PRO- en ANTIVAXXERS - Wel of niet vaccineren ?
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Het schoentje wringt eerder bij het feit dat de vaccinatie volledig in handen werd gegeven van ambtenaren en politici. Een waarborg voor een totale mislukking. Wie minister Beke nu een verklaring hoort afgeven in verband met de doorstart, weet dat er nog 20 commissies en andere ambtelijke bijkomende diensten gaan opgestart worden na 30 algemene coördinatie vergaderingen die tweewekelijks doorgaan, buiten de vakantie periodes.
Wij moeten toegeven, het systeem heeft ook voordelen; in de UK bijvoorbeeld wordt ondertussen iedereen ingeënt met Astra Zenica, zonder de wetenschap dat het weinig nut heeft voor de +65 ers.
Wij zullen ook een van de weinigen zijn die zekerheid zullen hebben of de vaccins wel werken tegen de nieuwe bestaande en nog in wording zijnde mutanten. Misschien zal men zelfs niet kunnen opstarten omdat er tegen die tijd nood is aan een nieuw te ontwikkelen vaccin. In het najaar zitten alle diepvriezer vol met miljoenen vaccins, die misschien waardeloos zijn geworden zodat Beke volle petrol kan laten doorstarten.
Ondertussen zal het dodental gestegen zijn tot 30000, maar in absolute cijfers is het niet veel in vergelijking met andere landen, en het zijn tenslotte toch maar 95% oude knollen, die nog leefden op kosten van de gemeenschap. De algemene schade blijft beperkt.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
schade ?
die zijn der niet , alléén al aan erfenisrechten doen ze gouden zaken
en dan nog minderuitgaven aan ziekenkassen wegens géén terugbetalingen te moeten doen
oudjes kosten geld hé
pensioenkas zal nu wél kloppen , zoveel pensioenen minder uitbetalen
terug plaatsen in de opvang vrij , géén wachtlijsten meer
die zijn der niet , alléén al aan erfenisrechten doen ze gouden zaken
en dan nog minderuitgaven aan ziekenkassen wegens géén terugbetalingen te moeten doen
oudjes kosten geld hé
pensioenkas zal nu wél kloppen , zoveel pensioenen minder uitbetalen
terug plaatsen in de opvang vrij , géén wachtlijsten meer
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Ik dacht dat de senioren eerst waren, de rest moet(extra) langer wachten.
En zojuist gehoord dat het aantal dosissen een belofte is en niet in't contract staat.
En zojuist gehoord dat het aantal dosissen een belofte is en niet in't contract staat.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
en nu zou die onozele weyts ook nog de atleten gaan bevoordelen
die denkt dat ze essentieel zijn de idioot
die leveren niks bij aan de maatschappij , integendeel die kosten de maatschappij véél geld
en die dan nog voorkeur spuitjes geven , dus eigenlijk gezien 500 andere mensen mogen creperen van die oetlul
afschieten moeten ze die paljas doen , die betweter tegen alle .....in
en dat is ingegeven van de partijlijn nva , ze mogen der in stikken van mij
die denkt dat ze essentieel zijn de idioot
die leveren niks bij aan de maatschappij , integendeel die kosten de maatschappij véél geld
en die dan nog voorkeur spuitjes geven , dus eigenlijk gezien 500 andere mensen mogen creperen van die oetlul
afschieten moeten ze die paljas doen , die betweter tegen alle .....in
en dat is ingegeven van de partijlijn nva , ze mogen der in stikken van mij
-
janieburton - Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50
-
de enigste die voorrang moeten krijgen zijn :
alles van dokter ,verpleegsters , verzorgers in rusthuizen
brandweer en politie
en daar houd het essentiele op
sporters als allerlaatste nadat iedereen gevaccineerd is
alles van dokter ,verpleegsters , verzorgers in rusthuizen
brandweer en politie
en daar houd het essentiele op
sporters als allerlaatste nadat iedereen gevaccineerd is
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Ik hoop dat astrazeneca effectiever is dan de 8% die men dat vaccin toekent en dat men in het UK de ware toedracht geeft over de mensen die er reeds mee zijn geholpen. Ik heb geen zin om mij te laten vaccineren pour des prunes.
Spinnst du oder was
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Die 8 % is beslist fout. Men keurt geen vaccin goed met amper 8 % beschermingsgraad.twistenopdemaan schreef: ↑28 jan 2021, 10:40Ik hoop dat astrazeneca effectiever is dan de 8% die men dat vaccin toekent en dat men in het UK de ware toedracht geeft over de mensen die er reeds mee zijn geholpen. Ik heb geen zin om mij te laten vaccineren pour des prunes.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Als absoluut minimum was 50% vooropgesteld, streefdoel was minstens 65%.
Is AstraZeneca al goedgekeurd door het EMA?
Is AstraZeneca al goedgekeurd door het EMA?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
neen
morgen of overmorgen dacht ik
als ze hun been stijf houden , geld terug eisen en nooit méér een vergunning afgeven voor medicijnen van hun in europa
en een dikke schadevergoeding
t'is allemaal naar engeland gegaan en nog
morgen of overmorgen dacht ik
als ze hun been stijf houden , geld terug eisen en nooit méér een vergunning afgeven voor medicijnen van hun in europa
en een dikke schadevergoeding
t'is allemaal naar engeland gegaan en nog