Coronavirus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
12 miljoen personen testen omwille van 12 besmettingen ? Jawel , zo zou dat hier mogen, moeten kunnen. Maar in uw oren en voor iedere Belg klinkt het "te zot om waar te zijn" , juist ? De Chinezen doen dat en dus zijn dat allemaal zotten, nietwaar ?
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Het is nu een longvirus Ice,.....Dáárom wordt enkel nog gesproken van een (griep)epidemie en is er ook geen sprake meer van een (corona)pandemie....
Maar het goede nieuws is dat volgens Van Gucht er geen griepvirus, fleuris, verkoudheid, bronssites,en long ontsteking meer is, we gaan er op vooruitDe coronacijfers zijn momenteel dramatisch. Vorige week raakten gemiddeld 4.449 Belgen per dag besmet met het longvirus.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
In België wordt dat doodgezwegen maar in Nederland niet. Vermits het dezelfde situatie is ben ik zeker dat die toestand zich ook in ons land voordoet en vermoedelijk nog erger gezien het stilzwijgen.
Daar zijn op Intensieve Zorgen de meerderheid van de patiënten allochtonen of van allochtone afkomst. Het grote probleem is dan nog dat een bepaald gedeelte de taal niet spreken" wat de samenwerking en de verzorging door hun dokters en verpleegkundigen extra moeilijk maakt."...........................
Daar zijn op Intensieve Zorgen de meerderheid van de patiënten allochtonen of van allochtone afkomst. Het grote probleem is dan nog dat een bepaald gedeelte de taal niet spreken" wat de samenwerking en de verzorging door hun dokters en verpleegkundigen extra moeilijk maakt."...........................
De zon is gratis voor iedereen
-
Het blijkt dat hierboven vermelde virussen het Corona virus tegenhouden omdat er geen plaats meer voor is, Zoiets van "er kunnen geen 2 verschillende zaken dezelfde ruimte innemen...."tokkio schreef: ↑13 okt 2020, 17:07Het is nu een longvirus Ice,.....Dáárom wordt enkel nog gesproken van een (griep)epidemie en is er ook geen sprake meer van een (corona)pandemie....
Maar het goede nieuws is dat volgens Van Gucht er geen griepvirus, fleuris, verkoudheid, bronssites,en long ontsteking meer is, we gaan er op vooruitDe coronacijfers zijn momenteel dramatisch. Vorige week raakten gemiddeld 4.449 Belgen per dag besmet met het longvirus.![]()
-
Ice
Gij zijt niet goed wijs!Fred1950 schreef: ↑13 okt 2020, 17:0212 miljoen personen testen omwille van 12 besmettingen ? Jawel , zo zou dat hier mogen, moeten kunnen. Maar in uw oren en voor iedere Belg klinkt het "te zot om waar te zijn" , juist ? De Chinezen doen dat en dus zijn dat allemaal zotten, nietwaar ?![]()
1. De kost om 12 MILJOEN te testen omwille van 12 BESMETTINGEN? Dat zijn niet eens ZIEKEN, dat is niet te verantwoorden, dat is GELDVERSPILLING.
2. En NUTTELOOS want de testen zijn ONBETROUWBAAR en niet geschikt om diagnoses te stellen....voor de zoveelste keer, het wil maar niet doordringen bij den ezel, hé?
Gij beweert dat chinezen allemaal zotten zijn, ik niet.
En het testen is van de baan want álles is corona, ook griep, verkoudheid, keelontsteking etc....nu nog een lockdown voor de griepepidemie...euh...corona, zeker?
-
Ice
Ah...influenza is dus al corona....welk van de 8 types? Weet mysofobe dierenarts van gucht dat ook al te vertellen?tokkio schreef: ↑13 okt 2020, 17:07Het is nu een longvirus Ice,.....Dáárom wordt enkel nog gesproken van een (griep)epidemie en is er ook geen sprake meer van een (corona)pandemie....
Maar het goede nieuws is dat volgens Van Gucht er geen griepvirus, fleuris, verkoudheid, bronssites,en long ontsteking meer is, we gaan er op vooruitDe coronacijfers zijn momenteel dramatisch. Vorige week raakten gemiddeld 4.449 Belgen per dag besmet met het longvirus.![]()
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Van Gucht is gepromoveerd van paardendoktoor, naar viroloog.....
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/vi ... ~af9aa8e1/
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/vi ... ~af9aa8e1/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Weet je wat zo één test in zijn globaliteit kost ? Weet je ook hoeveel de opnames, behandeling van corona patiënten in ziekenhuizen al gekost hebben ? En hoeveel het de economie al heeft gekost ? Dit soort kosten kan men vermijden door iedere positief geteste persoon in quarantaine te zetten zoals de Chinezen dat doen.Ice schreef: ↑13 okt 2020, 17:23Gij zijt niet goed wijs!
1. De kost om 12 MILJOEN te testen omwille van 12 BESMETTINGEN? Dat zijn niet eens ZIEKEN, dat is niet te verantwoorden, dat is GELDVERSPILLING.
2. En NUTTELOOS want de testen zijn ONBETROUWBAAR en niet geschikt om diagnoses te stellen....voor de zoveelste keer, het wil maar niet doordringen bij den ezel, hé?![]()
....
En bewijs me dat de tests onbetrouwbaar zijn en "valse positieven" afleveren.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Even opgezocht:Fred1950 schreef:
Weet je wat zo één test in zijn globaliteit kost ? Weet je ook hoeveel de opnames, behandeling van corona patiënten in ziekenhuizen al gekost hebben ? En hoeveel het de economie al heeft gekost ? Dit soort kosten kan men vermijden door iedere positief geteste persoon in quarantaine te zetten zoals de Chinezen dat doen.
'Aangemoedigd door 1000 miljard yuan overheidsinvesteringen sinds 2012 bezet China 7 plaatsen in de top 10 van wereldhavens. Aanvoerder Shanghai bouwt nog het geautomatiseerd gedeelte uit en dit stimuleert de eigen industrie van havenuitrusting.'
Mocht belgie 7 op 10 havens hebben in de top van wereldhavens zou het hier ook perfect kunnen om een wereldhaven plat te leggen. Maar belgie heeft die niet en toch moeten er 11 miljoen monden gevoed worden daar waar china er nog 6 overhoudt om 1,3 miljard monden te voeden.
De chinezen kunnen dus gemakkelijk een haven(stad) platleggen om voluit te testen.
-
Ice ik ken iemand in onze buurt die dezelfde gedachtengang heeft dan jij maar die is lid van een heel rare sinistere sekte;;;;;; Zijt gij ook ergens van zoiets lid???? Zoiets met Bijbel, Nostradamus, Nieuwe wereldorde. De Illuminatie, de antichrist, de opname enz. Ik probeer die vent te ontlopen, zoals iedereen trouwens, maar af en toe heb ik hem toch eens aan mijn been. Ik denk dat ik hem de volgende ga laten praten terwijl ik die vriendelijke mensen met die witte paardjes bel;;;;;
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Johnson & Johnson legt ontwikkeling coronavaccin tijdelijk stil door “onverklaarbare ziekte”, ook UZ Gent zet studie on hold.
https://www.hln.be/wetenschap-planeet/m ... ~af3ae2fe/
https://www.hln.be/wetenschap-planeet/m ... ~af3ae2fe/
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
De vraag (das die zin met het vraagteken
Wil je resultaten dan zal je grootschalig moeten testen - ook in België
In Qingdao een miljoenen stad is men bezig ALLE inwoners te testen
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Hiermee bewijst ge dat ge niet slimmer zijt dan de doorsnee Belg ... EN politiekers die geen verstand hebben om iets te organiseren. Denkt ge nu echt dat ze hiervoor de stad en zijn 9 miljoen inwoners allemaal PLAT moeten leggen ? Jongen toch ...Dicksy schreef: ↑13 okt 2020, 18:43Even opgezocht:Fred1950 schreef:
Weet je wat zo één test in zijn globaliteit kost ? Weet je ook hoeveel de opnames, behandeling van corona patiënten in ziekenhuizen al gekost hebben ? En hoeveel het de economie al heeft gekost ? Dit soort kosten kan men vermijden door iedere positief geteste persoon in quarantaine te zetten zoals de Chinezen dat doen.
'Aangemoedigd door 1000 miljard yuan overheidsinvesteringen sinds 2012 bezet China 7 plaatsen in de top 10 van wereldhavens. Aanvoerder Shanghai bouwt nog het geautomatiseerd gedeelte uit en dit stimuleert de eigen industrie van havenuitrusting.'
Mocht belgie 7 op 10 havens hebben in de top van wereldhavens zou het hier ook perfect kunnen om een wereldhaven plat te leggen. Maar belgie heeft die niet en toch moeten er 11 miljoen monden gevoed worden daar waar china er nog 6 overhoudt om 1,3 miljard monden te voeden.
De chinezen kunnen dus gemakkelijk een haven(stad) platleggen om voluit te testen.![]()
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Daarom ook dat ik als doorsnee belg uw gedachtegang moeilijk kan volgen. Misschien moet u minder aan uwe ontsmettingsalcohol snuiven en het echt gebruiken voor wat ge het gekocht hebt.Fred1950
Hiermee bewijst ge dat ge niet slimmer zijt dan de doorsnee Belg ... EN politiekers die geen verstand hebben om iets te organiseren. Denkt ge nu echt dat ze hiervoor de stad en zijn 9 miljoen inwoners allemaal PLAT moeten leggen ? Jongen toch ...
En nu maakt u zich zorgen over de kostprijs aan de economie?En hoeveel het de economie al heeft gekost ?
Uw leuze was toch ook ' Eerst de gezondheid dan de economie.' Dus ik herhaal....minder snuiven Fred1950 want u begint te raaskallen.