TRUMP wordt een goede president
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
Trump mag uit het Witte Huis vertrekken en in mar a lago gaan golven.
Maar hij kan na verloop van tijd ook hier terecht komen.
http://www.dc.state.fl.us/
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Trump heeft juist gebeld met De Croo, en gevraagd hoe hij dat geflikt heeft om met maar 10% van de stemmen toch nog premier te worden.........E.T. schreef: ↑06 nov 2020, 11:01Afscheid in mineur
Vannacht Trump bezig gehoord, wat een klein kind is me dat geworden. Zou Corona dan toch de hersenen aantasten? Vele mensen vragen zich af wanneer de Republikeinen gaan ingrijpen ... Het was echt triestig om Hem zo te zien afgaan.
't is nu 11u00 6 november de voorsprong van Biden is niet meer in te halen.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Dat zit er dik in met al die rechtszaken die hangende zijn en opgeschort waren door zijn onschendbaarheid (wat een woord zeg) als President;.petrol schreef: ↑06 nov 2020, 14:00Trump mag uit het Witte Huis vertrekken en in mar a lago gaan golven.
De zon is gratis voor iedereen
-
figaretto - Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Proficiat aan de winnaar. Toch zal ik zijn voorganger wat missen. Met hem verdwijnt mijn dagelijkse portie humor. Hij had geen cartoonisten noch satirische columnisten nodig. Hij deed dit alles zelf. 
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Wie vertelde hier dat hij president zou blijven Trump
Je ziet kan snel keren ( Gelukkig maar , heeft er boeltje van gemaakt )
Was geen president voor zijn volk maar bedrijfsleider .
Hij zal nu wel weten wat heb te wachten staat met altijd naar gerecht te stappen
Zijn nog veel zaken die niet afgehandeld zijn op de rechtbank , plus wat er nu bijkomt
en zal hij witte huis verlaten

Je ziet kan snel keren ( Gelukkig maar , heeft er boeltje van gemaakt )
Was geen president voor zijn volk maar bedrijfsleider .
Hij zal nu wel weten wat heb te wachten staat met altijd naar gerecht te stappen
Zijn nog veel zaken die niet afgehandeld zijn op de rechtbank , plus wat er nu bijkomt
en zal hij witte huis verlaten
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Als hij de wereld rond gereisd heeft en iedereen de handjes geschud dan zijn we een jaar verder en kan hij oprotten. Dan komen de echte machthebbers boven water en gaan we zien hoe het verder verloopt.
De Amerikaan zelf heeft er voor gekozen, zij moeten er mee leven net als onder het bewind van Trump . De rest van de wereld......... zal moeten afwachten.
En zoals ik al eerder schreef, Trump durfde tenminste tegen de schenen te stampen van die verwaande Europese en andere wereldleiders. Dat is nu voorlopig voor 4 jaar verleden tijd, het achterwerk gelik kan terug beginnen.
De Amerikaan zelf heeft er voor gekozen, zij moeten er mee leven net als onder het bewind van Trump . De rest van de wereld......... zal moeten afwachten.
En zoals ik al eerder schreef, Trump durfde tenminste tegen de schenen te stampen van die verwaande Europese en andere wereldleiders. Dat is nu voorlopig voor 4 jaar verleden tijd, het achterwerk gelik kan terug beginnen.