PRO- en ANTIVAXXERS - Wel of niet vaccineren ?
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
De kannibaal vergeet dat er wellicht miljoenen het snel ineen geflanste “vaccin”niet zullen laten zetten, waaronder menig topwetenschappers en artsen !
Volgens sommige wetenschappers is het geen vaccin maar gaat het om genetische manipulatie !
Doet me denken aan Monsanto met hun gemodificeerde genetische gewassen, fabriceren die dan ook “vaccins”

Volgens sommige wetenschappers is het geen vaccin maar gaat het om genetische manipulatie !
Doet me denken aan Monsanto met hun gemodificeerde genetische gewassen, fabriceren die dan ook “vaccins”
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Had u ook niet een ‘geldige’ reden om NIET gevaccineerd te worden, ik dacht dat toch gelezen te hebben. U zullen ze niet mijden als een pestlijder omdat u niet gevaccineerd bent want dat doen ze nu al. Ze blokkeren zelfs al gewoon de lift als ze u nog maar horen komen en dat durft spreken over mijden als een pestlijder.De Kannibaal schreef:
Wacht maar geduldig af, eens dat de jeugd zijn vrijheden opnieuw heeft herwonnen, zult gij gemeden worden als een pestlijder. De geschiedenis is onze belangrijkste leermeester. Begint met Bleuvelvet al maar vast met het opstarten van een webshop voor de verkoop van "Corona ratels" opdat de gezonde mensen U op tijd horen afkomen.
-
De Kannibaal schreef:
Wacht maar geduldig af, eens dat de jeugd zijn vrijheden opnieuw heeft herwonnen, zult gij gemeden worden als een pestlijder. De geschiedenis is onze belangrijkste leermeester. Begint met Bleuvelvet al maar vast met het opstarten van een webshop voor de verkoop van "Corona ratels" opdat de gezonde mensen U op tijd horen afkomen.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Is dat wel nodig ? Er zit toch een "chip" in dat vaccin dat met het 5G netwerk communiceert en meteen kan vertellen waar en wie je bent ?De kannibaal schreef: ↑10 jan 2021, 14:09Eindelijk positief nieuws. Denemarken is als eerste land gestart met het ontwerpen van officieel pasport voor gevaccineerde. Een prachtig initiatief dat navolging zal vinden. Eindelijk een doeltreffend middel dat het kaf van het koren gaat scheiden. Het openbaar vervoer kan veilig gehouden worden, Evenementen, openbare ruimtes.........alles kan veilig gehouden worden.
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Ik sta vooraan op de lijst en in de rij om gevaccineerd te worden. Facebook stelt nu al een speciale sticker ter beschikking om ons te verheugen over het feit dat wij ons kunnen en zullen laten vaccineren.Dicksy schreef: ↑10 jan 2021, 16:31Had u ook niet een ‘geldige’ reden om NIET gevaccineerd te worden, ik dacht dat toch gelezen te hebben. U zullen ze niet mijden als een pestlijder omdat u niet gevaccineerd bent want dat doen ze nu al. Ze blokkeren zelfs al gewoon de lift als ze u nog maar horen komen en dat durft spreken over mijden als een pestlijder.De Kannibaal schreef:
Wacht maar geduldig af, eens dat de jeugd zijn vrijheden opnieuw heeft herwonnen, zult gij gemeden worden als een pestlijder. De geschiedenis is onze belangrijkste leermeester. Begint met Bleuvelvet al maar vast met het opstarten van een webshop voor de verkoop van "Corona ratels" opdat de gezonde mensen U op tijd horen afkomen.U bent nog erger dan een pestlijder, u denkt de Godfather te zijn en dat iedereen naar uw pijpen moet dansen maar het valt dus blijkbaar wat tegen. Wij hebben daar een mooi woord voor voor zo’n mensen maar dat ga ik niet neerschrijven omdat u anders weer gaat bleiten bij.........
![]()
Als gij persoonlijk van oordeel zijt dat het voldoende is om in de jetstream van collega's Ice en Bluevelvet te vliegen, dan houd ik U niet tegen. Een pensioen dat Vlaanderen kan besparen door een ambtenaar die weg valt, is altijd een dubbele besparing.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Alle vaccins, ook die van het griepvirus , zijn genetisch gemanipuleerde gevallen , behalve die van Pfizer en Moderna , dat zijn RNA "knipsels"bluevelvet schreef: ↑10 jan 2021, 16:30De kannibaal vergeet dat er wellicht miljoenen het snel ineen geflanste “vaccin”niet zullen laten zetten, waaronder menig topwetenschappers en artsen !
Doet me denken aan Monsanto met hun gemodificeerde genetische gewassen, fabriceren die dan ook “vaccins”![]()
![]()
-
Bent u ook niet diegene die 14 dagen voor een kapot voetgangerslicht gestaan heeft omdat het groene mannetje defect was en u zich altijd aan de wet houdt (Art 63.1.2° - wegcode). Wat u gelooft of niet, wat ze u wijsmaken of niet zal mij compleet worst wezen.De Kannibaal schreef:
Ik sta vooraan op de lijst en in de rij om gevaccineerd te worden. Facebook stelt nu al een speciale sticker ter beschikking om ons te verheugen over het feit dat wij ons kunnen en zullen laten vaccineren.
U mag mij altijd corrigeren maar ik denk dat ik nergens de artikels van Ice of Bleuvelvet beaamt heb.
Facebook stelt nu al een speciale sticker ter beschikking om ons te verheugen over het feit dat wij ons kunnen en zullen laten vaccineren
Dicksy 05 jan 2021, 17:39:Als gij persoonlijk van oordeel zijt dat het voldoende is om in de jetstream van collega's Ice en Bluevelvet te vliegen, dan houd ik U niet tegen. Een pensioen dat Vlaanderen kan besparen door een ambtenaar die weg valt, is altijd een dubbele besparing.
En over dat zelfbeschikkingsrecht voer ik geen discussie omdat ten eerste, die oudjes dat niet hebben omdat zij in de veronderstelling zijn dat wanneer ze dat spuitje gekregen hebben alles terug bij het oude zal zijn en ten tweede, als dat verpleegpersoneel willen gebruik maken van de optie om geen spuit te laten zullen ze dat wel doen. Maar of ze het ten koste van hun broodwinning niet gaan doen daar heb ik nog zeer mijn twijfels over.
En of ik ze laat zetten of niet zal nog altijd mijn eigen beslissing zijn en daar zal niemand, maar dan ook niemand ook maar één vinger bij in de pap te brokken hebben. Wat de gevolgen ook mogen zijn, het zal mij steenkoud laten. En tot nu toe is er nog geen enkel argument geweest dat mij afdoende heeft kunnen overtuigen van een vaccinatie/niet vaccinatie en zal het dus blijven zoals het nu is.
Weer hebt u het bij het verkeerde eind. Wanneer ik mijne kop laat zal er maar één gelukkig zijn en één ongelukkig. De gelukkige is mijn echtgenote net omwille van mijn pensioen en die ongelukkige zal vadertje staat zijn omdat ze 'slechts besparen' op het lage pensioentje van mijn echtgenote.Als gij persoonlijk van oordeel zijt dat het voldoende is om in de jetstream van collega's Ice en Bluevelvet te vliegen, dan houd ik U niet tegen. Een pensioen dat Vlaanderen kan besparen door een ambtenaar die weg valt, is altijd een dubbele besparing.
En wat Ice en Bleuvelvet schrijven lees ik wel en trek mijn eigen conclusies net zoals ik alle andere reacties lees. Ik ben niet zo'n een 'karakterloze forumcollega' die zich laat beïnvloeden door wat anderen schrijven en doen in het nemen van beslissingen die mij persoonlijk aanbelangen. En wat anderen doen in deze (vaccinatie of niet) laat mij steenkoud in tegenstelling tot u. Waar ik wel een hekel aan heb zijn mensen die willens nillens andere de wet willen spellen over wat goed of slecht is, wat moet en mag en wat niet, wat ...enz... En u bent zo'n typetje en daar, (ik herhaal) heb ik een grondige hekel aan. Daarom dat ik altijd reageer al u iets schrijft.En over dat zelfbeschikkingsrecht voer ik geen discussie......
Laatst gewijzigd door Dicksy op 10 jan 2021, 18:28, 2 keer totaal gewijzigd.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
En dan zie ik op TV dat ze een spuit zetten ,door de mauw van de pullover,en bij de dame door de mauw van haar slaapkleed........steriel zeker.........Fred1950 schreef: ↑
Vandaag, 09:53
Er zijn een pak manipulaties nodig vooraleer dat vaccin in de spuit geraakt. Diegenen die de spuiten vullen dragen handschoenen, maar die kunnen evengoed besmet geraken met bacteriën en schimmels uit de ( aerosol ) omgeving.
..... Het prikken in de flacon met vloeistof duwt beslist ook micro partikels in het flacon flesje. Het vullen van de spuiten gebeurt helemaal niet in een steriele omgeving , en de diegenen die spuiten vullen dragen een niet zo aansluitend chirurgisch masker ! De aerosol in de omgeving geraakt gevuld met uitgeademde bacteriën , schimmelpollen en andere micro organismen .....
....De spuitjes met het griepvaccin worden in de fabriek gevuld en in een doosje gestoken. Dat gebeurt in steriele omstandigheden en mechanisch zonder dat een mens er letterlijk zijn handen aan moet vuil maken.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Sorry Tokkio wat jij daar zag waren proefsessie, gewoon om te testen hoe het zou kunnen gaan ...
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
De vaccinatie niet gezien met een inschuifbare naald ? Als de spuit teruggetrokken wordt is de naald verdwenen
Gelukkig geeft FACTCHECK de volgende verklaring : “het gaat dan om inklapbare naalden. Die worden gebruikt om te vermijden dat de toediener van het vaccin zich verwondt aan de naald
Als je me nou
(Die naalden bestaan hoor, maar zijn het dan stagiaires of beginnelingskes die de prik aan “VIP’s”
moeten toedienen ? )
En de Amerikaanse topviroloog Fauci, die de vaccinatie voor de camera in de linkerarm kreeg en dan later op zijn rechterarm wreef en vertelde dat hij weinig of geen pijn had van de prik
Laatst gewijzigd door bluevelvet op 10 jan 2021, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ice
Gij zijt precies nogal zeker dat je het experimentele vaccin als proefkonijn zonder kleerscheuren zult gaan overleven?De kannibaal schreef: ↑10 jan 2021, 14:49Ik sta vooraan op de lijst en in de rij om gevaccineerd te worden. Facebook stelt nu al een speciale sticker ter beschikking om ons te verheugen over het feit dat wij ons kunnen en zullen laten vaccineren.
Nog niet geleerd door covid-19 dat je het virus opnieuw gaat opzoeken?
Nen ezel stoot zich geen twee keer.....
Natuurlijk vertellen die duizenden wetenschappers, artsen en experten die het kunnen weten immers onzin, nietwaar? Zot zijn doet (nog) geen pijn...
Je bent precies nog fier op het brandmerk door smoelenboek..
Maar kritische mensen vinden ze niet meer, die zeggen reeds massaal hun accounts, fb, twitter, whatsapp op wegens de aankomende censuur in strijd met de GDPR...
Zelfs de president van VS menen die tech giganten te kunnen censureren maar die aanval op free speech dat zal hen zuur opbreken, er zijn alternatieven genoeg..
-
Ice
Dat kunnen ze nog rechtbreien door te beweren dat de spuit voor de spiegel gegeven werd...hahahahabluevelvet schreef: ↑10 jan 2021, 20:19De vaccinatie niet gezien met een inschuifbare naald ? Als de spuit teruggetrokken wordt is de naald verdwenenMagische spuiten of gewoon om te testen
![]()
![]()
Gelukkig geeft FACTCHECK de volgende verklaring : “het gaat dan om inklapbare naalden. Die worden gebruikt om te vermijden dat de toediener van het vaccin zich verwondt aan de naald![]()
Als je me nou![]()
Hoe belachelijk toch die factcheckers
![]()
(Die naalden bestaan hoor, maar zijn het dan stagiaires of beginnelingskes die de prik aan “VIP’s”
moeten toedienen ? )
En een top Amerikaan die de vaccinatie voor de camera in de linkerarm kreeg en dan later op zijn rechterarm wreef en vertelde dat hij weinig of geen pijn had van de prik![]()
(weet niet meer wie het was, Pence, of Fauci, of Biden...?)
Als het geen inschuifbare nepspuit zou zijn, dan is het ook nog raden over wat er wérkelijk IN de spuit zou zitten....zoutoplossing of kraantjeswater?
Die komedie is compleet ongeloofwaardig en elk normaal mens weet waarom dat vaccinatie toneel wordt opgevoerd.
-
De top Amerikaan was viroloog Fauci, die de verkeerde arm namIce schreef: ↑10 jan 2021, 20:33Dat kunnen ze nog rechtbreien door te beweren dat de spuit voor de spiegel gegeven werd...hahahaha
Als het geen inschuifbare nepspuit zou zijn, dan is het ook nog raden over wat er wérkelijk IN de spuit zou zitten....zoutoplossing of kraantjeswater?![]()
Die komedie is compleet ongeloofwaardig en elk normaal mens weet waarom dat vaccinatie toneel wordt opgevoerd.![]()
-
Ice
De top crimineel zul je bedoelen...bluevelvet schreef: ↑10 jan 2021, 20:53De top Amerikaan was viroloog Fauci, die de verkeerde arm nameven opgezocht, ben nu wel zeker en heb het aangepast in mijn posting
![]()
Die is de laatste die zich zou laten vaccineren...