Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, gisteren naar de voetbal gekeken ? 2-2, niet genoeg om door te stoten. Als je vandaag zou gaan wandelen, duffel je dan echt wel warm in, muts, sjaal, handschoenen. Want het is echt ijskoud. Was gisteren toen ik naar de tandarts fietste, mijn handschoenen vergeten en mijn handen waren zowat bevroren. Toen ik terug thuis was, onmiddellijk een paar warme handschoenen in mijn fietstas gestopt. Dan kan ik ze nimmer vergeten de volgende keer.
Anjelier, wat een bijzonder leuk initiatief de aanplanting van een bos. Jouw arm toch nog niet beter, zou ook opteren voor een spuit hoor en hopen dat die werkt en de pijn wegneemt. En na de spuit nog rustig aandoen. Manlief is ook jouw mening toegedaan wat betreft kaartjes schrijven.
HVT, jij ook bezig aan de kaartjes. De mijne zijn sinds gisteren volledig klaar. Gisteren moest ik ze enkel nog frankeren. Was gisteren na de tandarts naar de Post geweest. Had 100 postzegels gekocht en 10 stuks voor het buitenland, dat is een financiële aderlating op manier van spreken. En ze worden elk jaar duurder.
Dan heb jij gisteren de werken moeten stopzetten. Dat gebeurt bij mij ook wel eens.
Wilde eend, fijn jou te lezen. Ja, dat concert, ik weet het. Had dat eerst nog niet door toen ik het ticket afprintte . Was de dag in mijn nieuwe agenda aan het zoeken en natuurlijk klopte die niet. Tot ik fatsoenlijk de datum las. Ja, natuurlijk klopte het niet want het is voor 2022

.
Ik hoop ook dat de kappers vroeger open mogen, maar ik denk dat dat een utopie is. Wat een mooie foto van Poes en jouw haardje. Ik heb in de living zo'n klein glazen haardje en daar steekt een ledkaars in. Vind dat wel een mooi. Neem tussen het werken door , ook eens wat tijd voor jezelf.
Muddy Maddy, het is inderdaad ijskoud buiten , maar het is droog. Fijn dat de friteuse goed is gekeurd. Wij hadden vorige zaterdag een nieuwe croque monsieur machine gekocht, waarin je ook 2 spiegeleitjes kunt in bakken. We waren toe aan een nieuwe, want de mijne heb ik gekocht toen ik net 17 was en de ouderlijke woning moest verlaten. Dus dat ding was stokoud en klaar voor het containerpark.
Als je morgen jouw kaartje nog niet hebt, laat het me dan weten, dan krijg jij een nieuw.
Gisterenavond zijn manlief en ik ons haast dood geschrokken. We hadden net gegeten en waren nog wat aan het natafelen. En plots horen we een enorme knal en glas dat brak. We dachten dat er een ruit werd in geslagen. Matice was in de living en manlief en ik ( met GSM noodnummer klaar) naar beneden.
Hal, Matice zijn kamer niets te zien, dus naar de garage. En daar zagen we wat het was. Wij hebben toen we hier introkken een schilderij met glas in de garage gehangen, want wij houden niet van schilderijen op de muren. En die kader was dus op de grond in 1000 stukken gevallen. Wij hebben zoveel geluk gehad, dat Matice boven was, want de kader was gevallen op de plaats waar hij altijd zijn pootjes moet drogen. Die zou alles over hem gekregen hebben , gewicht van de kader + het vlijmscherpe glas. Moet dit echt uit mijn hoofd zetten. Enfin, dadelijk begonnen met opruimen tot de grote stukken glas weg waren, dan met stoffer en blik, dan tegel per tegel gestofzuigd en dan de garage nog gedweild, zodat we zeker waren dat alles echt weg was. De speelgoedbox van Matice volledig leeggemaakt en alles nagekeken of daar geen glas in lag.
Maar het was even schrikken. Dan terug naar de living gegaan, waar alles van het avondmaal nog op tafel stond. Deze dan opgeruimd, alles in de vaatwasser gezet en de keuken nog opgeruimd en afgeveegd.
En toen was mijn lichtje uit.
Ik wens iedereen nog een mooie woensdag en stuur jullie veel liefs en een aantal knuffels.