Coronavirus

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Dicksy

16 jan 2021, 10:45

Fred1950 schreef:

Nog 6 miljoen te gaan, zet de champagne maar klaar .....
Gewoon een vraag.....Wanneer bent u aan de beurt?

Fred1950

16 jan 2021, 10:49

Dicksy schreef:
16 jan 2021, 10:45
Fred1950 schreef:

Gewoon een vraag.....Wanneer bent u aan de beurt?
:lol: Dacht ge dat ik het over de vaccinaties had ? Mis poes. Ge moogt nog 2 keer raden. :D

Dicksy

16 jan 2021, 11:09

Fred schreef:
:lol: Dacht ge dat ik het over de vaccinaties had ? Mis poes. Ge moogt nog 2 keer raden. :D
Dacht u dat ik het over vaccinaties had? 8O Dit topic gaat toch over het coronavirus dacht ik. Dus herhaal ik mijn vraag: " Wanneer ben u aan de beurt? " :roll:

Fred1950

16 jan 2021, 11:50

Dicksy schreef:
16 jan 2021, 11:09
Fred schreef:
Dacht u dat ik het over vaccinaties had? 8O Dit topic gaat toch over het coronavirus dacht ik. Dus herhaal ik mijn vraag: " Wanneer ben u aan de beurt? " :roll:
Aan "welke beurt" dacht je dan ? 8O

Dicksy

16 jan 2021, 11:55

Fred1950 schreef:
Aan diezelfde beurt waar er nog 6 miljoen van te gaan zijn vooraleer de champagne kan ontkurkt worden.
Fred1950 schreef:
Nu gij weer.... :lol: :lol: :lol:

Fred1950

16 jan 2021, 12:11

Dicksy schreef:
16 jan 2021, 11:55
Fred1950 schreef:
Aan diezelfde beurt waar er nog 6 miljoen van te gaan zijn vooraleer de champagne kan ontkurkt worden.
Fred1950 schreef:
Nu gij weer.... :lol: :lol: :lol:
Met u valt er ook niet te discussiëren ( zou Ice of bluevelvet schrijven ). :lol: Ik geef het op : nog 6 miljoen te gaan vooraleer we wereldwijd aan 100 miljoen officieel getelde covid besmettingen zitten ( of nog 6 miljoen doden vooraleer we aan 10 miljoen sterfgevallen zitten , maar dat zullen we hopelijk niet bereiken ).

E.T.

16 jan 2021, 12:39

DILEMMA

- Waarom sterft een oude mens nooit echt aan Corona maar altijd door onderliggende oorzaken?

- Waarom sterft een oude mens altijd aan de vaccinatie maar nooit aan onderliggende oorzaken?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Dicksy

16 jan 2021, 12:52

DILEMMA

- Waarom sterft een oude mens nooit echt aan Corona maar altijd door onderliggende oorzaken?

- Waarom sterft een oude mens altijd aan de vaccinatie maar nooit aan onderliggende oorzaken?
- Omdat zijn afweersysteem niet voorzien is op een 'sterkere indringer' dan deze waar het wel sterk genoeg voor is, nl zijn onderliggende ziekte. Zijn onderliggende aandoening wordt bij manier van spreken 'verwaarloosd' omdat het alle hens aan dek is om die 'nieuwe indringer' aan te vallen.
En oude mensen hebben zowiezo al een vermindert immuunsysteem en het verbetert niet met de jaren.
Hier idem dito als hoger geschreven maar met dien verstande dat die 'vaccinatie' het hetgeen ik hoger schreef in werking stelt. Geen gevolg zonder oorzaak.

En dit is geen google-wijsheid maar een voor mij logische verklaring, mogelijks zijn er nog andere meer plausibele verklaringen.

E.T.

16 jan 2021, 12:59

Je moet het dilemma nog eens lezen en dan met de klemtoon op nooit en altijd

Want dat is wat die twee anti-vaxxers hier op 't forum ons willen laten geloven.

De waarheid zal normaal wel ergens in het midden liggen zeker? Maar daar haal je de krantenkoppen niet mee, toch?
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Dicksy

16 jan 2021, 13:16

Je moet het dilemma nog eens lezen en dan met de klemtoon op nooit en altijd

De waarheid zal normaal wel ergens in het midden liggen zeker? Maar daar haal je de krantenkoppen niet mee, toch?
Is de term 'dilemma' wel juist gekozen? Dit terzijde.
Ik heb gewoon gereageerd op 2 vragen.

E.T.

16 jan 2021, 13:23

Bij nader inzien zijn het vier dilemma's :lol:

Want dit is wat die twee anti-vaxxers hier op 't forum ons willen laten geloven.

Fred1950

16 jan 2021, 13:45

Dicksy schreef:
16 jan 2021, 12:52
....
- Omdat zijn afweersysteem niet voorzien is op een 'sterkere indringer' dan deze waar het wel sterk genoeg voor is, nl zijn onderliggende ziekte. Zijn onderliggende aandoening wordt bij manier van spreken 'verwaarloosd' omdat het alle hens aan dek is om die 'nieuwe indringer' aan te vallen.
En oude mensen hebben zowiezo al een vermindert immuunsysteem en het verbetert niet met de jaren.
....
Een slechter werkend immuunsysteem betekent juist wel dat het immuunsysteem NIET reageert op het virus en niet op het vaccin.

Als hij sterft door het virus , dan is dat door de schade die het virus aanbrengt ( longen , en bloedvaten ). Maar aangezien het vaccin geen schade aan cellen kan aanbrengen, kan hij dus ook niet sterven door het vaccin.

bluevelvet

16 jan 2021, 13:52

hovel schreef:
14 jan 2021, 11:36
Ice schreef:
13 jan 2021, 18:49
De feiten bewijzen echter dat jouw gedacht, en dus je mening, niet waar is: er vallen WEL doden dóór het vaccin na vaccinatie...en elke dag steeds meer nog wel.
Ice schreef:
13 jan 2021, 18:49
...en elke dag steeds meer nog wel.
Tot op vandaag geen! , niets! , nada! , nul!
Door mij benadrukt in het rood !

Ik moet Ice bijtreden Men kan niet blijven ontkennen dat het coronavaccin verantwoordelijk is voor sterfgevallen en niet alleen ouderen !

https://childrenshealthdefense.org/defe ... da-doctor/

Johns Hopkins Scientist: ‘A Medical Certainty’ Pfizer Vaccine Caused Death of Florida Doctor

Arts Gregory Michael (56 jaar) uit Florida overleed op 3 januari aan de gevolgen van een auto-immuunziekte die op 21 december bij hem was vastgesteld. Drie dagen daarvoor had hij het coronavaccin van Pfizer gekregen.

https://norwaytoday.info/news/norwegian ... l-and-old/
Norwegian Medicines Agency links 13 deaths to vaccine side effects.
Het Noorse medicijnagentschap heeft 13 sterfgevallen gelinkt aan bijwerkingen van het coronavaccin.

https://www.bitchute.com/video/C7NxxcRQEPxI/

Titel van de video : Moderna what’s your poison ? (5 min. bekijken is al voldoende)

Een lijst gepubliceerd door CDC met het aantal doden en ernstige bijwerkingen, na vaccinatie met het Moderna-vaccin in de maand december 2020.
Velen stierven kort na toedienen van het vaccin of de volgende dag

Nietttegenstaande al deze BEWIJZEN blijven pro-vaxxers zoals E.T., Fred1955; Frits, hovel,..... het gevaar van vaccinaties ontkennen.
Voor deze wetenschappers en onderzoekers GEEN DILEMMA om de feiten te concluderen !

Wel te verstaan dat Ice of mijzelf de info gewoon doorgeven, en dat wij jullie niets willen doen geloven !
Wie serieuze tegenargumenten heeft, ze zijn welkom!

Geen zever of gebrabbel van Fred1955 aub. :P :P aangezien gezonde mensen stierven en ook gezonde mensen bijwerkingen kregen, die de ziekte Covid-19 dus NIET hadden was het te wijten door vaccinatie, toch niet moeilijk om te begrijpen :roll:

Fred1950

16 jan 2021, 14:09

bluevelvet schreef:
16 jan 2021, 13:52
......
Geen zever of gebrabbel van Fred1955 aub. :P :P aangezien gezonde mensen stierven en ook gezonde mensen bijwerkingen kregen, die de ziekte Covid-19 dus NIET hadden was het te wijten door vaccinatie, toch niet moeilijk dat te begrijpen :roll:
brabbel...brabbel... brabbel.... :lol:

De reproductiewaarden ( R ) zitten overal terug boven de één, behalve in de provincies Oost-Vlaanderen, Luik en Namen. :P
Ice

16 jan 2021, 14:33

@Dicksy: tekeningetjes hebben al geen zin meer om de weg naar de klepel te wijzen als ontkend blijft worden dat zelfs de klok luidt :P - tijdverlies dus.

@bluevelvet:
Wat baten kaars en bril als de uilen niet wíllen zien? :roll:
Als ze geen argumenten hebben dan rest er niks anders meer dan telkens op de boodschapper te schieten en zelfs persoonlijk aan te vallen, dat mag intussen toch al wel duidelijk zijn?
Over de boodschap zelf durven ze met geen woord reppen.
Laat ze toch in hun waan, de imbecieltjes die de politieke leugenaars blijven geloven...wie niet horen wil, zal voelen.. :twisted:
Maar toch merkwaardig dat er nu met geen woord gerept wordt op de aankondiging dat de NOODmaatregelen zullen verlengd worden tot juni en zelfs tot ná de zomer 2021, hé?

Er was toch verzekerd dat het normale leven zou hervat worden als het vaccin er zou zijn? 8O
Dan zijn er toch helemaal geen noodmaatregelen meer nodig, zeker niet voor de gevaccineerden? Die zijn dan toch beschermd als het vaccin zou werken?
Wel, voorstanders van vaccinatie??? Antwoord daar maar eens op!

En anti-vaxxers bestaan niet, dat zijn kritische mensen die het RECHT hebben om kritiek te uiten. Het is laf en achterbaks om mensen in een slecht daglicht te willen plaatsen omdat hun kritische mening voorstanders van vaccinatie irriteert. :evil: