In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
Goedemiddag,
nee en mama Inge ook al een tijdje niet gezien,hopen dat er niks aan de hand is.
Zonnebloemetje,nee geen kapster,had ik wel willen worden.
Maar ík knip manlief al vanaf onze verkering,en onze dochter deed ik ook zelf,die had heel lang haar.
nee en mama Inge ook al een tijdje niet gezien,hopen dat er niks aan de hand is.
Zonnebloemetje,nee geen kapster,had ik wel willen worden.
Maar ík knip manlief al vanaf onze verkering,en onze dochter deed ik ook zelf,die had heel lang haar.
Iedere dag een lach
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Luitjes 
Na de douche die weer hard nodig was vanwege het klussen aan mijn bootje en de
van mijn vrouw Gina, zit ik nu alweer voor de buis om de Tour te volgen, zwaar mooi beroep hebben die mannen en tegenwoordig ook de vrouwen natuurlijk..!Het menu voor vandaag:

Weet U dat ook weer...
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog 'n fraaie dag verder en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Men vult zijn of haar leven in waarbij zij of hij zich 't beste voelt lijkt mij Bert, blijven jullie voorlopig nog maar heel lang genieten op jullie manier.

Vriendelijke groet,
en
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo
de koffie heeft gesmaakt met de rijsttaart er bij en in het weekend mag het al eens ietsje meer zijn hé
we hebben deze namiddag naar een spannende actie film gekeken op 't gemakske in de zetel en mijn beentjes laten rusten op de poef
gerda , inderdaad we missen hier al een tijdje Lenk en Sita die komt hier toch regelmatig eens langs maar jadi had ik al terug verwacht na haar reis maar ze heeft haar kat gestuurd , en oma-c die komt hier al lang niet meer maar miesje ( miesmarpel) hebben we ook al een tijdje niet meer gezien maar ze zal hier als ze tijd heeft ook wel eens langskomen denk ik
en mama-inge die is inderdaad ook al een tijdje vermist
thijli oei een gemist kans voor jou nu dat je toch geen kapster bent maar ik denk dat je er toch aanleg voor hebt als je regelmatig iemand zijn haar knipt
maar ik had eigenlijk verpleegster willen worden maar dat mocht toen niet van mijn moeder en doordat ik naar de naai en huishoudschool moest ben ik dan noodgedwongen naaister geworden , maar ik heb het ook overleefd en ik vind het toch een gemiste kans dat ik geen verpleegster mocht worden
Remie laat de boerengroentesoep maar smaken hoor
allé ik ga dadelijk nog een beetje strijk wegwerken sè
en ik heb er niet veel maar das niet erg want als ik sta te strijken krijg ik al rap last van mijn pijnlijke rug , dus zal dat hier rap gedaan zijn sè
daaaaaaag

de koffie heeft gesmaakt met de rijsttaart er bij en in het weekend mag het al eens ietsje meer zijn hé
we hebben deze namiddag naar een spannende actie film gekeken op 't gemakske in de zetel en mijn beentjes laten rusten op de poef
gerda , inderdaad we missen hier al een tijdje Lenk en Sita die komt hier toch regelmatig eens langs maar jadi had ik al terug verwacht na haar reis maar ze heeft haar kat gestuurd , en oma-c die komt hier al lang niet meer maar miesje ( miesmarpel) hebben we ook al een tijdje niet meer gezien maar ze zal hier als ze tijd heeft ook wel eens langskomen denk ik
en mama-inge die is inderdaad ook al een tijdje vermist
thijli oei een gemist kans voor jou nu dat je toch geen kapster bent maar ik denk dat je er toch aanleg voor hebt als je regelmatig iemand zijn haar knipt
maar ik had eigenlijk verpleegster willen worden maar dat mocht toen niet van mijn moeder en doordat ik naar de naai en huishoudschool moest ben ik dan noodgedwongen naaister geworden , maar ik heb het ook overleefd en ik vind het toch een gemiste kans dat ik geen verpleegster mocht worden
Remie laat de boerengroentesoep maar smaken hoor
allé ik ga dadelijk nog een beetje strijk wegwerken sè
en ik heb er niet veel maar das niet erg want als ik sta te strijken krijg ik al rap last van mijn pijnlijke rug , dus zal dat hier rap gedaan zijn sè
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
marietteke schreef: ↑13 sep 2020, 11:24seffens spring ik op m'n fietske, is er 'n goed weertje voor ,
Misschien zien we straks nog wel 'n foto('s) waar je zoal geweest bent met de fiets? Je zal ook nog wel ergens een terrasje gepikt hebben denk ik zomaar..!
Vriendelijke groet,
en
-
Vriendelijke groet,
en
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Remie de rijsttaart was inderdaad héél lekker
en ons stuk rijsttaart zag er precies uit zoals jij die hebt afgebeeld
hopelijk doe ik jou nu het water niet in de mond krijgen

en ons stuk rijsttaart zag er precies uit zoals jij die hebt afgebeeld
hopelijk doe ik jou nu het water niet in de mond krijgen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Kan het geloven Bloemeke dat het lekker was.
Helaas niet meer voor mij. Heb mijn snoeptand moeten uittrekken.
Helaas niet meer voor mij. Heb mijn snoeptand moeten uittrekken.
-
Sita

Goede avond iedereen,
Op deze mooie, zonnige dag kom ik ook nog eens binnengewandeld,
zodat men mij niet als vermist opgeeft, Gerda, Thijli, Marietteke en Zonnebloemetje
Zoals verschillenden hier heb ik niet veel te vertellen, alles wel bijgelezen.
De hemelsleutel (sedum spectabile) (herbstfreude) staat volop in bloei.
Erg gewaardeerd door hongerige bijen.
Mooie foto's gezien van iedereen. Blijf ze maar plaatsen en er over vertellen.
Zo beleven we alles mee in gedachten.
Puzzel, bij pompoensoep doe ik, net als marietteke, rode paprika
maar ook nog een beetje kerriepoeder, dat maakt ze een beetje pittiger.
Eigenlijk meer een herfst- of wintersoep, vind ik.
En bij deze temperaturen kan je nog niet van echte herfst spreken.
Geen verdeling van taken hier, alles voor mij alleen.
Heeft ook zo zijn voor- en nadelen
Aan iedereen nog veel voldoening gewenst met de hobby's of gewone bezigheden.
't Is maar hoe je het bekijkt ...
Nog een gezellige avond.
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
hallo
we moesten naar de naaischool , dat was zo in mijne tijd ,
met 'n groot gezin konden we niet verder studeren ,
maar ik ben dan ,toen ik getrouwd was , een kursus van "verzorgende " gaan doen ,
en zo ben ik toch nog wat in de verplegende sector terecht gekomen ,
en heb dat nog 28 jaar kunnen doen ,
niet in ziekenhuis maar wel "aan huis "
Remie en hier dan mijn uitstapje ,

fietsroute langs onze mooie rupelstreek

en natuurlijk ons "tussenstopje " hé
hey Sita leuk dat je toch nog langs komt ,
ja we missen er wel 'n paar hoor ,
bertje, toch goed van je , dat je zo goed op je suiker let ,
is wel nodig hoor ,
puzzel ik zou m'n fietske ook niet kunnen missen ,
thijli ja was leuk m'n fiettochtje hoor ,
we hebben zo'n 25 kilometerkens gedaan ,
bloemeke was bij mij ook zo ,maar ik had eigenlijk verpleegster willen worden maar dat mocht toen niet van mijn moeder en doordat ik naar de naai en huishoudschool moest ben ik dan noodgedwongen naaister geworden , maar ik heb het ook overleefd en ik vind het toch een gemiste kans dat ik geen verpleegster mocht worden
we moesten naar de naaischool , dat was zo in mijne tijd ,
met 'n groot gezin konden we niet verder studeren ,
maar ik ben dan ,toen ik getrouwd was , een kursus van "verzorgende " gaan doen ,
en zo ben ik toch nog wat in de verplegende sector terecht gekomen ,
en heb dat nog 28 jaar kunnen doen ,
niet in ziekenhuis maar wel "aan huis "
Remie en hier dan mijn uitstapje ,

en natuurlijk ons "tussenstopje " hé
hey Sita leuk dat je toch nog langs komt ,
ja we missen er wel 'n paar hoor ,
bertje, toch goed van je , dat je zo goed op je suiker let ,
is wel nodig hoor ,
puzzel ik zou m'n fietske ook niet kunnen missen ,
thijli ja was leuk m'n fiettochtje hoor ,
we hebben zo'n 25 kilometerkens gedaan ,
geluk vind je onverwacht
-
Bedankt Marietteke.marietteke schreef: ↑13 sep 2020, 19:31Remie en hier dan mijn uitstapje ,

Nu heb ik natuurlijk even opgezocht waar dat wel mag zijn, https://www.google.nl/maps/place/Natuur ... 0943?hl=nl, inderdaad heel mooi.
Vriendelijke groet,
en
-
Bert
Marietteke, dat ziet er daar gezellig uit op dat terrasje.
En een mooie streek ook om te fietsen.
Een ferme pannenkoek met ijs, moet zeker gesmaakt hebben.
Trouwens, wat een mooi kleedje dat u draagt.
Best leuterkes, nog een fijne avond allen....
En een mooie streek ook om te fietsen.
Een ferme pannenkoek met ijs, moet zeker gesmaakt hebben.
Trouwens, wat een mooi kleedje dat u draagt.
Best leuterkes, nog een fijne avond allen....
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Och Zonnebloemetje dat raakt me nu echt...sorry maar ik ben hier echt nog niet geraakt...zonnebloemetje schreef: ↑13 sep 2020, 11:48
wat mij hier opvalt is dat we hier in het k&t huisje vorige week een goede reis hebben gewenst aan jadi en nu zien we haar hier niet meer , wat zouden we haar verkeerd gezegd hebben ...???. ik weet het niet maar ik zit er toch een beetje mee in mijn maag
![]()
Ik groet iedereen met heel veel genegenheid
Wens iedereen ene fijne avond toe
En nu...........ga ik kijken naar de Planckaerts...
toedeloe...
en ja hoor morgen naar de markt die mooie dagen mogen we NU niet zomaar laten voorbij gaan hé...
zwaai zwaai
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Ach mensen die mijn schrijfsels missen, heel lief. Mijn dagen zijn door Corona saai eentonig. Wat zou ik hier schrijven een copy paste van de dag ervoor met een aangepast avondmaal. Ik kan elke week een link zetten naar de puzzel ik aan het maken ben maar zo interessant is dat ook niet.
September was voor covid onze maand met veel uitstappen oa het stoomtreinfestival in Beekbergen en normaal vandaag de sanicol airshow. Pfff niets dus
Jongste bevalt binnenkort, maar we mogen niet op bezoek in het moederhuis. Tja Corona.
ik kocht ook een gazelle als ebike, gewoon om de twee jaar dat ik nog moet werken niet met de trein te moeten, ja wegens covid, anders had ik dat geld niet uitgegeven. Dus enthousiast kan ik daar niet over zijn. Ik heb een goede fiets.
Voila wegens negativiteit van mijne kant zwijg ik gewoon hier. Lees wel mee.
September was voor covid onze maand met veel uitstappen oa het stoomtreinfestival in Beekbergen en normaal vandaag de sanicol airshow. Pfff niets dus
Jongste bevalt binnenkort, maar we mogen niet op bezoek in het moederhuis. Tja Corona.
ik kocht ook een gazelle als ebike, gewoon om de twee jaar dat ik nog moet werken niet met de trein te moeten, ja wegens covid, anders had ik dat geld niet uitgegeven. Dus enthousiast kan ik daar niet over zijn. Ik heb een goede fiets.
Voila wegens negativiteit van mijne kant zwijg ik gewoon hier. Lees wel mee.