PRO- en ANTIVAXXERS - Wel of niet vaccineren ?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)
Ice

29 dec 2020, 14:38

voorn schreef:
29 dec 2020, 13:29
\
Op TV een rake bemerking tegen de anti-vaccin groep gehoord\
Was je als kind niet gevaccineerd zat je hier misschien niet.\
Puur bedrog want als kind kun je al niet gevaccineerd zijn tegen dit coronavirus. :roll:
Als kind heb je ook een afweersysteem, elke vaccinatie is irrelevant als bescherming want het afweersysteem doet tenslotte het werk, zowel mét als zonder vaccinatie... :P
Ook een rake opmerking voor de pro-vaccin groep:
Je bent als gevaccineerde niet beschermd door het vaccin als een ongevaccineerde je nog kan besmetten want dat betekent dat het vaccin niet werkt.
Door anti-vaxxers aan te vallen en pogen zwart te maken dat ze gevaccineerden zouden kunnen besmetten, bekennen ze zélf dat het vaccin niet werkt. :P
Denk daar maar eens over na. :twisted:

bluevelvet

29 dec 2020, 14:46

voorn schreef:
Op TV een rake bemerking tegen de anti-vaccin groep gehoord
Was je als kind niet gevaccineerd zat je hier misschien niet.
Dat waren dan vaccins die vooraf 10 tot meerdere jaren onderzoeken hebben ondergaan eer ze veilig te stellen voor de bevolking, en meestal éénmalig toegediend. De vele vaccins die ze nu aan baby’s geven heeft onze generatie niet gekregen. De baby’s van nu krijgen geen tijd om hun weerstand op te bouwen.....
Je luistert precies ook graag naar prietpraat in plaats van ook eens naar de andere kant van de medaille te kijken. Daar moet je niet heel erg voor geschoold zijn. Als je dat nog niet gedaan hebt dan kun je geen eigen mening vormen over eenzijdige berichten maar toch wil je die verspreiden ! Informeer je beter zou ik zeggen 8)

Deze nieuwe vaccins zijn nog nooit op mensen toegepast en zelfs de derde fase is niet afgerond. Testen op dieren werden overgeslagen, wel op cavia’s en andere kleine dieren, maar die kunnen niet vergeleken worden met het menselijk lichaam. Toen ze in aanraking kwamen met het echte virus, stierven ze.
Vraag je u soms niet af waarom na tientallen jaren en de massa’s gelden die opgehaald worden tijdens “goede doelen” acties, nog altijd geen vaccin bestaat voor bv. aids of kanker ? En nu na 8 maanden zijn er een veelvoud aan “werkende” vaccins voor Covid-19, een ziekte waar ze alles nog niet van af weten :roll:
Tja,........ vaccins “nodig” voor 7,8 miljard mensen is natuurlijk iets heel anders dan vacccins voor kleinere groepen nietwaar :idea: KASSA, KASSA,...... er zou sprake zijn van honderden miljarden $. Wat denk je dat het om onze gezondheid gaat of om winstbejag :idea: Moet je ook eens nagegaan wie er mede in de koek deelt :idea:

Die derde fase van de coronavaccins wordt nu getest op mensen, het wordt een medisch experiment genoemd, waarvan de werking en de effectiviteit nog moet vastgesteld worden.
HALLOOOOO ?
Experiment wat zegt dat voor jou ?

Waarom worden de CEO en de medewerkers van Pfizer nu nog niet ingeënt ? Het vaccin is toch voor 95% effectief :roll:
:arrow: Misschien omdat ze niet als proefkonijn willen dienen !

voorn

29 dec 2020, 15:40

Als die 8 Duitse verzorgers het overleven ;zal er niet veel gevaar zijn zeker.
Ice

29 dec 2020, 16:04

@bluevelvet,
Waarom nog moeite doen om mensen te waarschuwen voor hun eigen welzijn?
Waarom nog merkwaardigheden, tegenstrijdigheden en voorbeelden aanhalen om oa de risico's van vaccinatie pogen uit te leggen?
Ze luisteren toch niet dus je inspanningen tot waarschuwen voor hun eigen gezondheid zijn parels voor de zwijnen én ze verketteren je ook nog eens terwijl je enkel hun welzijn voor ogen hebt.
Stank voor dank en ondank is 's werelds loon..
Vergeefse moeite dus om een discussie proberen aan te gaan en dan komen de volgende gezegdes aan bod:
Wie niet horen wil, moet maar voelen en
Wie zn gat verbrandt, moet op de blaren zitten.

Onze bezorgdheden en bekommernissen worden telkens op dit forum in het belachelijke getrokken, alles wordt uit de kast gehaald om onze geloofwaardigheid te ondermijnen, zelfs bewezen feiten worden betwist en telkens wordt afgeweken van de discussie als het erop aan komt om onze bewijzen en feiten te weerleggen want argumenten hebben ze niet, enkel verwijten wat ze zelf doen, onliners of blufpoker.
Er is zelfs geen deftige, serieuze discussie mogelijk....volgens mij puur uit angst en omdat ze het niet willen weten, (verdeel en heers/brood en spelen) dus laat ze hun dosissen vaccin maar halen, wij hebben geen last van de onbekende gevolgen die ze zullen ondergaan.

Als ze ons maar met rust laten en wij ons récht behouden om zelf de keuze te maken wat betreft vaccinatie...we hebben dan als mens onze plicht gedaan door te waarschuwen voor de risico's en de bedrieglijke valstrikken en meer kunnen we niet doen, voor de rest moet ieder mens maar voor zichzelf beslissen en dan ook de verantwoordelijkheid voor de gevolgen van hun keuzes dragen.

E.T.

29 dec 2020, 16:13

Ice schreef:
Als ze ons maar met rust laten en wij ons récht behouden om zelf de keuze te maken wat betreft vaccinatie...we hebben dan als mens onze plicht gedaan door te waarschuwen voor de risico's en de bedrieglijke valstrikken en meer kunnen we niet doen, voor de rest moet ieder mens maar voor zichzelf beslissen en dan ook de verantwoordelijkheid voor de gevolgen van hun keuzes dragen.
Als dit geen mooi einde is van dit draadje, ik denk wel dat wij hier allemaal kunnen achterstaan.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

figaretto

29 dec 2020, 16:36

Als dit geen mooi einde is van dit draadje, ik denk wel dat wij hier allemaal kunnen achterstaan.
Helemaal akkoord. Ik sta er zeker al achter.
En hierbij wens ik Ice te bedanken om deze gezellige discussies op een waardige en serene wijze af te sluiten. Het is mooi geweest...
Ice

29 dec 2020, 16:45

Gij beiden meent ook nog te kunnen bepalen waarover en in welke draadjes in een openbaar forum mag gediscussieerd worden ook nog? :roll:
Jullie hoeven dit draadje helemaal niet te volgen, hoor, er zijn er genoeg andere op het forum...censuur hoort hier niet huis omdat de vrije meningen jullie niet aanstaan! :evil:
Bovendien is het aan TS om de sluiting van een draadje te vragen, niet aan azijnpissers die geen vrije meningen verdragen.
Dit draadje is nu meer dan ooit actueel en daarom mag erover gediscussieerd worden, wat is me dat nu? :roll:
Ice

29 dec 2020, 16:49

figaretto schreef:
29 dec 2020, 16:36
Helemaal akkoord. Ik sta er zeker al achter.
En hierbij wens ik Ice te bedanken om deze gezellige discussies op een waardige en serene wijze af te sluiten. Het is mooi geweest...
Er is helemaal geen sprake van een discussie geweest als je dat nog niet gemerkt hebt, figaretto, dat is net mijn irritatie dat er telkens onzin naast de kwestie tussen gegooid wordt om de hele discussie te saboteren.

tokkio

29 dec 2020, 17:27

voorn schreef:
Op TV een rake bemerking tegen de anti-vaccin groep gehoord
Was je als kind niet gevaccineerd zat je hier misschien niet.
Mogelijk, maar ook bij een vaccinatie is men niet altijd zeker....
https://www.nvkp.nl/ouders/ervaringsver ... mee-terug/

Een vaccinatie heeft zijn voor en nadelen,de voordelen zijn voor vele mensen met onderliggende gebreken wel een meerwaarde, maar voor goede gezonde mensen is het een vraagteken,als men logisch nadenkt ,weet men dat een gezond lichaam ook zijn afweer systeem heeft, en als ik lees dat we op de piek van de pandemie een paar duizend besmettingen per dag hadden, daarvan waren er heel veel die wel besmet waren maar geen symptomen hebben, is dat omdat het lichaam sterker is dan dat virus,omdat het afweer systeem direct in werking is getreden,en antistoffen aanmaakt,maar op de natuurlijke wijze, zoals het ook bij een vaccinatie antistoffen aan maakt, maar dan kunstmatig,en daar het virus muteert ,en het wel meer besmet zonder erge symptomen helpt het in feite de mens ,en dat hebben de vaccin ontwikkelaars niet graag want dan blijven ze met hun product zitten , en is het gedaan met geld verdienen.
Daarom roepen ze nu om zo veel mogelijk mensen te vaccineren, omdat het gemuteerde Britse virus, meer mensen besmet, maar wel met veel minder aandoeningen........... dus wel besmettelijk,maar niet gevaarlijker.
https://nl.metrotime.be/2020/12/15/must ... aarlijker/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Dicksy

29 dec 2020, 21:52

bleuvelvet schreef:
Vraag je u soms niet af waarom na tientallen jaren en de massa’s gelden die opgehaald worden tijdens “goede doelen” acties, nog altijd geen vaccin bestaat voor bv. aids of kanker ? En nu na 8 maanden zijn er een veelvoud aan “werkende” vaccins voor Covid-19, een ziekte waar ze alles nog niet van af weten :roll:
Tja,........ vaccins “nodig” voor 7,8 miljard mensen is natuurlijk iets heel anders dan vacccins voor kleinere groepen nietwaar :idea: KASSA, KASSA,...... er zou sprake zijn van honderden miljarden $. Wat denk je dat het om onze gezondheid gaat of om winstbejag :idea: Moet je ook eens nagegaan wie er mede in de koek deelt
Een zeer terechte vraag.

bluevelvet

29 dec 2020, 21:59

Ice schreef:
@bluevelvet,
Waarom nog merkwaardigheden, tegenstrijdigheden en voorbeelden aanhalen om oa de risico's van vaccinatie pogen uit te leggen?
Ze luisteren toch niet dus je inspanningen tot waarschuwen voor hun eigen gezondheid zijn parels voor de zwijnen én ze verketteren je ook nog eens terwijl je enkel hun welzijn voor ogen hebt.
Vergeefse moeite dus om een discussie proberen aan te gaan en dan komen de volgende gezegdes aan bod:

Onze bezorgdheden en bekommernissen worden telkens op dit forum in het belachelijke getrokken, alles wordt uit de kast gehaald om onze geloofwaardigheid te ondermijnen, zelfs bewezen feiten worden betwist en telkens wordt afgeweken van de discussie als het erop aan komt om onze bewijzen en feiten te weerleggen want argumenten hebben ze niet, enkel verwijten wat ze zelf doen, onliners of blufpoker.
Er is zelfs geen deftige, serieuze discussie mogelijk....volgens mij puur uit angst en omdat ze het niet willen weten, (verdeel en heers/brood en spelen) dus laat ze hun dosissen vaccin maar halen, wij hebben geen last van de onbekende gevolgen die ze zullen ondergaan.

Ice, je hebt gelijk, er is geen discussie mogelijk met mensen die al bevooroordeeld zijn of die zich voordoen als, neen, het nog beter weten dan virologen. Alhoewel, onze virologen :roll:
Ik geef gewoon informatie door van wat ik lees op het net, en dan komt hovel af met zijn factcheckers, ik denk dat hij zelf een factchecker is :mrgreen: Hij zat er ook al goed naast met zijn Factcheck :P
Er is verschil tussen misinformatie en desinformatie, het laatste is dan met de bedoeling leugenachtige berichten te verspreiden op sociale media.
Zijn factcheckers altijd correct ? NEEN !
Factcheckers controleren berichten die zouden schadelijk zijn voor mensen en viraal gaan, waardoor ze dus veel impact hebben. Zo zijn er factcheckers die in het geval van autisme, waarvan het ontstaan ervan bewezen is door de schuld van vaccinaties, op zoek zijn gegaan om die beweringen te weerleggen.
Ondertussen zijn er al rechtszaken geweest waarbij aangetoond werd dat er wel schade opgelopen werd door vaccinatie!
De WHO houdt bewust wetenschappelijke studies achter die aantonen dat vaccinaties schadelijk zijn.

In onderstaand document op de eerste pagina een ongepubliceerde studie met gegevens van 1991-1997 van 400.000 kinderen, opgevraagd via een FOIA (*), waarin we zien dat er wetenschappelijke studies niet worden gepubliceerd door het CDC en met talrijke studies naar verschillen tussen gevaccineerde en niet gevaccineerde kinderen.

verschillen tussen gevaccineerde en niet gevaccineerde kinderen

Als men weet dat alle producenten van vaccinaties — GSK, Merck, Sanofi Pasteur, Pfizer,..... — rechtszaken verloren hebben en misschien nog lopen hebben omdat zij informatie vervalsen, achterhouden of vernietigen, mensen ernstige schade berokkend hebben of er zelfs doden door gevallen zijn, hoe kan de WHO, de EU en overheden hun volle vertrouwen geven aan bv. de nieuwe vaccins waaraan de bevolking nu (verplicht ?) zal worden blootgesteld :?: :?:

:arrow: De factchecker zal serieuze papieren mogen voorleggen om deze wetenschappelijke studies/feiten te weerleggen :!:

(*) Freedom of Information Act, afgekort als FOIA, (wet op de openbaarheid van bestuur (WOB) een volledige of gedeeltelijke openbaarmaking vereist van eerder niet vrijgegeven informatie).

E.T.

29 dec 2020, 22:14

bluevelvet schreef:
29 dec 2020, 21:59
Ice schreef:
@bluevelvet,

Ice, je hebt gelijk, er is geen discussie mogelijk met mensen die al bevooroordeeld zijn of die zich voordoen als, neen, het nog beter weten dan virologen. Alhoewel, onze virologen
Ik geef gewoon informatie door van wat ik lees op het net, en dan komt hovel af met zijn factcheckers, ik denk dat hij zelf een factchecker is Hij zat er ook al goed naast met zijn Factcheck
Er is verschil tussen misinformatie en desinformatie, het laatste is dan met de bedoeling leugenachtige berichten te verspreiden op sociale media.
Zijn factcheckers altijd correct ? NEEN !
Factcheckers controleren berichten die zouden schadelijk zijn voor mensen en viraal gaan, waardoor ze dus veel impact hebben. Zo zijn er factcheckers die in het geval van autisme, waarvan het ontstaan ervan bewezen is door de schuld van vaccinaties, op zoek zijn gegaan om die beweringen te weerleggen.
Ondertussen zijn er al rechtszaken geweest waarbij aangetoond werd dat er wel schade opgelopen werd door vaccinatie!
De WHO houdt bewust wetenschappelijke studies achter die aantonen dat vaccinaties schadelijk zijn.

In onderstaand document op de eerste pagina een ongepubliceerde studie[ met gegevens van 1991-1997 van 400.000 kinderen, opgevraagd via een FOIA(*), waarin we zien dat er wetenschappelijke studies niet worden gepubliceerd door het CDC en met talrijke studies naar verschillen tussen gevaccineerde en niet gevaccineerde kinderen.

Als men weet dat alle producenten van vaccinaties — GSK, Merck, Sanofi Pasteur, Pfizer,..... — rechtszaken verloren hebben en misschien nog lopen hebben omdat zij informatie vervalsen, achterhouden of vernietigen, mensen ernstige schade berokkend hebben of er zelfs doden door gevallen zijn, hoe kan de WHO, de EU en overheden hun volle vertrouwen geven aan bv. de nieuwe vaccins waaraan de bevolking nu (verplicht ?) zal worden blootgesteld :?: :?:

De factchecker zal serieuze papieren mogen voorleggen om deze wetenschappelijke studies/feiten te weerleggen

(*) Freedom of Information Act, afgekort als FOIA, (wet op de openbaarheid van bestuur (WOB) een volledige of gedeeltelijke openbaarmaking vereist van eerder niet vrijgegeven informatie).
Wanneer gaan wij het nu eindelijk eens hebben over 5G
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

boeffer

29 dec 2020, 23:14

China heeft al een 6G in de lucht hangen.
Wat ik mij afvraag aan dat spuitje is dat er geknipt is in dat DNA. Met mais en planten doet men dat ook.
Wie is er dan nog een originele mens?-Of bewaart men er een paar, diepgevroren.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
Ice

30 dec 2020, 13:06

boeffer schreef:
29 dec 2020, 23:14
China heeft al een 6G in de lucht hangen.
Wat ik mij afvraag aan dat spuitje is dat er geknipt is in dat DNA. Met mais en planten doet men dat ook.
Wie is er dan nog een originele mens?-Of bewaart men er een paar, diepgevroren.
Dan zijn er geen originele mensen meer, dat noemen ze nu reeds de transhumanen. :roll:
Het jarenlange onderzoek en de technologie voor mind control door AI krijgt vorm, net als de methode van toediening door oa nanotechnologie en sturing door 5/6G..en dat is geen SF meer...
De bedoeling is de genummerde marionetten aan een touwtje te kunnen sturen zoals willoze robotten, schaapjes die alles geloven zijn het al, dat maakt de coronahoax duidelijk.
Nu ze nog overtuigen dat het voor hun gezondheid is zodat ze vrijwillig hun menselijkheid opgeven om zombieslaafje-aan-een-touwtje te spelen voor de elite. :P

voorn

30 dec 2020, 14:20

Prof voetbal een crusiaal beroep.?
Een beetje hoogheidswaanzin. :twisted: