Farma-industrie & corona-vaccin
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Wat denk je , komt die aerosol met virusdeeltjes uit 'Ice' haar chemtrails op aarde neerdwarrelen misschien? Diegenen die geen symptomen vertonen en eventueel zelfs superverspreider zijn valt niets te verwijten. Maar die zijn wel dan zo dom om niet in te zien dat zij net de bron van de niet dalende cijfers kunnen zijn. Lopen er daar ook nog een paar super idioten tussen die weigeren om een masker te dragen en á volonté feestjes houden, dan zullen we nog veel langer in lockdown's terecht komen, zelfs als sommigen onder ons het vaccin zullen "mogen" krijgen.Dicksy schreef: ↑09 nov 2020, 21:44...... Het zijn voor jullie altijd de anderen die in de fout gaan, aan jullie ligt het nooit. Ook nu weer bij u zijn het de aerosollen......dus weer de anderen, man, man, man. Steek eerst de hand in jullie eigen boezem en veeg dan iemand anders de mantel uit ipv hier het heilige boontje te komen uithangen.
-
Ice
Dicksy, je krijgt als uitleg dat je een zielige redenering hebt zonder achtergrond...hahahahaDicksy schreef: ↑09 nov 2020, 17:14Eén persoon neemt een vaccin dat slecht werkt, gevolg 1 persoon heeft kans op sterven.De Kannibaal schreef:
Neemt gij het risico, dan gaat gij waarschijnlijk langer in leven blijven. Neemt gij het koppig, niet in dan zult gij jong sterven. Aan U de vrije keuze om te leven of te sterven.
Met een vaccin is dat juist hetzelfde, met dat verschil dat het in groep wordt toegediend. Hoe meer mensen zich aansluiten bij de groep, hoe werk zekerder wordt het vaccin.
10 personen nemen dat zelfde vaccin dat slecht werkt, gevolg 10 personen hebben kans op sterven.
Leg mij eens uit hoe dat vaccin in groep toegediend beter gaat werken (werk zekerder) als dat zelfde vaccin dat toegediend wordt bij één persoon. De samenstelling van dat vaccin verandert er niet door, het blijft een slecht vaccin met kans op sterven. Leg het mij eens uit.![]()
Hoe zouden we de baarlijke nonsens dan wel moeten noemen dat een vaccin waaraan de eerste mens sterft omdat het vaccin niet werkt, opeens wel zal gaan werken als meer mensen gevaccineerd worden? Lobotomie?
Overigens is er tot op heden nog NOOIT ook maar één wetenschapper in gelukt om zowel de veiligheid als de werking voor gelijk welk vaccin wetenschappelijk te kunnen bewijzen.
Dat betekent dat er géén énkel vaccin bestáát waarvan wetenschappelijk bewezen werd dat het wérkt en veilig is!
Maar dat zijn "maar" wetenschappelijk bewezen FEITEN en die worden genegeerd.
De kannibaal is besmet en ziek geweest, fred is zelfs al twee keer besmet geweest terwijl ze fanatieke verdedigers van de maatregelen zijn?
Ze beschuldigen iedereen die kritiek heeft op de maatregelen dat ze de regels niet volgen (dat ze niet kunnen weten) en dat ze de schuld zijn van virusverspreiding en de besmettingen...ze worden de 'non-believers' genoemd en zouden zelfs moordenaars zijn omdat ze anderen in gevaar zouden brengen..
Iedereen die besmet geraakt heeft de regels dus niet gevolgd volgens fred en de kannibaal want anders kun je niet besmet geraken máár als ze zelf besmet worden, dan zijn ze miraculeus besmet...zoals maria zwanger geraakte door de heilige geest misschien?
Dat betekent dus dat zij geen van beiden de maatregelen gevolgd hebben óf dat de maatregelen niet werken.
Eén van de twee, daar kunnen ze niet rond fietsen om de schuld op critici proberen te steken want die ballon gaat niet op.
-
Ice
Niet spartelen, fred, hoe meer je spartelt in drijfzand hoe sneller en dieper dat je zinkt..Fred1950 schreef: ↑09 nov 2020, 23:31Wat denk je , komt die aerosol met virusdeeltjes uit 'Ice' haar chemtrails op aarde neerdwarrelen misschien? Diegenen die geen symptomen vertonen en eventueel zelfs superverspreider zijn valt niets te verwijten. Maar die zijn wel dan zo dom om niet in te zien dat zij net de bron van de niet dalende cijfers kunnen zijn. Lopen er daar ook nog een paar super idioten tussen die weigeren om een masker te dragen en á volonté feestjes houden, dan zullen we nog veel langer in lockdown's terecht komen, zelfs als sommigen onder ons het vaccin zullen "mogen" krijgen.Dicksy schreef: ↑09 nov 2020, 21:44...... Het zijn voor jullie altijd de anderen die in de fout gaan, aan jullie ligt het nooit. Ook nu weer bij u zijn het de aerosollen......dus weer de anderen, man, man, man. Steek eerst de hand in jullie eigen boezem en veeg dan iemand anders de mantel uit ipv hier het heilige boontje te komen uithangen.
De maatregelen, en specifiek het mondmasker, zou je toch beschermen tegen besmetting en zelfs ánderen moeten beschermen ook als die anderen geen mondmasker dragen? Je moet je burgerplicht toch doen en vooral andere mensen beschermen, anders ben je een egoïst?
Dus zou je als mondmasker-drager ook beschermd zijn tegen degenen die geen symptomen vertonen en zelfs tegen de superverspreiders die niks te verwijten valt??
Zolang jij je mondmasker maar draagt, ben je beschermd en kun je toch niet besmet worden?
Dan kun je ook niet besmet worden door aerosol met virusdeeltjes, die blijven wel rondzwerven maar je draagt je mondmasker toch?
Als je dus besmet wordt door aerosol met virusdeeltjes, dan heb jij de maatregel om strikt je mondmasker te dragen dus niet opgevolgd waardoor je besmet geraakte.
Draai en keer het zoals je wil, dit krom lul je niet recht.
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Wat schreef je hier : herlees nog eens.
Je zit ons hier de les te spellen, jongeren te verwijten dat ze aan het feesten slagen, (een minderheid, dus niet veralgemenen aub.) verplegenden van de WZC’s met de vinger wijzen, restaurantbezoekers beschuldigen..... en dan zeg je nog dat ik in mijn kot moet blijven of in de bossen moet gaan wandelen als ik liever zonder masker wil lopen. Wat denk je dat mijn nodige voedsel uit de winkels komt aangevlogen of dat ik een bos naast mijn woning heb
Fred1950 schreef: ↑07 okt 2020, 13:31
Kijk eens hier, ik heb thuis covid-19 bloedprik testsetjes liggen ( heb dit al gemeld ). Eind mei en een paar weken geleden teste ik IgM positief , maar niet IgG. Ergens midden augustus teste ik volledig negatief. Had ik symptomen ? Ik hoestte een beetje en had een beetje snotneus. Ik ben niet daar de huisdokter gestapt voor een PCR test omdat ik geen koorts ontwikkelde. Ging ik toen tijdens die twee momenten PCR positief testen ? Wellicht wel. Ben ik immuun ? Zonder sporen van IgG ben ik NIET immuun. Na een week of zo zijn de IgM sporen ( dus op het moment dat je symptomen vertoont ) al verdwenen. Uiteraard kunnen die setjes ook een "vals positief" geven, niet betwistbaar.
In maart, april heb ik me rot gevoeld met zowat alle symptomen van covid-19, inclusief een lichte ademnood bij zware inspanning ( iets zwaars dragen bvb . ) , maar zonder koorts. Ik dacht toen niet aan covid maar eerder aan een naderend hartinfarct. Ik ben toen OOK NIET naar de huisdokter geweest, en de testsetjes had ik toen ook nog niet in mijn bezit. De symptomen zijn achterwege beginnen blijven na inname van wat zink+VitC .
Ik hou me strikter aan de maatregelen dan gebruikelijk, en als ik tijdens die momenten besmet zou geweest zijn, was dit puur via aerosol.
-
Inderdaad, allemaal precies wat ik bedoel. Als België de slechtste leerling van de Europese klas is en blijft, en sommigen ook nog eens halsstarrig alles ontkennen, zit er niets anders op dan met de zweep erop te keer te gaan.bluevelvet schreef: ↑10 nov 2020, 21:17....
Wat schreef je hier : herlees nog eens.
twee keer positief getest + in maart-april Covid-19 symptomen gehad, moest je dan PCR positief getest geweest zijn was het puur via aerosol ...... roll:
Je zit ons hier de les te spellen, jongeren te verwijten dat ze aan het feesten slagen, (een minderheid, dus niet veralgemenen aub.) verplegenden van de WZC’s met de vinger wijzen, restaurantbezoekers beschuldigen..... en dan zeg je nog dat ik in mijn kot moet blijven of in de bossen moet gaan wandelen als ik liever zonder masker wil lopen. Wat denk je dat mijn nodige voedsel uit de winkels komt aangevlogen of dat ik een bos naast mijn woning heb![]()
En blijkbaar ontgaat het je dat er amper één of twee verplegenden in WZC's rondlopen ( en dan nog meestal niet voltijds ). Daar lopen verzorgenden rond met spijtig genoeg veel te weinig opleiding of die geen besef hebben hoe de beestjes zich kunnen verspreiden en daar in veel gevallen zelfs niet eens aan denken. Het grootste aantal besmettingen vindt nu weeral terug in Woonzorgcentra plaats, ondanks dat daar reeds in maart/april een catastrofale uitroeiing van de bewoners plaats vond. Hardleersheid is het kenmerk van idiotie.
Uw voedsel ? Mijn nicht en haar man zijn beide risico gevallen. Hun dochter bracht hen alles wat ze nodig hadden tijdens de eerste golf aan de voordeur, en die voordeur ging pas open toen de dochter haar rug had gekeerd ( blijkbaar gaat het er nu ook al, ten onrechte, minder streng aan toe ). Ge hoeft ook geen bos naast uw woning te hebben. Ga eens buiten wandelen na 19 uur , dan loopt ge veel minder kans om iemand letterlijk tegen het lijf te lopen. Voor alles is er wel een oplossing te vinden ...
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
-
Om "Vandaag, 02:49" zoudt gij dodo moeten doen.bluevelvet schreef: ↑11 nov 2020, 02:49ik heb nog niet gelezen dat hier door iemand ontkend wordt over zieken en doden door het virus.
En gij ? Nog sadistisch aangelegd erbij![]()
-
Ice
Onze nationale omroep, betaald met ons belastinggeld, als leugenmedia met nepnieuws in hun blote kont gezet door het Vlaamse twitter publiek.....Op een dag vind je de dag van je leven: nepgetuige bij onze nationale omroep.
Het viel ene De Wever (niet Bart) op.
Op 9 november bracht de VRT in het journaal een stukje over het corona-vaccin van Pfizer. Ze hadden ook een proefpersoon weten te strikken: een zekere Chris Shaw.
Chris legt uit dat hij niet weet bij welke groep van proefpersonen hij zat: zij die een placebo toegediend kregen, of zij die het echte vaccin ingespoten kregen. Hij beweert wel iets gevoeld te hebben na het spuitje: hoofdpijn. Maar dat zou ook kunnen komen omdat hij de avond tevoren iets teveel gezopen had, zo legt de man uit.
Twitteraar De Wever (niet Bart dus) vroeg zich af waar hij de man nog meer had gezien.
En toen wist hij het weer: het was ook die Chris Shaw die op 30 oktober in het nieuws was. Niet met vaccin, wel omdat hij twee stembrieven had toegekregen, en dus theoretisch gezien twee keer zou kunnen stemmen – wat uiteraard een joekel van een fout is van ‘het systeem’.
De Twitteraar in kwestie vindt het wreed straf dat de man die twee stembrieven toekrijgt, ook nog eens Pfizer-proefkonijn is. De kans dat je één ding daarvan meemaakt is klein, laat staan dat je ze allebei meemaakt.
Daar zit natuurlijk waarheid in.
Een voorbeeld: de kans dat je tijdens een boswandeling in de Ardennen een kopstoot krijgt van een everzwijn, is bijzonder klein, maar het kan.
De kans dat je wordt aangevallen door een haai in onze Vlaamse zee, is ook niet bijster groot.
Maar als je nu die kopstoot van een everzwijn krijgt, en twee dagen daarna aangevallen wordt door een haai in Belgisch water, dan heb je zo’n kutweek gehad dat waarschijnlijk niemand je nog gelooft.
Maar er is meer.
Chris draagt op 9 november dezelfde trainingsvest, dezelfde (kleur) T-shirt daaronder, dezelfde broek en dezelfde schoenen dan op 30 oktober.
Dan zou je kunnen stellen: supergetuige zijn van de VRT, dat brengt niet veel op.
Die sukkelaar heeft maar één outfit.
En als je daar nu ook nog bijrekent dat Chris op exact dezelfde plek in de zetel zit, én dat de camera op exact dezelfde plek staat opgesteld, dan kan je eigenlijk maar één ding concluderen: die twee video’s zijn achter elkaar opgenomen.
Of met andere woorden: bij de VRT wisten ze allicht op 30 oktober al, dat een (nep) Pfizer-proefkonijn een week of wat later nuttig zou zijn.
Dat is toch de conclusie van Twitterend Vlaanderen.
Het zou kunnen dat die Twitteraars gelijk hebben, het zou ook kunnen dat in twee onderstaande video’s wel heel veel toevalligheden zitten.
Van VTM wisten we immers al dat ze daar soms het nieuws een heel klein beetje vervalsen.
En nu kunnen de spartelende trollen hier weer eens los gaan, deze keer op de Vlaamse twitteraars...
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Niet te rap uw conclusies trekken Ice. Eerst moet onderzocht worden van welke site deze tekst komt door onze factchecker frits1955. Komt het niet van VTM/VRT, dan pas zal de storm losbarsten. Geduld hebben....Ice schreef:
Onze nationale omroep, betaald met ons belastinggeld, als leugenmedia met nepnieuws in hun blote kont gezet door het Vlaamse twitter publiek.....![]()
![]()
En nu kunnen de spartelende trollen hier weer eens los gaan, deze keer op de Vlaamse twitteraars...
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ik denk dat u hier een punt hebt Fred-china, ik vertrouw die chinezen ook niet, denk dat ze containers vol virussen laten overkomen..........wanneer de 3de golf........Ik schreef dat ik besmet ben geweest door jouw chemtrails die volgeladen met virus vanuit China kwam overzweven.![]()
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
maar het gaat hier over Farma-industrie & corona-vaccin, dus over geld, en daar Pfizer de eerste is, stijgt de beurs indrukwekkend,fake of niet , ze zijn al aan de productie bezig,een nadeel ze hebben droog ijs nodig voor de bewaring,kunnen ze nadien zeggen als hun vaccin niet goed werkt, het komt omdat het onder de 70° bewaart is ,alhoewel ze het met helium beter zouden kunnen bewaren,dan met droog ijs
en dat zit dan nog vol C0²,en er is helium dat min 268 graden gaat,het absolute nulpunt,dus waarom doen ze zo moeilijk....
En Europa en België springt direct mee, als het zo iets wordt zoals de mondmaskers, zijn we 3 jaar verder,en zijn er al betere vaccins dan waar ze al een contract voor hebben,ze leren niet he,.......ik stel mij de vraag hoeveel schuift dat.......VDB weet al te vertellen dat het "waarschijnlijk" gratis is.....dus alle kansen om de kar te keren,......of hebben ze nu eindelijk een doel om het geld van de corona boeten te gebruiken.....
Denk dat oxford een beter vaccin is, alhoewel de rus,en China er ook al een hebben, dat van de rus heeft zelfs poeting laten zetten, zou de Premier van Europa en België dat ook laten doen
Maar tegen dat het hier verdeeld wordt, is er al een ander virus en begint de soap van voorafaan
https://www.parool.nl/wereld/reacties-o ... gle.com%2F
En Europa en België springt direct mee, als het zo iets wordt zoals de mondmaskers, zijn we 3 jaar verder,en zijn er al betere vaccins dan waar ze al een contract voor hebben,ze leren niet he,.......ik stel mij de vraag hoeveel schuift dat.......VDB weet al te vertellen dat het "waarschijnlijk" gratis is.....dus alle kansen om de kar te keren,......of hebben ze nu eindelijk een doel om het geld van de corona boeten te gebruiken.....
Denk dat oxford een beter vaccin is, alhoewel de rus,en China er ook al een hebben, dat van de rus heeft zelfs poeting laten zetten, zou de Premier van Europa en België dat ook laten doen
Maar tegen dat het hier verdeeld wordt, is er al een ander virus en begint de soap van voorafaan
https://www.parool.nl/wereld/reacties-o ... gle.com%2F
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Ja, ik heb dat op Xandernieuws van Ice gelezen.tokkio schreef: ↑11 nov 2020, 17:23Ik denk dat u hier een punt hebt Fred-china, ik vertrouw die chinezen ook niet, denk dat ze containers vol virussen laten overkomen..........wanneer de 3de golf........Ik schreef dat ik besmet ben geweest door jouw chemtrails die volgeladen met virus vanuit China kwam overzweven.![]()
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Wat mij opvalt als het avondjournaal begint op de VRT en/of VTM is dat ze altijd met de 'waarheid' beginnen.....Fred1950 schreef:
Ja, ik heb dat op Xandernieuws van Ice gelezen.![]()
Ge gelooft dat toch niet zeker ?
'Goede avond.' En dan zet ik (allez mijn echtgenote want ik kijk geen nieuws) het af want dan wordt het gokken wat echt of fake is en ze is tegen gokken.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
En over welk wereldschokkend nieuws is die Chris dan komen getuigen?
Dat hij meerdere stembrieven heeft gekregen? Als je Trump moet geloven heeft bijna iedereen meerdere gekregen ...
Hij heeft een spuitje gehad ... Ocharme. Niemand weet of hij een vaccin of placebo heeft gekregen ... Wat aan zo'n getuigenis nuttig is 
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet