PRO- en ANTIVAXXERS - Wel of niet vaccineren ?
-
Ice
Gij wilt die vragen precies ook niet beantwoord zien, gij hebt geen enkele bezorgdheid voor je eigen gezondheid?
Wie kan het wat schelen door wie deze terechte vragen gesteld worden?
Heeft de bevolking soms niet het recht op die antwoorden?
Maar ge hebt gelijk, dat moet aan degenen gesteld worden die de plicht hebben om ze te beantwoorden, als betaalde dienaars van het volk en liefst ook nog in het openbaar want ze zijn toch allemaal mediageil als het gaat om te komen uitleggen waarom ze de bevolking verwoestende ebola-maatregelen blijven opleggen voor een uitgedoofd griepvirus.
-
Ice
Lap, dat heb ik nu eens NIET beweerd. ik ook niet! Leugenaar.Fred1950 schreef: ↑15 dec 2020, 21:02Lap, dat heb ik nu eens NIET beweerd. Ik heb beweerd dat ik de orthodox in mekaar geflanste vaccins prefereer omdat ik aan mijn grote teen voel dat de knipsel-RNA vaccins misschien niet voldoende immuniteit zullen brengen. Van bijwerkingen heb ik al helemaal niet gesproken. Maar uiteindelijk zal ik geen keuze hebben denk ik.
( p.s. als ge de legercocktail hebt overleefd , overleeft ge dat vaccintje ook ....- en van de griepspuit heb ik al helemaal geen last gehad met al die kippeneieren en menselijke embryo's die er volgens 'Ice' inzitten
).
Gij wilt kiezen tussen de pest en cholera? Zou je dan niet beter dat recht om te kunnen kiezen verdedigen ipv al meteen op je rug te gaan liggen met de poten omhoog door dat recht al op voorhand op te geven waardoor ze je dat knipsel-RNA vaccin tóch kunnen opdringen?
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
De vraag blijft nog steeds : wel of niet vaccineren tegen Covid-19 ?
De ene vindt van wel de andere van niet ! Hebben ze daar goede redenen voor
Van de provaxxers heb ik nog niet veel redenen gelezen waarom wel vaccineren
Het onderstaande artikel legt uit om welke redenen sommigen het nooit zullen laten doen !
Waarom u zich NOOIT moet laten vaccineren tegen “COVID-19”? Omdat het er niet is!
Ik citeer :
”Ja, er sterven mensen aan deze vermeende ziekte. Daarbij moeten we wel bedenken, dat er geen mensen meer aan Influenza overlijden en er sinds COVID-19 vrijwel geen longontsteking meer wordt geconstateerd. Andere longproblemen als TBC en diverse luchtweginfecties worden voor het gemak geregistreerd als COVID-19 in verband met financiële belangen. De marketing van het “nieuwe coronavirus” is ook vele malen beter dan die van de “oude kwalen”. (door mij benadrukt)
Dat lijkt mij een correcte bedenking
Zoals zovelen onder ons weten we of begrijpen we niet wat er in de vaccins zit die ons ingespoten zullen worden.
Volgens een rapport van wetenschappers zou men het maar beter niet doen.
Ik ben ook maar een leek en begrijp niet veel van al die onderzoeken die in de 37 pagina’s beschreven worden. Gelukkig zijn er nog wetenschappers die de moed blijven hebben om de vaccins, ondanks goedkeuring, nog verder te analyseren. Het gaat immers om de gezondheid van miljarden mensen
Ik citeer een stukje van wat men uit het rapport kan concluderen ::
”Wat het onderstaande rapport concludeert, is dat na de injectie van mRNA deze via omgekeerde transcriptie (copiëring) terug kunnen worden gezet in het menselijk genoom. Met alle gevolgen van dien: welke weten we niet, er is nergens op getest. Met de toepassing van de PCR test kunnen bij voldoende hoge Ct-waarde stukjes RNA vinden (positief uitslaan) als je bent gevaccineerd! Dus als we het niet hadden, worden we door de vaccinatie geïnfecteerd? Daar lijkt het wel op en vooral de kwetsbaren, die het eerst aan de beurt komen, zullen dan weer positief testen en bij de eerste de beste griepgolf in het ziekenhuis terecht komen. De vaccinatie helpt dus NIET tegen een infectie, maar IS de infectie.
Het is ingewikkelde materie, toch plaatsen we het, al was het alleen maar om het veilig te stellen, mocht het verhaal ooit worden ingetrokken.”
https://debataafschecourant.files.wordp ... ing-35.png
Het rapport is meteen opgeslagen voor in geval het moest verdwijnen
Nieuwe resultaten : SARS-CoV-2 RNA omgekeerd getranscribeerd en geïntegreerd in het menselijk genoom
2020/12/12
Volledig rapport
De ene vindt van wel de andere van niet ! Hebben ze daar goede redenen voor
Het onderstaande artikel legt uit om welke redenen sommigen het nooit zullen laten doen !
Waarom u zich NOOIT moet laten vaccineren tegen “COVID-19”? Omdat het er niet is!
Ik citeer :
”Ja, er sterven mensen aan deze vermeende ziekte. Daarbij moeten we wel bedenken, dat er geen mensen meer aan Influenza overlijden en er sinds COVID-19 vrijwel geen longontsteking meer wordt geconstateerd. Andere longproblemen als TBC en diverse luchtweginfecties worden voor het gemak geregistreerd als COVID-19 in verband met financiële belangen. De marketing van het “nieuwe coronavirus” is ook vele malen beter dan die van de “oude kwalen”. (door mij benadrukt)
Dat lijkt mij een correcte bedenking
Zoals zovelen onder ons weten we of begrijpen we niet wat er in de vaccins zit die ons ingespoten zullen worden.
Volgens een rapport van wetenschappers zou men het maar beter niet doen.
Ik ben ook maar een leek en begrijp niet veel van al die onderzoeken die in de 37 pagina’s beschreven worden. Gelukkig zijn er nog wetenschappers die de moed blijven hebben om de vaccins, ondanks goedkeuring, nog verder te analyseren. Het gaat immers om de gezondheid van miljarden mensen
Ik citeer een stukje van wat men uit het rapport kan concluderen ::
”Wat het onderstaande rapport concludeert, is dat na de injectie van mRNA deze via omgekeerde transcriptie (copiëring) terug kunnen worden gezet in het menselijk genoom. Met alle gevolgen van dien: welke weten we niet, er is nergens op getest. Met de toepassing van de PCR test kunnen bij voldoende hoge Ct-waarde stukjes RNA vinden (positief uitslaan) als je bent gevaccineerd! Dus als we het niet hadden, worden we door de vaccinatie geïnfecteerd? Daar lijkt het wel op en vooral de kwetsbaren, die het eerst aan de beurt komen, zullen dan weer positief testen en bij de eerste de beste griepgolf in het ziekenhuis terecht komen. De vaccinatie helpt dus NIET tegen een infectie, maar IS de infectie.
Het is ingewikkelde materie, toch plaatsen we het, al was het alleen maar om het veilig te stellen, mocht het verhaal ooit worden ingetrokken.”
https://debataafschecourant.files.wordp ... ing-35.png
Het rapport is meteen opgeslagen voor in geval het moest verdwijnen
Nieuwe resultaten : SARS-CoV-2 RNA omgekeerd getranscribeerd en geïntegreerd in het menselijk genoom
2020/12/12
Volledig rapport
-
Horus1 - Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Wij laten ons zeker vaccineren als we er de kans toe krijgen. Gij uw mening , wij de onze. En daartoe zijn wij bereid het risico, dat er zou bestaan, te nemen. Anders dan de angsthazen die de antivaxxers zijn. Dat gaan wij hier niet tot treurens toe herhalen met allerlei al dan niet ware verhalen.
https://doorbraak.be/waarom-ik-mij-laat-vaccineren/
https://doorbraak.be/waarom-ik-mij-laat-vaccineren/
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Natuurlijk laten wij ons vaccineren. De reden is omdat dat de enige manier is om COVID-19 te bedwingen. (mijn meningbluevelvet schreef: ↑16 dec 2020, 15:15De vraag blijft nog steeds : wel of niet vaccineren tegen Covid-19 ?
De ene vindt van wel de andere van niet ! Hebben ze daar goede redenen voor![]()
Wat betreft het aangehaalde artikel. De bron vind ik verdacht. De titel misleidend en fout.
Wat betreft de conclusie:
in het artikel over het rapport "SARS-CoV-2 RNA reverse-transcribed and integrated into the human genome" , deze vind ik tendentieus en fout. Terwijl het rapport handelt over virus RNA heeft men het in de conclusie over het vaccin mRNA. Totaal fout, men wil de lezer iets wijsmaken dat er niet is.
Wat betreft het rapport zelf:
de site waar het rapport gepubliceerd is: www.biorxiv.org
Info die de site geeft over zichzelf. bioRxiv is receiving many new papers on coronavirus SARS-CoV-2. A reminder: these are preliminary reports that have not been peer-reviewed. They should not be regarded as conclusive, guide clinical practice/health-related behavior, or be reported in news media as established information.
Lees ook de commentaren na de inleiding op het rapport:
Een extract:
Dominik • a day ago
As others pointed out, this paper is seriously flawed in many aspects and should be retracted, especially considering that many people are afraid of a new type of vaccine (mRNA) and conspiracy theorists certainly will take this paper to "proof" that mRNA vaccines can in fact alter your genetic code.
-
Mensen worden bv. niet ingelicht over vaccinatie studies van de CDC. Die kunnen echter wel opgevraagd worden via een FOIA (een WOB verzoek - ongepubliceerde).
Voor de die-hards die deze studies niet kunnen ontkennen of weerleggen :
Studies gevaccineerd versus ongevaccineerde kinderen
Op de eerste pagina betreft het een groot onderzoek in de US naar 400.000 kinderen geboren tussen 1991 en 1997.
In 2017 is er voor het eerst een onderzoek gedaan naar de effecten op de gezondheid van vaccinaties tussen een groep niet gevaccineerde kinderen (261 kinderen, 39%) en een groep gevaccineerde kinderen (405 kinderen, 61%). Deze studie staat bekend als de ‘Mawson’studie.
Als ouder hoort u nooit over de risico’s van vaccinaties .
Mawson’studie
”Gevaccineerde kinderen hebben daarnaast (in de afgelopen 12 maanden) aanzienlijk meer: medicijnen gebruikt, hebben vaker gebruikgemaakt van artsen voor routine controles, gingen vaker naar de tandarts, kregen vaker buisjes in de oren, gingen vaker naar een arts of kliniek door ziekte en brachten meer nachten door in het ziekenhuis. Het onderzoek toont grote verschillen aan als het gaat om de gehele gezondheid van kinderen.
Hoewel er meer onderzoek moet komen geven deze cijfers een verschrikkelijk negatief beeld als het gaat om de effecten van vaccinaties op de gezondheid van uw kind.”
Het zijn verstandige ouders die zich verdiepen in de gevolgen van vaccineren. Ze zouden om een bewijs van veiligheid en werkzaamheid moeten vragen aan iedere arts die beweert dat vaccineren veilig is.
Ik betwijfel of een ouder zo gemakkelijk een bewijs zal meekrijgen
tja, dan weet men al genoeg zou ik zeggen.
Pro-vaxxers willen misschien de gevaren van vaccinatie niet erkennen, zolang het hun(klein) kinderen maar niet zijn
Voor de die-hards die deze studies niet kunnen ontkennen of weerleggen :
Studies gevaccineerd versus ongevaccineerde kinderen
Op de eerste pagina betreft het een groot onderzoek in de US naar 400.000 kinderen geboren tussen 1991 en 1997.
In 2017 is er voor het eerst een onderzoek gedaan naar de effecten op de gezondheid van vaccinaties tussen een groep niet gevaccineerde kinderen (261 kinderen, 39%) en een groep gevaccineerde kinderen (405 kinderen, 61%). Deze studie staat bekend als de ‘Mawson’studie.
Als ouder hoort u nooit over de risico’s van vaccinaties .
Mawson’studie
”Gevaccineerde kinderen hebben daarnaast (in de afgelopen 12 maanden) aanzienlijk meer: medicijnen gebruikt, hebben vaker gebruikgemaakt van artsen voor routine controles, gingen vaker naar de tandarts, kregen vaker buisjes in de oren, gingen vaker naar een arts of kliniek door ziekte en brachten meer nachten door in het ziekenhuis. Het onderzoek toont grote verschillen aan als het gaat om de gehele gezondheid van kinderen.
Hoewel er meer onderzoek moet komen geven deze cijfers een verschrikkelijk negatief beeld als het gaat om de effecten van vaccinaties op de gezondheid van uw kind.”
Het zijn verstandige ouders die zich verdiepen in de gevolgen van vaccineren. Ze zouden om een bewijs van veiligheid en werkzaamheid moeten vragen aan iedere arts die beweert dat vaccineren veilig is.
Ik betwijfel of een ouder zo gemakkelijk een bewijs zal meekrijgen
Pro-vaxxers willen misschien de gevaren van vaccinatie niet erkennen, zolang het hun(klein) kinderen maar niet zijn
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Dan toch nog maar eens: behoor je tot een groep die ernstigerisico's loopt (en niet allergisch is aangelegd) dan is het erg onverstandig om je niet te laten vaccineren, de kans dat je bij een Covid besmetting ernstig ziek zal worden is zeer groot en kan zelfs leiden tot de dood.Van de provaxxers heb ik nog niet veel redenen gelezen waarom wel vaccineren
Mogelijke bijwerkingen van het inspuiten zijn in dat licht minimaal.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) zal onmiddellijk bij haar goedkeuring van een vaccin het HELE dossier publiceren ... Nog een paar daagjes geduld 
-
Er is niets mis om even de waarschuwingen van artsen of allerhande wetenschappers in verband met het coronavaccin in overdenking te nemen. Andersom vind ik het dom.E.T. schreef: ↑16 dec 2020, 17:20Dan toch nog maar eens: behoor je tot een groep die ernstigerisico's loopt (en niet allergisch is aangelegd) dan is het erg onverstandig om je niet te laten vaccineren, de kans dat je bij een Covid besmetting ernstig ziek zal worden is zeer groot en kan zelfs leiden tot de dood.Van de provaxxers heb ik nog niet veel redenen gelezen waarom wel vaccineren
Mogelijke bijwerkingen van het inspuiten zijn in dat licht minimaal.
Ja, er kan voor JOU een reden zijn om je te laten vaccineren. Maar..... je gaat toch niet beweren dat 11 miljoen mensen tot diezelfde risico groep behoren of allergisch zijn aangelegd ? En dat voor alle landen.
Den Bill wil 7,8 miljard mensen vaccineren, omdat die bekommerd is om risicogroepen ? of eerder aan KASSA, KASSA denkt
Je doet maar wat je het beste acht ! Maar ...... hoe weet JIJ, een leek, dat het veilig zal zijn ? Artsen, professoren, experten, hebben er hun twijfels bij en sommigen weigeren het vaccin, die mogen van mij hier mee aan “tafel” zitten en hun redenen bekend maken
Zoniet, verwijs ik er graag naar. Je moet dan ook willen onder ogen zien dat het ook anders kan
-
Ergens mis je mijn punt ... ga het nog eens proberen.
Ben je jonger dan 65, dan wacht je nog even
Heb je een ernstige allergie, dan beter geen Covid vaccinatie
Risicopatiënt zoals diabeet, dan zorg je beter dat je op de eerste rij staat 
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
Heb ik heel goed begrepen. Met alleen de risicogroepen kom je niet aan 70% dekking.
Minister VDB zou ons graag allemaal zien ingeënt worden.
-
In een document van de Amerikaanse FDA staat een afschrikwekkend lijstje van mogelijke ernstige ziekten en tegenreacties die kunnen optreden na injectie met Covid-19 vaccins. Naast de dood worden onder andere een hartaanval, een hersenbloeding, hersen- en ruggenmergontstekingen, narcolepsie en kataplexie, gevolgen voor zwangerschappen en geboorten, en tal van andere (auto-immuun)ziektes genoemd.
Hier worden tal van ernstige bijwerkingen opgesomd.
Als dat lijstje door de FDA werd opgemaakt wil dat dan zeggen dat al deze ernstige ziekten werden vastgesteld op proefpersonen tijdens de drie testfasen ? Hoe zouden ze anders weten dat die ernstige bijwerkingen reëel kunnen worden
Één ervan is Transverse myelitis een zeldzame neurologische aandoening waarbij het ruggenmerg ontstoken raakt, en waar al meerdere personen in de testfasen door werden getroffen. Deze vaccin slachtoffers zullen bijna nooit meer of nauwelijks kunnen lopen.
Een andere gevaccineerde heeft na een 60- tal dagen een hartaanval gekregen, het moet nog onderzocht worden of het te wijten was aan het vaccin
zal moeilijk gaan hé 60 dagen terug in de tijd gaan om dan te weten te komen dat hij zonder het vaccin toch ook een hartaanval zou gehad hebben
Niemand weet wat later de gevolgen van het vaccin kunnen zijn. Bij vervaardigen van eerdere vaccins had men een 10-tal jaar om de veiligheid ervan vast te kunnen stellen ! En nu ? Slechts een paar maanden ! Het FDA document wijst op de gevaren. Wie toch het vaccin vrijwillig neemt hoeft nadien niet te klagen indien er ernstige ziekten optreden ! Het is dus aangeraden om het document ter harte te nemen. De overheid heeft ook weet van het document hoe kunnen zij dan vaccineren verplichten? (Code van Neurenberg)
Proeftesten werden gedaan door Pfizer op meer dan 500 kinderen tussen 12 en 15 jaar. Waar blijft het rapport van die testgroep ? Moet heel negatief zijn want onder de 16 jaar is het VERBODEN in te enten.
Pfizer-directeur heeft coronavaccin van Pfizer nog niet genomen . Heeft hij ook zijn twijfels ?
Hier worden tal van ernstige bijwerkingen opgesomd.
Als dat lijstje door de FDA werd opgemaakt wil dat dan zeggen dat al deze ernstige ziekten werden vastgesteld op proefpersonen tijdens de drie testfasen ? Hoe zouden ze anders weten dat die ernstige bijwerkingen reëel kunnen worden
Één ervan is Transverse myelitis een zeldzame neurologische aandoening waarbij het ruggenmerg ontstoken raakt, en waar al meerdere personen in de testfasen door werden getroffen. Deze vaccin slachtoffers zullen bijna nooit meer of nauwelijks kunnen lopen.
Een andere gevaccineerde heeft na een 60- tal dagen een hartaanval gekregen, het moet nog onderzocht worden of het te wijten was aan het vaccin
Niemand weet wat later de gevolgen van het vaccin kunnen zijn. Bij vervaardigen van eerdere vaccins had men een 10-tal jaar om de veiligheid ervan vast te kunnen stellen ! En nu ? Slechts een paar maanden ! Het FDA document wijst op de gevaren. Wie toch het vaccin vrijwillig neemt hoeft nadien niet te klagen indien er ernstige ziekten optreden ! Het is dus aangeraden om het document ter harte te nemen. De overheid heeft ook weet van het document hoe kunnen zij dan vaccineren verplichten? (Code van Neurenberg)
Proeftesten werden gedaan door Pfizer op meer dan 500 kinderen tussen 12 en 15 jaar. Waar blijft het rapport van die testgroep ? Moet heel negatief zijn want onder de 16 jaar is het VERBODEN in te enten.
Pfizer-directeur heeft coronavaccin van Pfizer nog niet genomen . Heeft hij ook zijn twijfels ?