Goede morgen seizoentjes,
Wij zijn maar opgestaan omdat slapen niet meer lukte. heb wel tamelijk lang gisterenavond in mijn nieuw boek: 7 leugens gelezen tot deel 1 van ventjes dvd ten einde was.
vandaag gaat ventje naar de ldl. er staat o.a. gehakt in promo om vogelnestjes te maken.
Gisteren prei creme gemaakt. morgen kan ik dan kippensoep maken. vandaag zijn het merguezes.
Moet nog een lijstje maken van de vis die ik wil bestellen. ventje wil wel nog een keertje rolmops eten met een kazak. zou dan eigenlijk beter van de overblijvende aardappel preistoemp maken. ( veel prei, weinig stoemp dan voor bij de mergueze)
Gimly wilde vanmorgen eerst een grote knuffel, dan spelen en dan eten. ik zie dat het wagentje de kranten heeft rondgebracht wegrijdt. ( die is laat)
het zou aan het eind van de week, ten minste als we de weerman mogen geloven beduidend zacht weer worden. zoveel te beter.
vandaag verder werken aan de kaartjes. Die voor Suus moet af en naar het postpunt. als ventje naar de drankencentrale gaat vrijdag passeert hij er langs. morgen frituursnacks en 's middags een tas soep met een versneden hammetje. Vrouw van beenhouwer vroeg of ventje die ging opwarmen, anders moet dat in zo'n zak van de kippen. neen, zei hij gewoon opsnijden. ja, zei ze, is lekker bij een teugsje. ( alcoholisch drankje in 't ostends) zaterdag onze laatste pizza die we gaan beleggen naar keuze. Zondag is nog een raadsel. we kunnen nog geen ribben bestellen want ze zijn nog niet vlezig genoeg had de beenhouwer tegen ventje gezegd en eerlijk is het al lang geleden dat we nog lam gegeten hebben. Zullen wel zien. ventje moet ook nog langs de apotheek. voor dafalgan forte.
Ging gisteren rusten en ventje die in de living werkt hoorde ik via skype boven in de slaapkamer nog. denk dat hij zich weer aan het kwaad maken was. dus niet gedut.
Ventje is ook juist opgestaan en gaat inloggen. moet hij op het normale uur stoppen.
Sims zijn al aan het werk. en straks heb ik alle daders en bijna alle bewijzen dat hij/zij de moord heeft gepleegd. Boerderij is een makkie deze keer, 4 boten afleveren. tot einde derby.
eerst weten welke maatregelen ze gaan treffen en anders dienstencheques bestellen.
Voor mijn kapsel is het dan jammer, dan koop ik een flesje lichtbruine verf. was toch van plan om steeds lichter te gaan tot het helemaal grijs zou zijn. dan zou ik kunnen spelen met tijdelijke pastelkleurtjes. die zitten toch maar 1 wasbeurt op je haar.
Gimly heeft een vogeltje gezien

. Is weer zo'n tortelduif die aan het koerren is naar water.
denk van zaterdag na de kranten koekjes te bakken.
vandaag ook alle fleeces vervangen. die van Gimly zal ik eerst moet 'ontharen' met zo'n gele handschoen.
nog een kopje koffie en dan rap op fb gedag gaan zeggen.
Fijne dag seizoentjes en keep Safe!