Mondmaskers verplicht
-
Ice
Naast de kwestie? Daar hebt gij nog nooit last van gehad...in fact, gij heb je nog nooit óver een kwestie gereageerd, altijd er naast...
Lees de discussies, daar staan alle antwoorden in.
Daar staan zelfs tegeningskes bij, als je daar de antwoorden op je vragen niet vindt, (zoals de klepels
Nen ezel kun je ook water in de bek gieten maar slikken moet ie zélf doen...
Verder verlies ik geen tijd meer aan kwaadaardige trollen die zich voor de domme houden om te stoken. (Of echt achterlijk zijn maar dat laat ik in het midden)
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Eén naam is genoeg Ice.
Zou het de Bilderberggroep kunnen zijn?
Of toch die kwibussen van QAnon die "An Invitation to The Great Awakening" hebben gelezen?
Zou het de Bilderberggroep kunnen zijn?
Of toch die kwibussen van QAnon die "An Invitation to The Great Awakening" hebben gelezen?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
In mijn posting van vandaag verwees ik naar Terzake van 20 oktober.
Ik lees zojuist op de website van vrt het commentaar, en men kan een fragment uit het gesprek met minister Vandenbroucke in "Terzake" volgen waarover het over Jean-Luc Gala gaat.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10/21 ... ucke-gala/
Ik lees zojuist op de website van vrt het commentaar, en men kan een fragment uit het gesprek met minister Vandenbroucke in "Terzake" volgen waarover het over Jean-Luc Gala gaat.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10/21 ... ucke-gala/
-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Ice schreef: ↑21 okt 2020, 16:48Naast de kwestie? Daar hebt gij nog nooit last van gehad...in fact, gij heb je nog nooit óver een kwestie gereageerd, altijd er naast...![]()
Lees de discussies, daar staan alle antwoorden in.
Daar staan zelfs tegeningskes bij, als je daar de antwoorden op je vragen niet vindt, (zoals de klepels) dan kan herhaling je ook niet helpen...
Nen ezel kun je ook water in de bek gieten maar slikken moet ie zélf doen...
Verder verlies ik geen tijd meer aan kwaadaardige trollen die zich voor de domme houden om te stoken. (Of echt achterlijk zijn maar dat laat ik in het midden)![]()
Ice als ge u zo kwaad blijft maken ga je misschien niet Opgenomen worden hoor............
De zon is gratis voor iedereen
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
De regering, en de macht wellustige van de politie, maar dit vind ik er erg over......dat is dictatuur....Wie wil ons normaal leven afpakken ?
https://www.hln.be/brugge/uitbater-cafe ... ~a21784e1/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Seppe123 - Lid geworden op: 05 jan 2015, 10:53
En Ice blijft volhouden dat het allemaal nutteloze maatregelen zijn. In de zomer hebben we gezien dat deze maatregelen wel helpen. Maar als ze de mensen terug loslaten krijgen we een grote heropleving van het virus. Als er niet ingegrepen wordt, volgt er terug een volledige lockdown.
Niemand wil dit, als je de economie nog wil redden moet je de regels volgen. Veel mensen beseffen nog niet dat veel afhangt van hun eigen gedrag. Zo bescherm je niet alleen jezelf, maar ook uw familie en vrienden. Het is al zover dat ze de hulp van Duitsland vragen om patienten op te nemen.
En die Nederlander had het wel over Corona als onzichtbare vijand. Hij vond dat de politiekers in Nederland vlugger en strenger moesten optreden, maar dat ze niet durven om hun populariteit kwijt te geraken. Je blijft maar nonsens uitkramen.
Niemand wil dit, als je de economie nog wil redden moet je de regels volgen. Veel mensen beseffen nog niet dat veel afhangt van hun eigen gedrag. Zo bescherm je niet alleen jezelf, maar ook uw familie en vrienden. Het is al zover dat ze de hulp van Duitsland vragen om patienten op te nemen.
En die Nederlander had het wel over Corona als onzichtbare vijand. Hij vond dat de politiekers in Nederland vlugger en strenger moesten optreden, maar dat ze niet durven om hun populariteit kwijt te geraken. Je blijft maar nonsens uitkramen.
-
Seppe123 - Lid geworden op: 05 jan 2015, 10:53
Het zijn diegenen die de regels aan hun laars lappen die er voor zorgen dat we nu terug met veel besmettingen zitten. Alle inspanningen van de zomer zijn in duigen gevallen door deze mensen die hardnekkig alles ontkennen en zelf blijven feesten. En nu klagen ze dat we terug in ons kot moeten. En alle berichtgeving is volgens hen fake en een verzinsel, komaan zeg.
-
Ice
Leugenaar, toen de mondmaskers werden verplicht, STEGEN de besmettingscijfers!
Dat kon iedereen vaststellen...
De válse, onbetrouwbare besmettingscijfers waarmee ze je bij de neus nemen en jojo spelen is bedoeld om bangeriken, die dat geloven, op te kunnen zetten tegen mensen met gezond verstand die zíen dat de cijfers stijgen nádat het mondmasker verplicht werd.
En daar trap je dan in...denk toch eens wat verder na dan je neus lang is, in je eigen belang!
Het is blijkbaar heel moeilijk om te zien hoe ze goochelen met de cijfers om de schrik er te kunnen inhouden...maar ja, angstige mensen zijn dan ook niet voor rede vatbaar..
Neen, de besmettingscijfers zijn ONBETROUWBAAR en dus VALS - dat geven ze zélf toe!Seppe123 schreef: ↑21 okt 2020, 20:45Het zijn diegenen die de regels aan hun laars lappen die er voor zorgen dat we nu terug met veel besmettingen zitten. Alle inspanningen van de zomer zijn in duigen gevallen door deze mensen die hardnekkig alles ontkennen en zelf blijven feesten. En nu klagen ze dat we terug in ons kot moeten. En alle berichtgeving is volgens hen fake en een verzinsel, komaan zeg.
En het zijn naïeve, bange mensen, die de valse cijfers wel geloven, hun schuld dat de politiek verder kan gaan met maatregelen die de boel verwoesten, het is júllie schuld omdat gij blijft geloven wat ze je wijsmaken ondanks dat de computermodellen van hun eigen deskundige virologen aantoonde dat het virus al in april op retour was.
-
Ice
En in plaats van als halve zolen elkaar hier schouder klopjes te geven dat jullie zo stoer je eigen graf graven, beantwoordt mijn vragen en bewijs het nut dan maar eens van de maatregelen.
Gelukkig zijn jullie ver in de minderheid, de meeste mensen hebben geen bord voor hun kop en nog gezond verstand, zij vinden hun eigen gezondheid en vrijheid belangrijker dan te gehoorzamen aan nutteloze regelneverij voor politiek machtsmisbruik waaraan jullie vrijwillig meewerken om de toekomst van je eigen klein/kinderen te verwoesten.
Kom, voer nu de discussie ten gronde maar eens zonder je te laten gebruiken voor verdeel en heers door zondebokken te zoeken die er niet zijn omdat de cijfers gemanipuleerd worden.
Bewijs het nut van de maatregelen, de TIJDELIJKE maatregelen, weten jullie nog?
Daar lullen jullie wel overheen, hé? Te druk met elkaar te feliciteren voor de kortzichtigheid dat jullie je laten manipuleren om je eigen graf te graven.Ice schreef: ↑21 okt 2020, 12:44Beantwoordt mij dan deze vraag eens:
Hoe hoe bescherm je jezelf tegen een verkoudheid, tegen de seizoensgriep, tegen een bronchitis, tegen keelpijn/buikpijn of duizenden andere infecties?
Of kunnen we dat niet voorkomen, met geen enkele preventie?![]()
Door de griepprik, toch ook bedoeld als preventie, kun je zelfs de griep net wél krijgen...overdenk dat eens: het preventiemiddel veroorzaakt net de ziekte waarvoor het je zou moeten beschermen...waar is de logica? Vér zoek?
Waarom denken jullie dan dat een maatregel je zal kunnen beschermen tegen ziek worden door het coronavirus want van een besmetting zonder symptomen heb je geen last?
Het mondmasker? Kun je een mug tegenhouden met kippengaas? Dacht het niet...
In je kot blijven? Als je je als kluizenaar opsluit maar dan nóg is contact met de buitenwereld onvermijdelijk, al is het alleen maar om voedingsmiddelen te halen, te laten brengen en duizenden andere zaken in een maatschappij....tenslotte leven we niet elk op aparte eilandjes...
Geen sociaal, menselijk contact? Ook onmogelijk en onvermijdelijk...behoeft dat nog uitleg? Ik dacht het niet....
Preventie is dus onmogelijk, je kan het risico misschien wel iets verkleinen maar helemaal uitsluiten is NIET mogelijk...tenslotte moet je wel ADEMEN om in leven te kunnen blijven en in de lucht zwerven ook nog eens, behalve corona, miljarden virussen en bacteriën rond waardoor je ziek kunt worden, zelfs al vermijdt je elk menselijk contact en neem je alle mogelijke en denkbare voorzorgen.![]()
Dus: het nut van "preventie (nép) maatregelen"? NUL komma NUL.![]()
Het enige dat deze nepmaatregelen doen is ons hele leven onnodig overhoop gooien en grondig vergallen, de maatschappij en economie verwoesten en zelfs de volksgezondheid schaden zonder ook maar te kunnen beschermen tegen een virus, dat minder schadelijk bewezen is, nog wel met feíten, dan influenza/seizoensgriep..![]()
Wie bewijst het tegendeel met FEITEN, niet door geruchten, insinuaties, vermoedens, gissingen of waarzeggerij gebaseerd op bedrieglijke statistieken die doelbewust niet het hele verloop van het virus volgen om de uitdoving van het virus te kunnen ontkennen en de nutteloze, schadelijke maatregelen te kunnen rekken? Om ons te dwingen om te gehoorzamen?
Het gaat helemaal niet om onze gezondheid.![]()
Wie kan nu nog beweren dat deze maatregelen nuttig zouden zijn en als preventie je bescherming biedt om niet ziek te worden door corona of zelfs de verspreiding van gelijk welk virus zouden kunnen voorkomen?![]()
En die wijze Nederlander doelde niet op het coronavirus als onzichtbare vijand maar op de politiek die nutteloze maatregelen verplicht en zo oorlog voert tegen haar eigen bevolking..![]()
Gelukkig zijn jullie ver in de minderheid, de meeste mensen hebben geen bord voor hun kop en nog gezond verstand, zij vinden hun eigen gezondheid en vrijheid belangrijker dan te gehoorzamen aan nutteloze regelneverij voor politiek machtsmisbruik waaraan jullie vrijwillig meewerken om de toekomst van je eigen klein/kinderen te verwoesten.
Kom, voer nu de discussie ten gronde maar eens zonder je te laten gebruiken voor verdeel en heers door zondebokken te zoeken die er niet zijn omdat de cijfers gemanipuleerd worden.
Bewijs het nut van de maatregelen, de TIJDELIJKE maatregelen, weten jullie nog?
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Ice Toch iedere dag preek hier op forum .
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10/22 ... enomen-in/
Vicepremier Sophie Wilmès (MR) opgenomen in intensieve zorg
Vicepremier en minister van Buitenlandse Zaken Sophie Wilmès is gisteravond opgenomen in de afdeling intensieve zorg van het Delta-ziekenhuis, in de Brusselse gemeente Oudergem. Volgens haar woordvoerster is haar toestand niet zorgwekkend en is Wilmès opgenomen uit voorzorg.
Niemand is gevrijwaard van deze pandemie , ook al volg je alles op . Covid .
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10/22 ... enomen-in/
Vicepremier Sophie Wilmès (MR) opgenomen in intensieve zorg
Vicepremier en minister van Buitenlandse Zaken Sophie Wilmès is gisteravond opgenomen in de afdeling intensieve zorg van het Delta-ziekenhuis, in de Brusselse gemeente Oudergem. Volgens haar woordvoerster is haar toestand niet zorgwekkend en is Wilmès opgenomen uit voorzorg.
Niemand is gevrijwaard van deze pandemie , ook al volg je alles op . Covid .
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Als er teveel samen naar 't gasthuis moeten zal't niet kunnen. Wellicht deze maatregelen om het rekken, tijd te winnen.
Daar geloof ik in, dat het zal rondgaan.
Daar geloof ik in, dat het zal rondgaan.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Ice
Awel, dat zeg ik toch ook!
Dus zijn de maatregelen NUTTELOOS want zelfs al volg je alles op, dan nóg kun je het krijgen.
En dan komt de vraag: waarom blijven ze dan maatregelen opleggen als ze toch nutteloos zijn? Vooral als de gevolgen ervan ook nog eens zo desastreus en schadelijk zijn?!