Farma-industrie & corona-vaccin
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Gele koorts : 1 inenting om de 10 jaar. Alleen voor Afrika en Zuid Amerika verplicht.
Tetanus : 1 inenting, aangeraden om de 10 jaar.
Ik denk dat het geleden is van mijn tienerjaren dat ik nog een spuit gehad heb voor tetanus. Al veel vergif uit mijn lichaam tegengehouden
Op moment van ernstige verwonding kan men nog altijd een spuit krijgen, dus geen paniek
Tetanus : 1 inenting, aangeraden om de 10 jaar.
Ik denk dat het geleden is van mijn tienerjaren dat ik nog een spuit gehad heb voor tetanus. Al veel vergif uit mijn lichaam tegengehouden
Op moment van ernstige verwonding kan men nog altijd een spuit krijgen, dus geen paniek
-
Ice
Krijgt iedereen dan van de roverheid gratis een smartphone voor dat appje?
Ja, enkel idioten en azijnpissers hebben er plezier in om elke vreugde in het leven van anderen te vergallen terwijl ze zelf met een been in hun graf staan...het vaccin zal dat laatste duwtje wel geven, dan kunnen anderen lachen..
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Komaan Ice, ze krijgen dat appje al gratis van de roverheid en jij wil er nog een gratis smartphone bovenop? Het is het één of het ander hé, maar allebei.Ice schreef:Krijgt iedereen dan van de roverheid gratis een smartphone voor dat appje?E.T. schreef: ↑Vandaag, 15:06
Wacht maar af .... zonder groen scherm van de app op je gsm ga je van de zomer nergens naartoe ...
In 2022 beschikken alle reizigers en festivalgangers een vaccinatie attest of ze blijven gewoon thuis![]()
![]()
Ja, enkel idioten en azijnpissers hebben er plezier in om elke vreugde in het leven van anderen te vergallen terwijl ze zelf met een been in hun graf staan...het vaccin zal dat laatste duwtje wel geven, dan kunnen anderen lachen..
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Oei,oei,oei, dan kan Fred1950 nergens meer naartoeDicksy schreef: ↑25 nov 2020, 16:29Komaan Ice, ze krijgen dat appje al gratis van de roverheid en jij wil er nog een gratis smartphone bovenop? Het is het één of het ander hé, maar allebei.Ice schreef:Krijgt iedereen dan van de roverheid gratis een smartphone voor dat appje?E.T. schreef: ↑Vandaag, 15:06
Wacht maar af .... zonder groen scherm van de app op je gsm ga je van de zomer nergens naartoe ...
In 2022 beschikken alle reizigers en festivalgangers een vaccinatie attest of ze blijven gewoon thuis![]()
![]()
Ja, enkel idioten en azijnpissers hebben er plezier in om elke vreugde in het leven van anderen te vergallen terwijl ze zelf met een been in hun graf staan...het vaccin zal dat laatste duwtje wel geven, dan kunnen anderen lachen..![]()
![]()
![]()
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
-
Ice
Phizer moet eerst nog overleggen met big boss en sponsor gates welke chip het moet gaan worden...frits1955 schreef: ↑25 nov 2020, 18:37Weeral een blunder van Big Pharma!
....
https://nieuwspaal.nl/blunder-pfizer-ve ... Va6wZ8i1tA
Ga almaar in de rij staan bij de andere runderen...
-
Ice
Nu weten we tenminste waar deze trol al zijne mosterd haalt die hij hier al maanden zo kwistig rondstrooit.....en dan pertinent volhoudt dat hij geen fake websites leest...uit de nieuwspaal nog wel....hahahahaha......frits1955 schreef: ↑25 nov 2020, 18:37Weeral een blunder van Big Pharma!
.....
https://nieuwspaal.nl/blunder-pfizer-ve ... Va6wZ8i1tA
Weeral een blunder van big troll....
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Is een veel gebruikte tactiek die gebruikt wordt als men het gevoel krijgt de bovenhand in een debat te verliezen(*), kleineer en maak de andere belachelijk.
En de eerdere verwijzing (zie hieronder) zal daar ook zeker geen goed aan doen.
(*) '1 op de 3 huisartsen wil zichzelf én patiënten niet vaccineren tegen corona'
En de eerdere verwijzing (zie hieronder) zal daar ook zeker geen goed aan doen.
(*) '1 op de 3 huisartsen wil zichzelf én patiënten niet vaccineren tegen corona'
-
Wanneer iemand zo diep in een fakewereld leeft heeft die iemand niet meer door wat satire is en wat ernst is. Het feit dat die iemand denkt dat ik een satirische website als ernstige bron beschouw zegt toch genoeg over de gedachtenwereld van die persoon. Dat wou ik maar aantonen en die persoon is daar met open ogen ingelopen..Of is dat te ingewikkeld?
Laatst gewijzigd door frits1955 op 25 nov 2020, 19:54, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Nogal logisch. Ik laat me vandaag ook niet vaccineren want er is nog onvoldoende bewezen op dit moment dat de vaccins werkzaam zijn. Als de testperiodes volledig voorbij zijn en de officiële goedkeuring komt voor verspreiding zullen de huisartsen zichzelf en hun patiënten zonder enige twijfel wel vaccineren. Ik wil dan het vaccin met de paprikachip1 op de 3 huisartsen wil zichzelf én patiënten niet vaccineren tegen corona'