Marc Van Ranst
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Een maand iedereen in zijn 'kot opsluiten' doet het aantal besmettingen dalen tot 100 per dag. Dit volgens Fred1950.
En ons zelfde Fredje komt zijn kot pas buiten (uit zijn eigen opgelegde lockdown) als het aantal besmettingen gedaald is tot 10 per dag. Dus nog 90 te gaan.
Pearle Opticiens Beringen:

En ons zelfde Fredje komt zijn kot pas buiten (uit zijn eigen opgelegde lockdown) als het aantal besmettingen gedaald is tot 10 per dag. Dus nog 90 te gaan.
Pearle Opticiens Beringen:

-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Juist !Dicksy schreef: ↑03 mar 2021, 20:30Een maand iedereen in zijn 'kot opsluiten' doet het aantal besmettingen dalen tot 100 per dag. Dit volgens Fred1950.
....
-
JA. De pandemie had al voorbij moeten zijn ( hier en in Europa ). China , Taïwan heeft maar één golf gekend, daar komt geen tweede golf door hun manier van handelen, denken , enzovoort .... Australië heeft ook genoeg aan hun tweede golf in juli van vorig jaar gehad, daar komt ook geen derde golf. Alle andere landen hebben tenminste drie golven achter de rug, of zitten nog in hun derde golf.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 04 mar 2021, 00:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Congo: zelfs geen enkele golf gehad. "door hun manier van handelen, denken , enzovoort ..."
Tanzania: ook geen enkele golf gehad. "door hun manier van handelen, denken , enzovoort ..."
Zo kunnen we nog wel even doorgaan. Allemaal landen met een uiterst gedisciplineerde bevolking; houden afstand; dragen altijd mondmaskers; wassen hun handen voortdurend en ze hebben allemáál een handgelleke in hun zak zitten.
Jezus, Jezus toch

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
janieburton - Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50
Als ons land veder doet hoe dat ze nu bezig zijn dan zitten we er met Kerstmis nog mee.
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Fred1950 Wij moeten in eigen land kijken niet naar andere landen .
En doen we het goed ? en wat is probleem ?
Dat ga ik niet meer herhalen want dat wordt je spuug zat .
Iedereen denkt dat ze goed bezig zijn .
Je promoot telkens China en Taiwan enz .( Meningen kunnen verschillen )
Maar de problemen zijn wel ontstaan in die landen
En zwijgen opgelegd mocht daglicht niet zien .
En nu is de pandemie wereldwijd
En legt de economie voor meer dan helft lam .
En doen we het goed ? en wat is probleem ?
Dat ga ik niet meer herhalen want dat wordt je spuug zat .
Iedereen denkt dat ze goed bezig zijn .
Je promoot telkens China en Taiwan enz .( Meningen kunnen verschillen )
Maar de problemen zijn wel ontstaan in die landen
En zwijgen opgelegd mocht daglicht niet zien .
En nu is de pandemie wereldwijd
En legt de economie voor meer dan helft lam .
-
WIJ zijn het probleem. Of vindt ge dat politiekers en politie ons achter slot en grendel moeten opsluiten en ons verplichten de spuit te laten zetten ? Mij niet gelaten hoor, ....
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Fred1950
WIJ zijn het probleem. Of vindt ge dat politiekers en politie ons achter slot en grendel moeten opsluiten en ons verplichten de spuit te laten zetten ? Mij niet gelaten hoor, ....
Awel fred1950 zou het niet beter omgekeerd zijn dat de politiekers en E.U achter slot en grendel
Misschien zouden ze dan tot besef komen dat ze veel te traag zijn . En dat er telkens veel tijd tussen zit
leveringen vaccin .
Zou veel verbeteren en zeker economie
En mensen zouden veel rustiger worden
Want nu loopt iedereen op toppen van hun tenen .
Awel fred1950 zou het niet beter omgekeerd zijn dat de politiekers en E.U achter slot en grendel
Misschien zouden ze dan tot besef komen dat ze veel te traag zijn . En dat er telkens veel tijd tussen zit
leveringen vaccin .
Zou veel verbeteren en zeker economie
En mensen zouden veel rustiger worden
Want nu loopt iedereen op toppen van hun tenen .
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
-
janieburton - Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50
M Van Ranst geeft weer zijn mening
https://www.demorgen.be/nieuws/marc-van ... 6c252dadb0
Iedereen maakt keuzes en kiest zijn pad maar als de persoon in kwestie het pad kwijt is door de gevolgen van het niet ondersteunen van de manschappen door het leger na het terugkomen van een missie dan heeft die persoon in kwestie misschien niet zelf dat pad gekozen maar door zijn geestestoestand is hij het pad kwijt en dan moet die persoon een behandeling krijgen om terug op het "rechte" pad te geraken.
De persoon in kwestie heeft wel een aantal strafbare feiten gepleegd
https://www.demorgen.be/nieuws/marc-van ... 6c252dadb0
Iedereen maakt keuzes en kiest zijn pad maar als de persoon in kwestie het pad kwijt is door de gevolgen van het niet ondersteunen van de manschappen door het leger na het terugkomen van een missie dan heeft die persoon in kwestie misschien niet zelf dat pad gekozen maar door zijn geestestoestand is hij het pad kwijt en dan moet die persoon een behandeling krijgen om terug op het "rechte" pad te geraken.
De persoon in kwestie heeft wel een aantal strafbare feiten gepleegd