Farma-industrie & corona-vaccin
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
En wat als de chinezen een nieuwe mutatie hebben losgelaten,om volle bak te gaan, na het sars en mers virus kwamen ze met het corona virus,dat ze dan covid 19 noemden, zitten we nu aan covid 20....Ik "vrees" dat de Chinezen ooit boekskes over de "Deutsche Grûndlichkeit" hebben gelezen.Daar zit het geheim waarom ze NU , na ongeveer 6 maanden, al terug volle bak kunnen gaan.
Vanwaar opeens al die besmettingen, duizenden per dag, alhoewel iedereen een mondmasker draagd, en afstand houd,ze steken het op die paar "feestjes" die ze stil gelegd hebben,maar dat kan nooit de echte oorzaak zijn,en daar de chinezen nooit het achterste van hun tong laten zien, vertrouw ik die voor geen haar.
Bron:https://www.duurzaamnieuws.nl/de-laatst ... -covid-19/Het is waarschijnlijk dat de uitbraak tot een pandemie kon uitgroeien doordat de centrale regering in Peking wekenlang in het ongewisse werd gelaten door lokale functionarissen in centraal China over de uitbraak van het coronavirus. Dat stellen Amerikaanse inlichtingendiensten in een intern rapport.
Het rapport concludeerde dat functionarissen in de stad Wuhan en in de provincie Hubei, waar de uitbraak eind vorig jaar begon, informatie probeerden te verbergen voor de centrale leiding van China. De bevinding komt overeen met berichtgeving door nieuwsorganisaties en met beoordelingen door Chinese experts van het ondoorzichtige bestuurssysteem van het land.
En dat die stoffen mondmaskers niet beschermen, daar zijn ze er nu na bijna een jaar aan uit,wie beliegt wie,
de regering heeft zelf verklaart dat we ze beter zelf kunnen maken, daar ze er geen hebben, en een paar maanden later hebben ze via een dubieus postbus adres stoffen mondmaskers , zonder enig Ce label laten bezorgen ,die de mensen dan konden afhalen bij de apotheker....
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201018_97236785
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Waar zouden de Chinezen die nieuwe mutatie losgelaten hebben zonder er zelf de nadelen er van te ondervinden ?tokkio schreef: ↑19 okt 2020, 17:20En wat als de chinezen een nieuwe mutatie hebben losgelaten,om volle bak te gaan, na het sars en mers virus kwamen ze met het corona virus,dat ze dan covid 19 noemden, zitten we nu aan covid 20....Ik "vrees" dat de Chinezen ooit boekskes over de "Deutsche Grûndlichkeit" hebben gelezen.Daar zit het geheim waarom ze NU , na ongeveer 6 maanden, al terug volle bak kunnen gaan.
Vanwaar opeens al die besmettingen, duizenden per dag, alhoewel iedereen een mondmasker draagd, en afstand houd,ze steken het op die paar "feestjes" die ze stil gelegd hebben,maar dat kan nooit de echte oorzaak zijn,en daar de chinezen nooit het achterste van hun tong laten zien, vertrouw ik die voor geen haar.
....
We hebben een kleine piek gekend toen de juli vakantiegangers terugkeerden ( en niet alleen hier maar in gans West Europa ) en nu kennen we een nieuwe zware piek die een combinatie is van vakantiegangers die uit hun augustus vakantie terug keerden, van de studentenfeestjes, opening van de scholen, de barbecues , de manifestaties , de te veel grote bubbels enz... en dat was ook allemaal in gans West Europa te merken. In de oosterse landen kent men niet hetzelfde verloop, maar alleen in landen waar bleekscheten veelvuldig met mekaar in contact komen ( West Europeanen , Noord Afrikanen , Noord-en Zuid Amerikanen , Midden Oosten inwoners ).
Stoffen maskers en chirurgische maskers beschermen jezelf en de andere voor ongeveer 50 %. Als twee personen elk een masker dragen heb je dus vier keer minder kans om iemand te besmetten en zelf besmet te geraken. Snappie ? ( 50 % van de virussen gaan nog steeds door het masker, maar van die 50 % wordt ook nog slechts 50 % door het masker van de andere persoon doorgelaten . 50 % van 50 % of de helft van de helft is 25 % of één vierde )
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Een topic over medicijnen of remedies zou dit zijn. Een dikke pagina over ginds en daar zo, ik denk dan 'zegt men alles wel'?
https://www.medi-sfeer.be/nl/nieuws/ste ... enten.html
Dit lijkt me 'n goei artikel: Marit van Gils. "Wij hebben alle covid-antistoffen uit het bloed in het lab getest en daaruit de meest krachtige varianten geïsoleerd." De volgende stap is om deze krachtige antistoffen op grote schaal te gaan produceren
https://www.medi-sfeer.be/nl/nieuws/ste ... enten.html
Dit lijkt me 'n goei artikel: Marit van Gils. "Wij hebben alle covid-antistoffen uit het bloed in het lab getest en daaruit de meest krachtige varianten geïsoleerd." De volgende stap is om deze krachtige antistoffen op grote schaal te gaan produceren
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Ik keek zonet naar " De afspraak " en heb de knop moeten omdraaien toen één van de gasten over psychologie begon te lummelen. Ik dacht meteen terug aan mijn posting hierboven , en hoe de maatschappij nu blijkbaar geëvolueerd is naar een verzameling levende schepsels zonder ruggegraat, draagkracht , doorzetting en vooral zonder algemene kennis.Fred1950 schreef: ↑19 okt 2020, 11:11Ik sta verstomd van de reacties die ik daar allemaal lees .....Dicksy schreef: ↑19 okt 2020, 10:22.....
De mensen zijn coronamoe alsook de opgelegde maatregelen die wal noch kant raken door een gebrek aan uniformiteit. Zou het dus niet kunnen dat ze nu oogstten wat ze zelf gezaaid hebben?![]()
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08/19 ... amaatrege/
...![]()
"verdwenen angst" ? Ik snap dat niet. Mijn ouders wisten wanneer er een "griepje" de ronde deed, en ik weet dat nu ook .... Zij hielden zich dan "op afstand" en zij werden dat niet moe , en ik nu ook niet.
Sorry, maar 40 jaar geleden bestond die drang naar "feestjes" en sociaal contact niet, gewoon omdat de mogelijkheden ( verplaatsing , vrije tijd - lees vakantiedagen ) er niet eens waren. Zich naar de kust verplaatsen per fiets zat er niet in , en aan de trein nemen werd niet gedacht.
Is het echt zo moeilijk om terug uit zichzelf te weten, als een basiskennis, wat een virus is, hoe men door hygiëne en afstand houden er zich kan tegen beschermen ? Die kennis had de oudere generaties wel, maar blijkbaar hoort die kennis niet meer tot het standaard opvoedingspakket. Al de "richtlijnen" die men ons via de media aanbrengt zouden eigenlijk niet eens nodig hoeven te zijn, iedereen zou dit uit zichzelf moeten weten. Punt. Ik vraag me af wat er zou gebeurd zijn moest de pandemie bvb. in 1980 zijn opgedoken zonder al de "sociale contacten" van tegenwoordig, maar vooral zonder de "sociale media" en internet. Wilt ge het weten ? Zoek dan het gedrag op tijdens de Spaanse griep pandemie , en kijk ook eens naar de foto' s die iets over die pandemie vertellen.
Die "coronamoeheid" is géén normaal gedrag, het is een gedrag van doetjes die vinden dat het leven alleen maar rozengeur en maneschijn mag zijn. Ga met dat soort mensen zonder nog één greintje draagkracht maar eens ( al dan niet letterlijk ) "naar den oorlog"
De toestand onder dokters , verpleegsters en de rest van het personeel in ziekenhuizen blijkt nu ook ernstig te zijn met veel uitval door ziekte , en met veel "psychische" klachten als vermoeidheid , en "fysische klachten" als hoofdpijn en spierpijn. Zijn de idioten er zich dan niet van bewust dat dit alles de milde symptomen van een covid besmetting zijn ? Ik begrijp er werkelijk geen jota meer van, "een mens" zou bang worden om het slachtoffer te worden van die onwetendheden.
-
Er bestaan geen varianten van de covid antistoffen. Dit soort larie van her en der begint me de laatste tijd de strot uit te hangen, ge kunt u niet voorstellen hoe kwaad ik hierover word.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Kom, kom, man laat de moed niet zakken hé. Als gij nu ook nog in paniek gaat slaan is het allemaal om zeep. Kop op, ik sleur er u door samen met de andere forumcollega’s. Houdt de moed erin man, komaan hé. We kunnen dit aan, eendracht maakt macht.Fred1950 schreef:
Ik keek zonet naar " De afspraak " en heb de knop moeten omdraaien toen één van de gasten over psychologie begon te lummelen. Ik dacht meteen terug aan mijn posting hierboven , en hoe de maatschappij nu blijkbaar geëvolueerd is naar een verzameling levende schepsels zonder ruggegraat, draagkracht , doorzetting en vooral zonder algemene kennis.
De toestand onder dokters , verpleegsters en de rest van het personeel in ziekenhuizen blijkt nu ook ernstig te zijn met veel uitval door ziekte , en met veel "psychische" klachten als vermoeidheid , en "fysische klachten" als hoofdpijn en spierpijn. Zijn de idioten er zich dan niet van bewust dat dit alles de milde symptomen van een covid besmetting zijn ? Ik begrijp er werkelijk geen jota meer van, "een mens" zou bang worden om het slachtoffer te worden van die onwetendheden.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
aie...aie...aie...zou onze fred al een covid-vaccin getest hebben ?Dicksy schreef: ↑19 okt 2020, 22:33Kom, kom, man laat de moed niet zakken hé. Als gij nu ook nog in paniek gaat slaan is het allemaal om zeep. Kop op, ik sleur er u door samen met de andere forumcollega’s. Houdt de moed erin man, komaan hé. We kunnen dit aan, eendracht maakt macht.Fred1950 schreef:
Ik keek zonet naar " De afspraak " en heb de knop moeten omdraaien toen één van de gasten over psychologie begon te lummelen. Ik dacht meteen terug aan mijn posting hierboven , en hoe de maatschappij nu blijkbaar geëvolueerd is naar een verzameling levende schepsels zonder ruggegraat, draagkracht , doorzetting en vooral zonder algemene kennis.
De toestand onder dokters , verpleegsters en de rest van het personeel in ziekenhuizen blijkt nu ook ernstig te zijn met veel uitval door ziekte , en met veel "psychische" klachten als vermoeidheid , en "fysische klachten" als hoofdpijn en spierpijn. Zijn de idioten er zich dan niet van bewust dat dit alles de milde symptomen van een covid besmetting zijn ? Ik begrijp er werkelijk geen jota meer van, "een mens" zou bang worden om het slachtoffer te worden van die onwetendheden.![]()
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Meestal wordt een onderzoekje gedaan met meerderen en overlegd ivp één man doet alles. En bovenop met meerdere onafhankelijke groepen en de resultaten nog eens vergeleken. Zo gaat dat normaal in een gasthuis.
Dr House zijt ge nog niet Fred.
Dr House zijt ge nog niet Fred.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Hebt ge het over de "varianten van antistoffen" ? Ik heb het over de desinformatie die artikel schrijvers en journalisten ons voorschotelen. Die doen dat niet bewust, die doen dat meestal omdat ze iets niet correct hebben begrepen en uiteraard uit gebrek aan kennis.
Wees gerust, er bestaan geen varianten van de covid-antistoffen tussen mensen onderling, hooguit bestaat er een verschil tussen wat de mens aanmaakt en wat een besmette aap ( bijvoorbeeld ) zou aanmaken.
-
Ja, inderdaad Fred1950. Ik snap er ook werkelijk geen jota meer van:Fred1950 schreef:
Wat zijn de symptomen van griep?
- koude rillingen
- hoofdpijn
- heftige spierpijn en vermoeidheid
- keelpijn en droge hoest
- (hoge) koorts
Zou iedereen die dus deze symptomen vertoont (uwe 'als') eigenlijk milde symptomen hebben van een covid-besmetting en niet deze van de jaarlijkse griep?
Hier schreef gisteren nog iemand:
Welkom in de club van de halve zolen.frits1955 Gisteren, 09:20
Stelletje halve zolen - zijn jullie je eigenlijk wel bewust van de impact die jullie kwaadaardige leugens kunnen hebben op senioren (en anderen ) die vatbaar zijn voor jullie desinformatie en welke gevolgen dat kan hebben?
-
De symptomen zijn bij covid-19 ongeveer dezelfde als bij griep .... behalve dat men bij covid-19 minder koorts ontwikkeld tot de longen ontstoken geraken. De griep is trouwens nog "niet in het land"Dicksy schreef: ↑20 okt 2020, 09:12
Ja, inderdaad Fred1950. Ik snap er ook werkelijk geen jota meer van:
Wat zijn de symptomen van griep?
- koude rillingen
- hoofdpijn
- heftige spierpijn en vermoeidheid
- keelpijn en droge hoest
- (hoge) koorts
Zou iedereen die dus deze symptomen vertoont (uwe 'als') eigenlijk milde symptomen hebben van een covid-besmetting en niet deze van de jaarlijkse griep?![]()
.....
-
Aha, weer iets bijgeleerd. Het griepvirus wacht dus tot alle vaccins uitgedeeld zijn....klopt?Fred1950 schreef:
De symptomen zijn bij covid-19 ongeveer dezelfde als bij griep .... behalve dat men bij covid-19 minder koorts ontwikkeld tot de longen ontstoken geraken. De griep is trouwens nog "niet in het land". De vaccins zijn nog niet allemaal uitgedeeld geweest, en dus kan er nog geen griep zijn.
-
Dicksy schreef: ↑20 okt 2020, 09:32Aha, weer iets bijgeleerd. Het griepvirus wacht dus tot alle vaccins uitgedeeld zijn....klopt?Fred1950 schreef:
De symptomen zijn bij covid-19 ongeveer dezelfde als bij griep .... behalve dat men bij covid-19 minder koorts ontwikkeld tot de longen ontstoken geraken. De griep is trouwens nog "niet in het land". De vaccins zijn nog niet allemaal uitgedeeld geweest, en dus kan er nog geen griep zijn.
Niet uitdelen dan zou ik zeggen.
![]()
-
Wat lees ik op uw website:Fred1950 schreef:
Zoiets, ja. De vaccins komen maar mondjesmaat bij de apothekers binnen, en dus ...
. Volgens "wel ingelichte bron" ( huisdokter ) heeft het maar pas zin om zich vanaf half november te laten vaccineren, en dan is men beschermd tot pakweg half maart van het jaar daarop.
Tussen 7 en 13 oktober 2019 hebben slechts 27 personen per 100.000 inwoners hun huisarts geraadpleegd voor griepklachten (koorts, hoest, spierpijn, vermoeidheid, enz.). Dit komt overeen met een erg zwakke griepactiviteit, die nog ver onder de epidemische drempel ligt in België.
Het is nog geen griepepidemie maar ze is toch al in het land. Dus waarom zouden die dokters, verpleegsters en de rest van het personeel al niet de voorbode kunnen zijn van van de griepepidemie ipv milde vormen van het coronavirus te hebben?
https://www.sciensano.be/nl/pershoek/we ... activiteit