij mag natuurlijk ook een andere drank kiezen!

Wiana

25 aug 2020, 07:13

Fred1950 schreef:
Hierzie ....

Steven Van Gucht: “Een raadsel waarom het virus bij sommigen passeert als een briesje en bij anderen een complete storm ontketent”

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200823_97555643

Hij kan het misschien eens aan zijn huisdokter vragen .... :lol:

... en "Ice" ontmaskerd :lol: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200824_96388252

Afbeelding
HP Notebook - Windows10 Home
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.

Dicksy

25 aug 2020, 07:28

Paca schreef:
Als ik morgen Professor M. Van Ranst tegenkom ... offreer ik hem een Triple van Westmalle!
Hij mag natuurlijk ook een andere drank kiezen!
Die kans maak je het meest voor de ingang van de VRT of VTM of een of andere ingang van een krantenredactie. Natuurlijk, zoals je schrijft “Als” maar ik denk dat het bij die “Als” zal blijven als je niet direct in de omgeving van een van hogergenoemde moet zijn.

Wiana

25 aug 2020, 07:39

Dicksy schreef:
25 aug 2020, 07:28

Die kans maak je het meest voor de ingang van de VRT of VTM of een of andere ingang van een krantenredactie. Natuurlijk, zoals je schrijft “Als” maar ik denk dat het bij die “Als” zal blijven als je niet direct in de omgeving van een van hogergenoemde moet zijn.

Komaan zeg , sommige mensen hebben toch altijd kritiek .
Komt iemand teveel in de media, dan is 't niet goed .
Zie je iemand niet, dan ook niet... ah nee, want dan verstopt die zich, heeft die iets te verbergen, of
God weet wat .
't Is echt wel aangenamer leven, als je je medemens - en zeker hij/zij die zich inzet -
waardeert !
Wie niets doet, kan natuurlijk geen fouten maken .

Dicksy

25 aug 2020, 08:23

Wiana schreef:
Dicksy schreef: ↑41 minuten geleden

Komaan zeg , sommige mensen hebben toch altijd kritiek .
Komt iemand teveel in de media, dan is 't niet goed .
Zie je iemand niet, dan ook niet... ah nee, want dan verstopt die zich, heeft die iets te verbergen, of
God weet wat .
't Is echt wel aangenamer leven, als je je medemens - en zeker hij/zij die zich inzet -
waardeert !
Wie niets doet, kan natuurlijk geen fouten maken .
Ik waardeer ook de windhaan op de kerktoren want die geeft voor mij de richting aan hoe ik het beste kan fietsen met de wind in de rug.
Ik waardeer echter geen windhaan die constant rondjes draait. Het is door zulke windhanen dat we met een karrenvracht aan reglementjes zitten en er elke dag iets verandert want zij ‘adviseren als expert’ de regering. De kat vindt op den duur haar eigen jong niet meer in heel die soap.
En dan is men verwondert dat de mensen het beu beginnen te worden en alles aan hun laars beginnen te lappen? Wel, mij verwondert het helemaal niet.

Website VRT-News gisteren:

Fietsersbond: "Scholieren op een koersfiets hoeven geen mondmasker te dragen, maar op een stadsfiets wel. Dat is absurd"

Zalig toch als je dan zoiets leest.

Wiana

25 aug 2020, 08:33

Natuurlijk weet ik dat ook, Dicksy,
maar daar heeft zeker niet alleen Prof. Van Ranst schuld aan !
Ik zou eens serieus willen weten hoeveel hij persoonlijk
in de pap te brokken heeft...

Wiana

25 aug 2020, 10:16

Fred1950 schreef:
Hierzie ....

't Is wel een knappe hé, "onze" Ice :)
Ice

25 aug 2020, 16:40

Dicksy schreef:
24 aug 2020, 20:25
Ik noem dat een platte opportunist. En doet het hem maar eens na.........Wat na doen? 8O :roll: :roll: Nee, daar bedank ik voor. Ik heb geen tijd om hele dagen van de ene tv-studio naar de andere rijden en dan ook nog de nodige krantenredactie's te bezoeken.
Ik zou nog werk hebben in mijn labo om naar een vaccin te zoeken maar hij blijkbaar niet. Misschien zijn ze hem daar ook liever kwijt dan rijk.
Vergeet ook niet de schnabbel die hij telkens optrekt of denkt iemand dat ranzige gratis zijn adviezen rondstrooit?
370€ per optreden tikt lekker aan door angstpropaganda te mogen spuien en dat al dagelijks zes maanden lang...een zielige niemendal voelt zich eindelijk eens een belangrijk iemand en proeft eens van macht(smisbruik)... :mrgreen:
Zijn hoogmoedswaanzin en ego kregen echter een ferme deuk toen hij waande het NL kabinet over te kunnen halen om het mondmasker ook in NL in het openbare leven te kunnen verplichten...zijn invloed blijft beperkt tot de belgische politici die nog steeds, tegen beter weten in, wánbeleid voeren door verwoestende maatregelen te blijven afdwingen door de ongegronde adviezen van dit schorem en de mysofobische dierenarts of statistische waarzeggers blindelings te blijven volgen zonder enige verificatie van hun aller giswerk....zwaar plichtsverzuim...

Dicksy

25 aug 2020, 18:13

Ice schreef:
Dicksy schreef: ↑Gisteren, 20:25
Ik noem dat een platte opportunist. En doet het hem maar eens na.........Wat na doen? 8O :roll: :roll: Nee, daar bedank ik voor. Ik heb geen tijd om hele dagen van de ene tv-studio naar de andere rijden en dan ook nog de nodige krantenredactie's te bezoeken.
Ik zou nog werk hebben in mijn labo om naar een vaccin te zoeken maar hij blijkbaar niet. Misschien zijn ze hem daar ook liever kwijt dan rijk.
Vergeet ook niet de schnabbel die hij telkens optrekt of denkt iemand dat ranzige gratis zijn adviezen rondstrooit?
370€ per optreden tikt lekker aan door angstpropaganda te mogen spuien en dat al dagelijks zes maanden lang...een zielige niemendal voelt zich eindelijk eens een belangrijk iemand en proeft eens van macht(smisbruik)... :mrgreen:
Zijn hoogmoedswaanzin en ego kregen echter een ferme deuk toen hij waande het NL kabinet over te kunnen halen om het mondmasker ook in NL in het openbare leven te kunnen verplichten...zijn invloed blijft beperkt tot de belgische politici die nog steeds, tegen beter weten in, wánbeleid voeren door verwoestende maatregelen te blijven afdwingen door de ongegronde adviezen van dit schorem en de mysofobische dierenarts of statistische waarzeggers blindelings te blijven volgen zonder enige verificatie van hun aller giswerk....zwaar plichtsverzuim...
Wie gaat er nu de (corona)kip met de gouden eieren slachten. Het is niet voor niks dat hij er blijft op hameren dat hij blijft doorgaan ondanks de vele kritiek van collega's en anderen. :roll:

E.T.

25 aug 2020, 18:23

Jammer dat wij niet zoiets als € 370 krijgen ... Je zou voor minder stik jaloers worden :mrgreen:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Fred1950

25 aug 2020, 19:17

Ice schreef:
25 aug 2020, 16:40
Dicksy schreef:
24 aug 2020, 20:25
Als het zo een dure vogel is, waarom vragen ze dan hem steeds voor de micro en de camera ? Ik ben ervan overtuigd dat gij uw propaganda gratis zoudt vertellen. Probeer eens iets te posten op Youtube, 't Gaat er nu toch al heet aan toe met gelijkaardige praatjes, zelfs zo erg dat Vermassen er moet tussenkomen ( de jeugd van tegenwoordig is zo manisch zot als een achterdeur .... pwfff :roll: :evil: )