PRO- en ANTIVAXXERS - Wel of niet vaccineren ?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

voorn

18 jan 2021, 02:58

In de UK heeft men goedkoop en niet ver uit de buurt vaccinatie centrums gevonden
De KERK. Groot en toch niet in gebruik nu

Paul Siemons

18 jan 2021, 08:35

E.T. schreef:
17 jan 2021, 23:10
Maar er is zoals altijd een ALS

De privé zal bepalen welke risico's ze nog willen nemen door niet gevaccineerde en dus mogelijk met Corona besmette mensen toe te laten tot ... (vul zelf maar in)
Ze zullen het wel voor ons invullen : wil je dit of dat ... attest voorleggen en al zeker als het iets te maken gaat hebben met het buitenland : "Nationaliteit mevrouw/mijnheer .... ai, België .... het Coronaslachthuis van Europa
en u doet een aanvraag voor een studie uitwisselingproject ......

wardje

18 jan 2021, 08:59

Ze zullen meer of een tandje moeten bijsteken met vaccineren want de Engelse variant heeft zijn opmars begonnen, we zijn op weg naar de derde golf.
Herman Goosens viroloog beweert zelf deze variant is zo besmettelijk dat tegenhouden geen optie meer is.
Onze hoop op een zomer met wat normale vrijheden komen in het gedrang zo veel is zeker.
Als ze Europees nog de landen onderling niet toelaten voor een bepaalde tijd de grenzen te sluiten voor niet essentiele reizen weet ik het ook niet meer.
We mogen allemaal zich nog zo goed aan de regels houden als je achterpoorten laat openstaan is dat een verhaal zonder einde.
Tegen dat de laatste Belg voldoende is gevaccineerd is de zomer weer voorbij , ze moeten ons geen rad voor ogen draaien ,we snappen het zo ook wel :twisted:

tokkio

18 jan 2021, 13:31

voorn schreef:
18 jan 2021, 02:58
In de UK heeft men goedkoop en niet ver uit de buurt vaccinatie centrums gevonden
De KERK. Groot en toch niet in gebruik nu
Ik hoor hier juist op de radio van iemand die meer dan 20 KM moet rijden, en dat X4 is bijna 100KM zegt ze, en dan nog de vraag of men kan parkeren, men niet door een lez zone moet, en wat als men heel ver nog een parking vind maar slecht te been bent.
Zoals voorspelt, na de soap van de mondmaskers bijna een jaar geleden, is er de soap van de testen geweest, waarvan men nog altijd niet weet of ze wel betrouwbaar zijn, en waar ze die bestellen(ze hebben hun les geleerd met de dubieuze postbus)dan het sprookje van de vaccins, en de paniek omdat Pfizer een paar dagen een mindere productie zouden hebben,nu het probleem van waar en door wie gaan we de mensen vaccineren,ze zijn al afgezwakt van 120 vaccinatie centra's naar 94,toch raar als het voor de verkiezingen is kunnen al de volwassenen op 1 dag stemmen,en ieder in zijn eigen , op wandelafstand buurt,maar dat gaat over het verschuiven van postjes, voor het vaccineren is het maar wat natte vinger werk,en interesseert het hun geen moer waar wie naar toe moet.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

bluevelvet

18 jan 2021, 13:54

DILEMMA

- Waarom sterft een oude mens nooit echt aan Corona maar altijd door onderliggende oorzaken?

- Waarom sterft een oude mens altijd aan de vaccinatie maar nooit aan onderliggende oorzaken?
image.jpeg
image.jpeg (64.99 KiB) 267 keer bekeken

image.jpeg
image.jpeg (41.56 KiB) 267 keer bekeken

E.T.

18 jan 2021, 14:03

Je moet je (voorlopig :lol: ) toch niet laten vaccineren, dus de kans dat je er last van hebt is nul.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

janieburton

18 jan 2021, 17:49

Ik begrijp niet waarom sommige zo een probleem maken want de vaccinatie is NIET VERPLICHT. 8O

Maar als er ooit een vaccinatiepaspoort in België en andere landen komt, dan vermoed ik dat de privé bedrijven, zoals restaurants, winkels, werkgevers en sommige transport bedrijven mensen zullen weigeren die niet zijn gevaccineerd; ik denk aan Flixbus en vliegtuigmaatschappijen en internationale treinen zoals TGV, Eurostar en ICE.

Iedereen zijn keuze

Paul Siemons

18 jan 2021, 19:54

janieburton schreef:
Ik begrijp niet waarom sommige zo een probleem maken want de vaccinatie is NIET VERPLICHT. 8O

Maar als er ooit een vaccinatiepaspoort in België en andere landen komt, dan vermoed ik dat de privé bedrijven, zoals restaurants, winkels, werkgevers en sommige transport bedrijven mensen zullen weigeren die niet zijn gevaccineerd; ik denk aan Flixbus en vliegtuigmaatschappijen en internationale treinen zoals TGV, Eurostar en ICE.

Iedereen zijn keuze
En dat zou wel eens ver kunnen gaan : ik zou er niet van verschieten dat binnen een niet al te lange tijd je niet eens meer een WZC voor een bezoek binnenkomt zonder vaccinatieattest.

Fred1950

18 jan 2021, 20:42

Paul Siemons schreef:
18 jan 2021, 19:54
janieburton schreef:

Iedereen zijn keuze
En dat zou wel eens ver kunnen gaan : ik zou er niet van verschieten dat binnen een niet al te lange tijd je niet eens meer een WZC voor een bezoek binnenkomt zonder vaccinatieattest.
Zonder PCR virustest die maximaal 2 dagen oud is, bedoel je. Zelfs als je gevaccineerd bent kan je nog besmet geraken en het virus dan doorgeven !

Dicksy

18 jan 2021, 21:06

Paul Siemons schreef:
janieburton schreef: ↑Vandaag, 17:49

Iedereen zijn keuze
Zou jij al die ouderen in een WZC te eten willen geven die al geen bezoek meer ontvingen nog vóór er sprake was van corona. Gewoon 'gedumpt' omdat ze meer tot last dan zegen waren? :roll: .......Ik niet.

bluevelvet

19 jan 2021, 21:11

@ moderator of redpoppy,

Om welke reden werd mijn link verwijderd ? Daar was toch niets verkeerd mee ?

Ik weet niet of er vóór verwijdering op de link geklikt werd ? dan zou men gezien hebben dat in de video gegevens van de officiële website van CDC met de VAERS (*) van de maand december voor de US getoond werden en door de reporter becommentarieerd. De site CDC is OPENBAAR zodat iedereen die kan consulteren die dat wenst en dus ook de site van de link die je verwijdert hebt.

Ik weet niet wat die gelinkte site allemaal inhoudelijk verspreidt, dat is niet mijn bekommernis, maar gegevens overgenomen van een officiële instantie van de Amerikaanse Overheid mogen dan niet geplaatst worden en past men censuur toe ?

Wat ik meldde in mijn posting werd door de video bevestigd door de pagina’s van het CDC rapport weer te geven, vandaar verwezen naar de link. Het gaat absoluut niet om fake- of haatberichten !

(*). The Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS) is a national vaccine safety surveillance program run by CDC and the Food and Drug Administration (FDA)

bluevelvet schreef:
17 jan 2021, 20:07
Paul Siemons schreef:
17 jan 2021, 19:24
bluevelvet schreef:
17 jan 2021, 18:22
55 People Died in US After Receiving COVID-19 Vaccines: Reporting System
The Epoch Times
linken verwijderd door moderator

Amerika’s dodenaantal en ernstige bijwerkingen rapport.
Ik had de video al eerder gepost.
Als je de moeite had gedaan om de video te bekijken dan was dit commentaar overbodig geweest !

De kannibaal

20 jan 2021, 11:11

bluevelvet schreef:
19 jan 2021, 21:11
@ moderator of redpoppy,

Om welke reden werd mijn link verwijderd ? Daar was toch niets verkeerd mee ?

Ik weet niet of er vóór verwijdering op de link geklikt werd ? dan zou men gezien hebben dat in de video gegevens van de officiële website van CDC met de VAERS (*) van de maand december voor de US getoond werden en door de reporter becommentarieerd. De site CDC is OPENBAAR zodat iedereen die kan consulteren die dat wenst en dus ook de site van de link die je verwijdert hebt.

Ik weet niet wat die gelinkte site allemaal inhoudelijk verspreidt, dat is niet mijn bekommernis, maar gegevens overgenomen van een officiële instantie van de Amerikaanse Overheid mogen dan niet geplaatst worden en past men censuur toe ?

Wat ik meldde in mijn posting werd door de video bevestigd door de pagina’s van het CDC rapport weer te geven, vandaar verwezen naar de link. Het gaat absoluut niet om fake- of haatberichten !

(*). The Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS) is a national vaccine safety surveillance program run by CDC and the Food and Drug Administration (FDA)

bluevelvet schreef:
17 jan 2021, 20:07
Paul Siemons schreef:
17 jan 2021, 19:24

linken verwijderd door moderator

Amerika’s dodenaantal en ernstige bijwerkingen rapport.
Ik had de video al eerder gepost.
Als je de moeite had gedaan om de video te bekijken dan was dit commentaar overbodig geweest !
Gij moogt al tevreden zijn dat de moderator maar één link heeft verwijderd. Eigenlijk had men U al lang moeten bannen. Uw eigen inbreng is nihil, en voor de rest zijn het linken naar websites, die door Google erkend worden als false news sites. Als ze U hier nog lang bezig laten, komt de site in het vizier van de Google, forbidden of te mijden sites.

Dicksy

20 jan 2021, 11:39

De Kannibaal schreef:
Gij moogt al tevreden zijn dat de moderator maar één link heeft verwijderd. Eigenlijk had men U al lang moeten bannen. Uw eigen inbreng is nihil, en voor de rest zijn het linken naar websites, die door Google erkend worden als false news sites. Als ze U hier nog lang bezig laten, komt de site in het vizier van de Google, forbidden of te mijden sites.
Zo'n reactie is nu eens reactie van iemand die zelf niet nadenkt maar google in zijn plaats laat denken. Google heeft het gezegd (geschreven) dus is het correct.
De roep voor een ban van een 'karakterloze' haas vanop zijn hazenpad.

voorn

20 jan 2021, 13:58

Koop eens de Knack van deze week.
Vindt ge misschien fake nieuws dat we nog niet wisten.

De kannibaal

20 jan 2021, 14:49

Dicksy schreef:
20 jan 2021, 11:39
De Kannibaal schreef:
Zo'n reactie is nu eens reactie van iemand die zelf niet nadenkt maar google in zijn plaats laat denken. Google heeft het gezegd (geschreven) dus is het correct.
De roep voor een ban van een 'karakterloze' haas vanop zijn hazenpad.
Of gij dat nu wilt of niet collega, Google, Facebook en Microsoft en Apple hebben in handen wat gij te lezen krijgt en hetgeen gij moogt schrijven. Zonder die 3 zijt gij een geest, die in de ruimte aan het roepen is. Of wij dit moeten toejuichen of niet, is een andere vraag, maar het lijkt er op dat het effect in de toekomst nog wordt versterkt. Een paar honderd meter van mij vandaan draait een lager en middelbaar onderwijs volledig op de " Google Education Suite" en jazeker het is een door de Staat erkende school. Moeilijk ten andere om leraren te rekruteren, want in tegenstelling tot de doorsnee ambtenaren, moeten ze het dubbel aantal uren presteren en zijn ze verplicht om de Certification Programs van Google te volgen en daarbij nog te slagen. Of ik het toejuich, laat ik in het midden Mijn hazenpad loopt over de snelweg naar de toekomst, collega. U bent duidelijk nog met de driewieler in de modder aan het ploeteren op een doodlopende landweg. :D