Farma-industrie & corona-vaccin

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Dicksy

26 nov 2020, 19:32

Fred1950 schreef:
Hond of een schaap ? Ik zie alleen maar een hoop vodden liggen, .... 't zal aan mijn griepvaccinatie liggen zeker ? 8O
Maak u geen zorgen, het ligt niet aan uw 'placebo griepvaccin', dat heeft alleen een psychologisch positief effect. Maar ook met het echt vaccin zou jij het (verschil) nog niet zien.
Ice

26 nov 2020, 19:59

E.T. schreef:
26 nov 2020, 18:36
Das nu eens een goeie vraag ... Misschien laten de meeste mensen zich niet zoveel meer wijsmaken ...

Dodelijk Coronavirus IN het vaccin, waar halen jullie dat toch ?

Van een inenting kan je waarschijnlijk van alles krijgen maar Covid-19 das dan omdat het verpleegsterke geen mondmasker droeg :lol:
Ja hoor...de trol denkt dat ze misschien het polio virus in het corona vaccin steken tegen covid-19....hahahahahaha... :P Dat zal meteen immuniteit tegen corona geven, séh.... :P
Er zit ook geen griepvirus in de griepprik, zeker? Dan krijgen gevaccineerden met griepprik zeker ook de griep van het verpleegsterke zonder mondmasker....hahahaha.... :P :P

Gij beweert dus dat het dodelijke coronavirus niet in het vaccin tégen corona zit?
Waar haalt gij die baarlijke nonsens?
Geef de bron met de wetenschappelijke feiten dat bewijst dat er geen coronavirus in het coronavaccin zit.
En leg dan maar eens uit wat de ingrediënten van een vaccin zijn en hoe het corona vaccin zou werken, nitwit....en niet weer uit je nek beginnen te kletsen om je bluf en leugens of onwetendheid te verdoezelen.

E.T.

26 nov 2020, 21:36

Geef jij de bron met de wetenschappelijke feiten maar dat bewijst dat er dodelijk coronavirus in het coronavaccin zit en als er toch gewoon coronavirus inzit WAAROM heeft het dan zolang geduurd?

De waarheid is dat er in een vaccin een dood of verzwakt virus gebruikt worden of een stukje eiwit ervan of genetisch materiaal (DNA-RNA) of vectorvirus :wink:

Een andere nitwit wist het volgende:
Pas nadat een vaccin is goedgekeurd, publiceert het Europees medicijnagentschap (EMA) de beoordelingsrapporten op hun website. In deze rapporten staat onder andere beschreven welke methodes er zijn gebruikt en welke resultaten en gegevens uit de studies naar voren zijn gekomen. Zo is het mogelijk om na te gaan op basis waarvan het vaccin goedgekeurd is.

Ook alle informatie over het vaccin zelf, en wat er precies in zit, wordt op de website van het EMA gepubliceerd.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

bluevelvet

26 nov 2020, 22:08

TWIJFEL AAN EFFECTIVITEIT VACCIN ASTRAZENECA

”Er is onduidelijkheid over de effectiviteit van het vaccin dat de Oxford University samen met AstraZeneca maakt. Eerder deze week meldden de ontwikkelaars dat het vaccin gemiddeld 70 procent effectief is, maar die conclusie lijkt de prullenbak in te kunnen.”

https://www.bnr.nl/nieuws/gezondheid/10 ... strazeneca

Bij de studie werden alleen proefpersonen tot 55 jaar gebruikt ! Nochtans weet men heel goede dat jongere mensen minder kans lopen ernstig ziek te worden door Covid-19 en dat geeft een vertekend beeld op onderzoeksuitkomsten van de werkelijke procenten :idea:

De journalist lijkt nog zeer mild te zijn voor AstraZeneca..... het zou niet met kwaad opzet zijn...... ze moeten onder zeer hoge druk werken,..... :roll:

boeffer

26 nov 2020, 23:33

Tegen dan zal er een speciale verzekering voor zijn, wat centen voor je kist en nabestaanden.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk

Seppe123

26 nov 2020, 23:52

Ice, jij weet zelf niet hoe een vaccin werkt. Je wordt NIET besmet door een vaccin! (ook al zit er een dood virus of een stukje virus in verwerkt)
Je bent weer paniek aan't zaaien om uw gelijk te krijgen of omdat je er niks van af weet.
Mensen die sterven van griep, sterven NIET door het vaccin!
En dan vraagt ge u af waarom er niemand meer reageert op uw foute beweringen? Misschien omdat ze wel beter weten! En omdat iedereen uw negativiteit beu is.
Als u virusvrij wil blijven, zal je u moeten laten vaccineren, of in uw kot blijven.
Je bent tegen alles: tegen de maatregelen, tegen vaccins.... Hoe ga jij er dan voor zorgen dat covid verdwijnt? Leg dat eens uit! Veel klagen en zagen, maar zelf niks doen.
Iedereen mag zelf kiezen of hij gevaccineerd wil worden. Laat dan de mensen die wel actie willen ondernemen door vaccinatie gerust.
En dit gaat niet over een eigen mening hebben: jij interpreteert biochemie met uw eigen rare verzinsels omdat je er niets van kent. Blijf bij wetenschappelijke feiten, wij zijn geen dommeriken. Je valt steeds door de mand als je uw fantasie voor wetenschap predikt.
Ice

27 nov 2020, 16:51

Seppe123 schreef:
26 nov 2020, 23:52
Ice, jij weet zelf niet hoe een vaccin werkt. Je wordt NIET besmet door een vaccin! (ook al zit er een dood virus of een stukje virus in verwerkt)
Je bent weer ....
Mensen die na een griepvaccin sterven, sterven inderdaad niet door de griep, wel door de griepprik, daar heb je gelijk in... :P
Maar by all means: laat je gerust besmetten, zolang ze maar niet proberen mensen met gezond verstand te verplichten zichzelf te besmetten met de dodelijke ziekteverwekker in het vaccin.

Op de rest van je gewauwel heb ik één antwoord: je kunt ook niet een beetje zwanger zijn...niet dat ik verwacht dat een domoor die het doel van vaccins niet eens begrijpt en wetenschappelijk vaststaande feiten fantasie durft te noemen, dat zal kunnen vatten...maar alléz...ga nu nog maar wat los met je onnozel geblaat..:twisted:
Ice

27 nov 2020, 16:59

E.T. schreef:
26 nov 2020, 21:36
De waarheid is dat er in een vaccin een dood of verzwakt virus gebruikt worden of een stukje eiwit ervan of genetisch materiaal (DNA-RNA) of vectorvirus :wink:
Ach...maar een beetje dodelijk is ook niet zo erg...als ze het maar binnenkrijgen... :twisted:
Ja, gij gelooft blijkbaar ook nog dat men een beetje zwanger kan zijn... :P :P

Fred1950

27 nov 2020, 20:30

Ice schreef:
26 nov 2020, 19:59
....
Geef de bron met de wetenschappelijke feiten dat bewijst dat er geen coronavirus in het coronavaccin zit.
En leg dan maar eens uit wat de ingrediënten van een vaccin zijn en hoe het corona vaccin zou werken, nitwit....en niet weer uit je nek beginnen te kletsen om je bluf en leugens of onwetendheid te verdoezelen.
Zijt ge niet vergeten te schrijven dat er ook nog Bill-chips in het vaccin zitten ? :mrgreen:

bluevelvet

27 nov 2020, 21:52

bluevelvet schreef:
26 nov 2020, 22:08
TWIJFEL AAN EFFECTIVITEIT VACCIN ASTRAZENECA

”Er is onduidelijkheid over de effectiviteit van het vaccin dat de Oxford University samen met AstraZeneca maakt. Eerder deze week meldden de ontwikkelaars dat het vaccin gemiddeld 70 procent effectief is, maar die conclusie lijkt de prullenbak in te kunnen.”

https://www.bnr.nl/nieuws/gezondheid/10 ... strazeneca
Moet nog iets toevoegen aan mijn posting over de effectiviteit van het vaccin. Niet alleen waren er alleen maar proefpersonen tot 55 jaar, er werd ook nog bekend dat de proefpersonen niet het volledige vaccin gehad hebben maar de helft van de dosis in eerste instantie. Vier weken later kregen ze dan het volledig vaccin waarvan de bijwerkingen ernstiger waren. Dat is pure misleiding en bedrog, dat is niet nieuw van deze farmaceutica gigant.

De Britse overheid heeft ‘met extreme urgentie’ een A.I. systeem willen installeren ‘om het hoge aantal ADR’s ‘ (Adverse Drug Reactions. — ernstige bijwerkingen) dat zal worden veroorzaakt door een Covid-19 vaccin te kunnen verwerken.
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... dze2td8Y3k

Het vakblad The International Journal of Clinical Practice publiceerde een studie waarin wordt gewaarschuwd voor het risico dat de Covid-vaccins het immuunsysteem beschadigen en mensen daardoor Covid-19 ziek kunnen worden !

Volgens immunoloog Pierre Capel, “is het Oxford vaccin een adenovirus van een chimpansee, dat ze zo hebben gemodificeerd dat het ook bij mensen binnen kan komen. In dat virus hebben ze het spike eiwit erin gekloond. Dit is gewoon genetische modificatie, géén vaccin. Het werd gekweekt in genetisch gemodificeerde menselijke embryonale niercellen.
Als we dan ook nog zien dat hiervoor menselijke embryo’s zijn gebruikt, waar wat tumor genen in zijn gezet om ze te laten groeien, dan is dit gewoon genetische modificatie.”

https://www.youtube.com/watch?v=841w-vLIeaU&t=0s (33 min.)
Voor wie de complete video niet wil bekijken kan op min. 22.06 een afbeelding zien met beschrijving van de inhoud van het Oxford vaccin.

Wil iemand zich laten vaccineren is het aangeraden, zich maar goed te informeren over wat men exact in zijn lichaam spuit. :roll:

Fred1950

27 nov 2020, 22:08

bluevelvet schreef:
.....
Volgens immunoloog Pierre Capel, ......
Immunoloog ? 8O

Prof. Dr. Pierre Capel is emeritus hoogleraar die de wetenschap een warm hart toedraagt en zijn kennis voor een breed publiek toegankelijk wil maken. Hij is de auteur van “Het emotionele DNA” waarvan we in Homeopathisch Bekeken n° 30 een boekbespreking publiceren.

Hij laat je genieten van de wonderlijke wereld van de kwantummechanica, waarin de echte werkelijkheid al onze gangbare logica ver te boven gaat.

Maar ook kan je de schoonheid van de moleculaire genetica beleven en je laten verbazen over de biochemie van gevoelens, waarbij de “softe sector” en de harde wetenschap vloeiend in elkaar overgaan.

( https://nieuws.vsuhomeopathie.be/biogra ... rre-capel/ )

Kent ge nog een paar van die artiesten ? :lol: Dr. Lecompte ? A. Vogel ? :twisted: Dat is waarschijnlijk ook een uitvinder van het "geheugenwater" of is het watergeheugen ( waarschijnlijk van toepassing op waterhoofden ) :mrgreen:

Hij heeft waarschijnlijk een proefschrift geschreven met als titel : "Kwantummechanische benadering van het emotionele DNA in de moleculaire genetica van de biochemie van gevoelens" :lol: :lol: Kan het nog zotter ? :mrgreen:

Dicksy

27 nov 2020, 22:49

Fred1950 schreef:
Kent ge nog een paar van die artiesten ? :lol: Dr. Lecompte ? A. Vogel ? :twisted: Dat is waarschijnlijk ook een uitvinder van het "geheugenwater" of is het watergeheugen ( waarschijnlijk van toepassing op waterhoofden ) :mrgreen:
Ken er ook nog ene maar kan momenteel niet op zijn naam komen. Wat ik wel weet is dat hij een doctoraat in dierengeneeskunde heeft en verbonden aan een labo dat onderzoek doet naar hondsdolheid. En nu bepaalt deze mee het beleid in belgie. :roll: :P

boeffer

27 nov 2020, 23:48

Ik heb een printscreen van die flesjes gemaakt, mss vind ik dat op ebay dan.
Denkelijk is of wordt dat niet verplicht. Mij laten testen wel.
Ook omdat ik die toen onbekende griep zelf moest overwinnen. Geen zorgvuldig/langdurig geteste vaccin voor mij(desnoods geen reis voor mij).
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk

bluevelvet

28 nov 2020, 00:15

Fred1950 schreef:
27 nov 2020, 22:08
bluevelvet schreef:
.....
Volgens immunoloog Pierre Capel, ......
Immunoloog ? 8O
https://profs.library.uu.nl/index.php/p ... 202/7/78/0

INFORMEER JE BETER :!:

Prof.dr. P.J.A. Capel (1946 - )

Gewoon hoogleraar Besmettingsleer, in het bijzonder de experimentele immunologie
Aangesteld bij. : Geneeskunde
Benoemd. : 6 juli 1987
Aanvang : 1 september 1987
Einde : 1 september 2002
Einde vanwege : Vervroegd emeritaat
Vakgebied : Geneeskunde; Immunologie

Eervolle lidmaatschappen
secretaris Nederlandse Vereniging voor Immunologie,
bestuurslid European Federation of Immunological Societies,
bestuurslid International Union of Immunological Societies

Functie voor benoeming
Universitair hoofddocent immunologie te Nijmegen 1976

Daar sta je weer met je domme uitlatingen, altijd de eerste om een ander belachelijk te maken terwijl ge u zelf belachelijk maakt, en je beseft het niet eens :!:
Kent ge nog een paar van die artiesten ? :lol:
Ja, den grootsten van die artiesten zijt gij :mrgreen:

Fred1950

28 nov 2020, 08:16

bluevelvet schreef:
28 nov 2020, 00:15
...
Gewoon hoogleraar Besmettingsleer, in het bijzonder de experimentele immunologie
....
Einde vanwege : Vervroegd emeritaat
....
:?: is hij vervroegd op pensioen moeten gaan wegens zijn experimentjes ? :mrgreen:

( allé , 't was pas kwart na de twaalven toen ge in uw bed kroop , nu toch niet rond half drie 's nachts :D )