Farma-industrie & corona-vaccin
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Alleen die van Pfizer zou twee vaccinaties vereisen. Jaarlijks ? Wees daar maar zeker van ! Mogelijks blijven de antistoffen slechts 3 maanden aanwezig.bluevelvet schreef: ↑19 nov 2020, 17:03...
Europa heeft er nog eens miljoenen bijbesteld, maar gezien er twee vaccinaties per persoon nodig zijn zullen we nog niet te snel aan 70% van gevaccineerden komen om het virus uit te roeien !
Plus mogelijks jaarlijkse vaccinaties !
De enige methode om het virus te lijf te gaan is de Chinese, dat is het uitroeien ervan zoals dat met het pokkenvirus het geval is.
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Er is nu een ander effectief geneesmiddel gevonden dat kan ingezet worden bij de behandeling van COVID-19.
Ivermectine erg effectief in gerandomiseerd klinisch onderzoek .
Ivermectine ter behandeling van Covid-19 wordt in deze studie vergeleken met HCQ en geeft een beter resultaat bij een corona infectie dan HCQ.
Het nadeel van Ivermectine is dat het in Nederland vrij duur is. Een kuur voor vier dagen kost ongeveer € 250 en de kosten hiervan worden niet vergoed door de zorgverzekeraar.
https://zelfzorgcovid19.nl/ivermectine- ... onderzoek/
Ivermectine erg effectief in gerandomiseerd klinisch onderzoek .
Ivermectine ter behandeling van Covid-19 wordt in deze studie vergeleken met HCQ en geeft een beter resultaat bij een corona infectie dan HCQ.
Het nadeel van Ivermectine is dat het in Nederland vrij duur is. Een kuur voor vier dagen kost ongeveer € 250 en de kosten hiervan worden niet vergoed door de zorgverzekeraar.
https://zelfzorgcovid19.nl/ivermectine- ... onderzoek/
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Ik had gehoord dat het 1000€ was, er was voldoende maar wat schrijft de dr voor?
Stilaan zal dat wel meer gebruikt worden, de curve zal dan wel zakken.
Stilaan zal dat wel meer gebruikt worden, de curve zal dan wel zakken.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Als het nieuwe medicijn slechts vier dagen mag toegediend worden en men er vlug van hersteld, dan zullen de kosten voor verblijf in ziekenhuizen minder hoog oplopen, en is de kost van het medicijn gering in vergelijking met de ziekenhuisfacturen 
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Allemaal goed en wel die "nieuwe" medicijnen MAAR ze bieden alleen enig soelaas bij mensen die al zwaar, zeer zwaar beademd moeten worden ... Ik zou toch niet echt van een geneesmiddel tegen Corona spreken 
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
tocilizumab zou helpen voor 98,8%,maar daar heb ik Van ranst of de paardendokter en die 8 ministers van volksgezondheid niets over horen zeggen.
https://www.hln.be/dossier-coronavirus/ ... ~acb0726a/
misschien omdat het tegen hun eigen handeltje is,ook Hydrocortison een wijdverspreide ontstekings remmer zou helpen .
https://www.hln.be/buitenland/britse-st ... ac57303ae/
Ook daar zeggen ze niets over,dus geholpen worden draait om geld,daar ze tot 2070€ durven vragen voor een behandeling met remdesivier dat amper 6€ kost om te maken ,zullen ze alleen de vermogende die + 2000€ op tafel kunnen leggen helpen,dus maken ze ons van alles wijs dat niet koosjer is, en zijn het in mijn ogen medicijn-geld-moordenaars........
https://trends.knack.be/economie/bedrij ... 1605885325
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
De cargo's hebben het druk met al die pakjes uit China.
En bPost maar klagen zeg, terwijl PostNL hier dagelijks met pakjes voorbij snoeft
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Tijdens de eerste lockdown stopt hier een ctte voor de deur (zie foto) en wij vroegen ons af wat die hier komt doen, misschien zijne weg weg kwijt, adres vragen.....?Fred1950 schreef:De cargo's hebben het druk met al die pakjes uit China.boeffer schreef: ↑Gisteren, 22:33
Vandaag al meerdere vliegers gehoord in de lucht, geen toeristen maar ampullen denk ik. Wie eerst?
En bPost maar klagen zeg, terwijl PostNL hier dagelijks met pakjes voorbij snoeftEn zeggen dat bPost het PostNL wou overnemen.
Hoogmoed en maniakaal gedrag komt voor de val.
Stapt een man uit met een pakje in zijn hand en stelt zich voor als bezorger van PostNL. Raar ctte'je dat je bij hebt maak ik de bemerking. Ze hebben voertuigen moeten gaan huren omdat ze de leveringen niet verwerkt kregen....zo zie je maar.

-
Maar ze doen het wel terwijl bPost de pakjes niet meer aan huis aflevert, de klant moet ze voor 't ogenblik zelf gaan afhalen van ergens een depot of zoiets.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
PostNl 'Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt', al 13 dagen zie ik telkens hun uitleg via Tracking parcel.
Die sites die eerst staan en bovenaan zijn bb de grootste leugenaars.
Die sites die eerst staan en bovenaan zijn bb de grootste leugenaars.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/11/17 ... van-damme/
Drie vaccins "die even goed zijn" in laatste rechte lijn. Maar gaat het niet allemaal té snel? En wie gaat er nu als eerste een spuitje mogen verwachten?
In een panelgesprek van Health House lieten experten hun licht schijnen over vijf vragen.
"Wetenschappelijk is hier iets ongelofelijks aan het gebeuren", zegt vaccinoloog Pierre Van Damme in "De afspraak" op Canvas. "Normaal komt een vaccin op de markt na 6.000 à 7.000 testen. Nu gaat het om tienduizenden mensen. Daardoor hebben we veel informatie over de veiligheid en de doeltreffendheid."
Erika Vlieghe had het over de effecten op langere termijn, zowel de positieve als de negatieve, die weten ze niet, soms zijn er ook zeldzame nevenwerkingen, en wat met de duurzaamheid ?
"Het kan ook dat we nog niet genoeg zullen weten over de precieze eigenschappen van het vaccin op het moment dat we het advies moeten geven", zegt Vlieghe. "Op die manier zullen we toch een beetje blind moeten varen. Op het einde van de rit zal het wel de politiek zijn die deze maatschappelijk moeilijke beslissing zal moeten nemen." aldus Erika Vlieghe !
De onderzoeken lopen nog verder, maar toch zullen de eerste vaccinaties mogelijks volgende maand of in Januari al kunnen gestart worden
Drie vaccins "die even goed zijn" in laatste rechte lijn. Maar gaat het niet allemaal té snel? En wie gaat er nu als eerste een spuitje mogen verwachten?
In een panelgesprek van Health House lieten experten hun licht schijnen over vijf vragen.
"Wetenschappelijk is hier iets ongelofelijks aan het gebeuren", zegt vaccinoloog Pierre Van Damme in "De afspraak" op Canvas. "Normaal komt een vaccin op de markt na 6.000 à 7.000 testen. Nu gaat het om tienduizenden mensen. Daardoor hebben we veel informatie over de veiligheid en de doeltreffendheid."
Erika Vlieghe had het over de effecten op langere termijn, zowel de positieve als de negatieve, die weten ze niet, soms zijn er ook zeldzame nevenwerkingen, en wat met de duurzaamheid ?
"Het kan ook dat we nog niet genoeg zullen weten over de precieze eigenschappen van het vaccin op het moment dat we het advies moeten geven", zegt Vlieghe. "Op die manier zullen we toch een beetje blind moeten varen. Op het einde van de rit zal het wel de politiek zijn die deze maatschappelijk moeilijke beslissing zal moeten nemen." aldus Erika Vlieghe !
De onderzoeken lopen nog verder, maar toch zullen de eerste vaccinaties mogelijks volgende maand of in Januari al kunnen gestart worden
-
Natuurlijk lopen de onderzoeken nog verder, dat is gewoon zo voor alle medicijnen ...
Net op 't Nieuws : vaccin kan de laatste vijf dagen gewoon op koelkast temperatuur
Net op 't Nieuws : vaccin kan de laatste vijf dagen gewoon op koelkast temperatuur
-
En net omdat de onderzoeken niet volledig afgerond waren zijn er mensen gestorven door te snel gebruik ervan ! Maar zoals gewoonlijk denk je niet verder na
Ben je zo zeker, biedt je dan aan als proefkonijn, je verdient er nog een centje aan
-
Er stierven gisteren 300 Belgen aan Covid-19
Vraagje? Weet je zeker dat die (dode) proefpersoon géén placebo kreeg?
Vraagje? Weet je zeker dat die (dode) proefpersoon géén placebo kreeg?