Coronavirus
-
Ice
@bluevelvet: en weet je ook hoe dat komt dat fred telkens moet gecorrigeerd moet worden met FEITEN?bluevelvet schreef: ↑18 dec 2020, 17:53Fred1950 weet het beter dan jij ? het staat je vrij daarin te geloven. Wil moet hem steeds corrigeren met zijn statistieken![]()
En dat is nu precies wat Fred1950 niet anders doet : geblaat en gewauwel over Covid-19 van in België tot in China toe![]()
In het antwoord van Dicksy heb je het over moddergooien. Het moddergooien van Fred1950 nog niet opgemerkt ?
Net zoals ET neemt fred wat ie gelóóft aan als waarheid,
Daarom hebben ze ook nooit argumenten en beginnen dan uit onmacht met modder te gooien als afleiding van de fantasietjes die zij alleen geloven want feiten kunnen ze niet weerleggen en dan vermijden ze verdere discussie....en daar zijn dan de zijsporen om de discussie te saboteren, om te verdoezelen dat ze geen argumenten hebben voor wat ze alleen maar gelóven...
Grappig....anderen weer verwijten wat ie nét zélf doet...
Gij wauwelt wat jij gelóóft en dat zijn geen bewezen feiten....gij weigert bewezen feiten zelfs te lézen, dat geef je zélf toe, gij ontkent openlijk feiten die onomstotelijk vaststaan, énkel omdat gij ze niet gelooft.
Dat zijn geen waarheden maar dat zijn fantasieën die gij probeert voor te stellen als feiten, al van in het begin, maar dan daarmee ook al talloze keren door de mand viel omdat het geen feiten zijn maar enkel is wat gij gelooft dat waar zou kunnen zijn..
Je moet het verschil eens leren te maken tussen wat gij gelooft en wat feiten zijn.
Herhaalde malen werd die definitie al gegeven wat een feit is en dat negeer jij volkomen....gij denkt dat wat gij gelooft ook feiten zijn en dat is niet zo.
-
Ice
Paul, er bestaat geen jaarlijkse griep of verkoudheden of gelijk welke ziekte meer, dat wordt allemaal corona genoemd want anders moeten ze de tijdelijke maatregelen afschaffen.Paul Siemons schreef: ↑19 dec 2020, 08:24Zijn er dit jaar al mensen overleden aan de "jaarlijkse griep" ....?
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Audibac;
Heb mij de moeite genomen omdat door te nemen en als nog maar de helft waarheid is, is dat verbijsterend.
Vraag is WIE moet je nu nog GELOVEN?
Denk dat elk voor zich zelf moet uitmaken laat ik mij vaccineren en misschien manupileren , of wacht ik af en zie wel wat er gebeurt , tja zeg zelf dood moet je toch waarom zou het van Covid - 19 zijn , je kan iedere seconde een beroerte krijgen en dan?
Het beste is (denk ik ) houd je aan de maatregelen en tracht te overleven je kan er ( misschien) sterker uitkomen.
Heb mij de moeite genomen omdat door te nemen en als nog maar de helft waarheid is, is dat verbijsterend.
Vraag is WIE moet je nu nog GELOVEN?
Denk dat elk voor zich zelf moet uitmaken laat ik mij vaccineren en misschien manupileren , of wacht ik af en zie wel wat er gebeurt , tja zeg zelf dood moet je toch waarom zou het van Covid - 19 zijn , je kan iedere seconde een beroerte krijgen en dan?
Het beste is (denk ik ) houd je aan de maatregelen en tracht te overleven je kan er ( misschien) sterker uitkomen.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
audibac , zoveel doktors die geloven in opgezet spel. Waar is't begonnen China?
Ik zag daar eens een schaap met 2 koppen dat leefde op een plastik zak(baarmoeder). En dat na het verboden was voor zulke experimenten in gans de wereld, uitgezonderd of niet erkend door een land ergens.
Wat manipuleren die mss nog of gaan ze't namaken?-Hebben die ook vaccinatie ontwikkeld, kopen ze die evtl?
Waar ik weinig van ken, wie geloof ik?
Ik zag daar eens een schaap met 2 koppen dat leefde op een plastik zak(baarmoeder). En dat na het verboden was voor zulke experimenten in gans de wereld, uitgezonderd of niet erkend door een land ergens.
Wat manipuleren die mss nog of gaan ze't namaken?-Hebben die ook vaccinatie ontwikkeld, kopen ze die evtl?
Waar ik weinig van ken, wie geloof ik?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
audibac - Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
Dit is al langer geweten maar dat hoor of zie je niet in de media .
Breng ik fake news, nee hoor het staat allemaal op de website van het WHO
https://www.who.int.
https://www.viruswaanzin.be/post/who-le ... wbkOEvmYSY
Breng ik fake news, nee hoor het staat allemaal op de website van het WHO
https://www.viruswaanzin.be/post/who-le ... wbkOEvmYSY
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
www.viruswaanzin.be ? Dat is net de site waar je de waanzin moet halen van al het fake nieuws waar antivaxers in geloven.
@bluevelvet , @Ice Het enige dat ONOMSTOTELIJK hier al bewezen is, is dat JULLIE onomstotelijk blijft geloven in fantasieën
@bluevelvet , @Ice Het enige dat ONOMSTOTELIJK hier al bewezen is, is dat JULLIE onomstotelijk blijft geloven in fantasieën
-
Ice
Ge leert het maar niet, hé? Het verschil tussen geloven en feiten...Fred1950 schreef: ↑19 dec 2020, 14:15www.viruswaanzin.be ? Dat is net de site waar je de waanzin moet halen van al het fake nieuws waar antivaxers in geloven.![]()
Ongeacht op WELKE website dat geplaatst wordt.
Een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, doordat het ofwel zintuiglijk waargenomen ofwel instrumenteel gemeten kan worden.
Negeer jij nog maar wat inhoud van websites, jongen...dat bevestigt dat je nog steeds in je eigen fantasietjes gelooft en dat als feiten beschouwt die je ons wil wijsmaken...en waar intussen niemand nog intrapt
En daar ga je weer met verwijten wat jij zelf doet...is dat een of andere geestelijke aandoening waar jij aan lijdt?
En dan kun je vast al die fantasieën weerleggen met argumenten en bewezen feiten?
Kom maar op dan want dat hebben we van jou nog niet gezien...
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
audibac,
Dank je voor de website. Ik was al bekend met al die gegevens en ze nu verzameld zien in één document vind ik zeer interessant.
Ik kan niet begrijpen dat duizenden en duizenden artsen, wetenschappers, edm, ..... die waarschuwen omtrent de ware toedracht van het virus, compleet genegeerd worden. De beleidsvoerders sluiten hun ogen terwijl ze goed op de hoogte zijn en rechtstreeks aangeschreven worden door advocaten en wetenschappers over de gevaren indien zij hun beleid niet aanpassen
Sommige overheden laten zich adviseren door dierenartsen, die lijken mij niet zo bekommerd om de gezondheid van de mens, die moeten immers de EED VAN HIPPOCRATES niet afleggen :
Een stukje vertaald uit het oud Grieks Wiki
Ik zal naar mijn beste oordeel en vermogen en om bestwil mijner zieken hun een leefregel voorschrijven en nooit iemand kwaad doen.
Nooit zal ik, om iemand te gerieven, een dodelijk middel voorschrijven of een raad geven, die, als hij wordt gevolgd, de dood tot gevolg heeft. Nooit zal ik een vrouw een instrument voorschrijven om een miskraam op te wekken.........
De artseneed, zoals weergeven op de officiële website van de Orde der artsen van België,
Ik zal het beroep van arts plichtsbewust en nauwgezet uitoefenen.
Ik zal boven alles voor mijn patiënten zorgen, hun gezondheid bevorderen en hun lijden verlichten.
Ik zal mijn patiënten correct informeren.
Ik zal geheimhouden wat ik krachtens mijn beroep van mijn patiënten weet, ook na hun dood.
Ik zal de professoren en allen die mij gevormd hebben, blijvend waarderen voor wat ze mij hebben bijgebracht.
Ik zal mij blijven bijscholen, de grenzen van mijn mogelijkheden niet overschrijden en waar mogelijk bijdragen tot de vooruitgang van de geneeskundige kennis.
Ik zal verantwoordelijk omgaan met de middelen die de maatschappij ter beschikking stelt en ijveren voor een gezondheidszorg die toegankelijk is voor iedereen.......
Zelfs indien men geen rekening wenst te houden met de opgegeven site, liever de ogen sluit, dan nóg zou het verstandig zijn om, gezien men een buitengewoon en uniek experiment wil toepassen op de gehele bevolking door middel van vaccinatie, de arts op deze BELOFTE te wijzen en dan vooral op de punten :
- Ik zal boven alles voor mijn patiënten zorgen, hun gezondheid bevorderen en hun lijden verlichten.
- Ik zal mijn patiënten correct informeren.
Dank je voor de website. Ik was al bekend met al die gegevens en ze nu verzameld zien in één document vind ik zeer interessant.
Ik kan niet begrijpen dat duizenden en duizenden artsen, wetenschappers, edm, ..... die waarschuwen omtrent de ware toedracht van het virus, compleet genegeerd worden. De beleidsvoerders sluiten hun ogen terwijl ze goed op de hoogte zijn en rechtstreeks aangeschreven worden door advocaten en wetenschappers over de gevaren indien zij hun beleid niet aanpassen
Sommige overheden laten zich adviseren door dierenartsen, die lijken mij niet zo bekommerd om de gezondheid van de mens, die moeten immers de EED VAN HIPPOCRATES niet afleggen :
Een stukje vertaald uit het oud Grieks Wiki
Ik zal naar mijn beste oordeel en vermogen en om bestwil mijner zieken hun een leefregel voorschrijven en nooit iemand kwaad doen.
Nooit zal ik, om iemand te gerieven, een dodelijk middel voorschrijven of een raad geven, die, als hij wordt gevolgd, de dood tot gevolg heeft. Nooit zal ik een vrouw een instrument voorschrijven om een miskraam op te wekken.........
De artseneed, zoals weergeven op de officiële website van de Orde der artsen van België,
Ik zal het beroep van arts plichtsbewust en nauwgezet uitoefenen.
Ik zal boven alles voor mijn patiënten zorgen, hun gezondheid bevorderen en hun lijden verlichten.
Ik zal mijn patiënten correct informeren.
Ik zal geheimhouden wat ik krachtens mijn beroep van mijn patiënten weet, ook na hun dood.
Ik zal de professoren en allen die mij gevormd hebben, blijvend waarderen voor wat ze mij hebben bijgebracht.
Ik zal mij blijven bijscholen, de grenzen van mijn mogelijkheden niet overschrijden en waar mogelijk bijdragen tot de vooruitgang van de geneeskundige kennis.
Ik zal verantwoordelijk omgaan met de middelen die de maatschappij ter beschikking stelt en ijveren voor een gezondheidszorg die toegankelijk is voor iedereen.......
Zelfs indien men geen rekening wenst te houden met de opgegeven site, liever de ogen sluit, dan nóg zou het verstandig zijn om, gezien men een buitengewoon en uniek experiment wil toepassen op de gehele bevolking door middel van vaccinatie, de arts op deze BELOFTE te wijzen en dan vooral op de punten :
- Ik zal boven alles voor mijn patiënten zorgen, hun gezondheid bevorderen en hun lijden verlichten.
- Ik zal mijn patiënten correct informeren.
-
En wat als iemand beweert dat het een bewezen feit is waarvan er niks van waar is, alleen maar geschreven in de stijl van een waard gebeurd verhaal. Wat jij als BEWEZEN aanhaalt is helemaal niet bewezen, steunt op valse interpretaties, of is zelfs volledig uit de lucht gegrepen.Ice schreef: ↑19 dec 2020, 14:43Ge leert het maar niet, hé? Het verschil tussen geloven en feiten...Fred1950 schreef: ↑19 dec 2020, 14:15www.viruswaanzin.be ? Dat is net de site waar je de waanzin moet halen van al het fake nieuws waar antivaxers in geloven.![]()
![]()
Een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, doordat het ofwel zintuiglijk waargenomen ofwel instrumenteel gemeten kan worden.
Er lopen veel mensen op de aarde rond die het goed en bijzonder overtuigend kunnen uitleggen, en blijkbaar loop jij daar in.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
@Fred1950
https://www.volkskrant.nl/wetenschap/kr ... nnet.be%2F
Griep in België
Gemiddeld worden elk jaar 500.000 mensen in België getroffen door een griepsyndroom, dus ongeveer 2 tot 8% van de bevolking.
Een matige griepepidemie treft ongeveer 5% van de bevolking (550.000 op 11 miljoen inwoners).
Bron:https://www.sciensano.be/nl/gezondheids ... za/cijfers
Maar er is wel tussen een inflienza griep en covid 19
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201219_92287207
Ook het verschil van besmetting is anders

bron: https://www.dvhn.nl/extra/Is-het-een-gr ... gle.com%2F
En wat Audibac aangeeft:
Dat is wat anders hé
https://www.stopworldcontrol.com/nl/gep ... jwGI0Huhg8
Het gerucht doet al van af januari 2019de ronde dat het nieuwe corona virus gecreëerd is ,wat al bezig was in 2003 met de uitbraak van mers, 10 jaar later kwam sars,nu covid 19, telkens een gevaarlijker dodelijker virus
daar en conventionele oorlog niet wenselijk is, omdat dan de hele infrastructuur kapot is , probeert men de wereldmacht via biologische oorlogsvoering, maar wel op een "slimme" manier,zodat het niet te veel opvalt en men geen schuld kan krijgen, en voor de wereldmacht ziet men niet op het aantal doden, en de tijdsduur......Trouwens van die dokter en verpleegster die "ontsnapping" van het virus bekent maakte in China, die zijn "verdwenen"......
En waarom zou iemand die licht besmet is minder antistoffen aanmaken dan iemand die een vaccinatie heeft gehad,u hebt geen flauw benul wat de kracht is van het menselijk lichaam,als u eens de moeite doet om te lezen ,dan zou u weten welke krachtvelden ons lichaam heeft...Die maken amper antistoffen aan , die antistoffen verdwijnen dan ook sneller in het bloed, maar wat het ergste is, die lopen langer met het virus rond en kunnen dus ook langer iemand anders besmetten.
https://www.volkskrant.nl/wetenschap/kr ... nnet.be%2F
Niet voor he.......Het "simpele coronavirus" veroorzaakt ongeveer slechts 20 % van de klassieke verkoudheden , en komt in onze streken praktisch niet voor.
Griep in België
Gemiddeld worden elk jaar 500.000 mensen in België getroffen door een griepsyndroom, dus ongeveer 2 tot 8% van de bevolking.
Een matige griepepidemie treft ongeveer 5% van de bevolking (550.000 op 11 miljoen inwoners).
Bron:https://www.sciensano.be/nl/gezondheids ... za/cijfers
Maar er is wel tussen een inflienza griep en covid 19
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201219_92287207
Ook het verschil van besmetting is anders

bron: https://www.dvhn.nl/extra/Is-het-een-gr ... gle.com%2F
En wat Audibac aangeeft:
Dat is wat anders hé
https://www.stopworldcontrol.com/nl/gep ... jwGI0Huhg8
Het gerucht doet al van af januari 2019de ronde dat het nieuwe corona virus gecreëerd is ,wat al bezig was in 2003 met de uitbraak van mers, 10 jaar later kwam sars,nu covid 19, telkens een gevaarlijker dodelijker virus
daar en conventionele oorlog niet wenselijk is, omdat dan de hele infrastructuur kapot is , probeert men de wereldmacht via biologische oorlogsvoering, maar wel op een "slimme" manier,zodat het niet te veel opvalt en men geen schuld kan krijgen, en voor de wereldmacht ziet men niet op het aantal doden, en de tijdsduur......Trouwens van die dokter en verpleegster die "ontsnapping" van het virus bekent maakte in China, die zijn "verdwenen"......
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Maar @tokkio toch.
Weinig of geen antistoffen aanmaken hangt wel degelijk af van de ernst van de besmetting - dus afhankelijk van hoeveel virusdeeltjes je hebt ingeademd en hoe diep die in de longen zijn doorgedrongen. Vergelijk het met de lichaamsreactie tussen het drinken van één pint en het drinken van 10 pinten na mekaar. Men moet zich twee maal met dat Pfizer vaccin laten vaccineren ( herhalingsvaccinatie ) om net nog eens een extra lading antistoffen aan te kunnen maken.
Lees misschien ook dit eens : https://www.nytimes.com/interactive/202 ... ccine.html Het legt op eenvoudige nuchtere manier uit hoe een vaccin werkt ( voor wie wat engels kan lezen ) en beter dan dat https://www.volkskrant.nl/wetenschap/kr ... nnet.be%2F emotioneel sensationeel gedoe.
En wat het aantal griepgevallen betreft, die zullen nu een pak lager liggen omdat de huidige maatregelen tegen corona ook ons tegen griepbesmettingen beschermen.
En stop toch dat geloof in die biologische oorlogscomplot theorie. Het houdt geen steek met wat er nu overal in ieder land gebeurt. Ook China heeft nog last van het virus ....
Weinig of geen antistoffen aanmaken hangt wel degelijk af van de ernst van de besmetting - dus afhankelijk van hoeveel virusdeeltjes je hebt ingeademd en hoe diep die in de longen zijn doorgedrongen. Vergelijk het met de lichaamsreactie tussen het drinken van één pint en het drinken van 10 pinten na mekaar. Men moet zich twee maal met dat Pfizer vaccin laten vaccineren ( herhalingsvaccinatie ) om net nog eens een extra lading antistoffen aan te kunnen maken.
Lees misschien ook dit eens : https://www.nytimes.com/interactive/202 ... ccine.html Het legt op eenvoudige nuchtere manier uit hoe een vaccin werkt ( voor wie wat engels kan lezen ) en beter dan dat https://www.volkskrant.nl/wetenschap/kr ... nnet.be%2F emotioneel sensationeel gedoe.
En wat het aantal griepgevallen betreft, die zullen nu een pak lager liggen omdat de huidige maatregelen tegen corona ook ons tegen griepbesmettingen beschermen.
En stop toch dat geloof in die biologische oorlogscomplot theorie. Het houdt geen steek met wat er nu overal in ieder land gebeurt. Ook China heeft nog last van het virus ....
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Zo te horen is de besmettelijker variant van covid -19 nu ook in ons land zijn intrede gedaan , heeft in zuid- engeland al wat besmettingen op zijn kerfstok , het einde dat onze premier gisteren beloofde op eind 2021 is nog ver van mijn bed show vaccinatie of niet , we moeten het ondergaan en thats it.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
“Nieuw opgedoken variant coronavirus mogelijk 70 procent besmettelijker”wardje schreef:
Zo te horen is de besmettelijker variant van covid -19 nu ook in ons land zijn intrede gedaan , heeft in zuid- engeland al wat besmettingen op zijn kerfstok , het einde dat onze premier gisteren beloofde op eind 2021 is nog ver van mijn bed show vaccinatie of niet , we moeten het ondergaan en thats it.
https://www.hln.be/buitenland/boris-joh ... ~a33bc0b5/
De carrousel van de (achterhaalde?)vaccins kan weer beginnen.