Goede morgen seizoentjes,
Al kerstkaartje van een seizoentje ontvangen waarvoor dank: Granny M. heel mooi, precies iets dat ik ook zou kiezen als ik ze niet zelf maakte.
Gimly is nog steeds niet in zijn haak en we zien wel.
Vandaag moeten we de kerstkaartjes doen want gisteren lukte dat aan geen kanten.
Heb gisteren ook een pijnpleister op mijn rug moeten plakken die mag er rond een uur of twee af.
alleen mijn schouder doet nog pijn.
Ga hier alleen swifferen, dat kan Gimly nog aan. Maandag mag nieuwe poets als ze tijd heeft hier dweilen. wou de ramen laten wassen, maar het zal wel weer regenen voorspelden ze. Jammer.
Ons moeder was in d'r babbel want die maakte er niet van dat ik van telefoon moest wisselen en die van ventje moest gebruiken. nog 8 dagen en dan gaat het nieuwe tarief in gang en vliegt de kadukke vaste de deur uit. Normaal zou ik die in een winkel inleveren maar omdat ik geen nieuwe koop zal het vast niet mogen. Dus gaat die richting containerpark.
Wilde Eend: Ventje heeft ook nog nooit gehoord dat een frigo/diepvries te koud kan staan. in de zomer zal hij wat meer verbruiken en rapper verslijten daardoor, maar zoiets heeft hij nog nooit gehoord. hij kent veel mensen die er een staan hebben in hun garage en die hebben ook nooit gezegd dat hun diepvries te koud stond. ventje is dus dezelfde mening aan als die van de manlief van Clive.
Clive: Matice wat misselijk? Solidair met Gimly misschien? ik zal eens contact met Maya: zijn dierendokter opnemen en ook met Janet van de poezenhaven of ik die ook mag gebruiken voor ons Gimly.
Wij zijn eigenlijk vrij laat uit ons bed geduikeld. teken dat we het allebei nodig hadden. gisteren gekeken naar bones. als die uit is dan gaan we weer de ruimte in, naar DS9.
Moet tussen kerst en nieuw naar ons moeder gaan. in levende lijve. er staat daar nog tube schuim voor mijn Face te wachten. ( mijn kerstkado) Rode wijn moet ze niet meer aan ventje geven want die is uit zijn rode wijn periode. Zelf lust ik geen rode wijn. ik zal er wel drinken als het me aangeboden wordt of als die lekker van smaak is zoals een merlot. Papa kocht hem altijd een kratje van 3 uit de Ldl, een die in reclame stond. Papa pluisde alle reclaamblaadjes uit en als een kip bv 10 eurocent de kilo goedkoper was in de Delheize dan fietste hij naar daar. Kreeft was het goedkoopst in de colruit. Diepvrieskreeft wel te verstaan.
ik heb een vers gekookt kreeftje besteld bij Ldl voor kerstavond. Ventje haalt zichzelf wel een entrocote.
Zie net dat Joyce kerstkaartjes aan het bussen is. de mijn gaan maar dinsdag in de bussen.
De te verzenden kaartjes morgen en dan maar zien hoe laat ze aankomen.
Ik ga mijn pillen pakken want voor ik het weet is het aperitieftijd, tijd om chicago fire te bekijken met aansluitend het nieuws waarop het middagmaal dan wordt geprepareerd: ardeense oester met kroketten. ( we hebben nu eenmaal een friteuse gekocht

) Ventje vind het makkelijker dan de frituurpan waar je echt geen idee had wanneer die warm genoeg was.
Fijne zondag en Keep Safe!