Jamaar, Sibarita, dat is nu toch niet zo erg, hé, op je woorden moeten letten zodat je geen mening naar buiten brengt die bepaalde moslims niet graag horen? Toch?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Die stelling is waar. Deze stelling is ook waar:

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Waarheden hoeven niet uniek te zijn om waar te zijn.
Juist, doorheen de geschiedenis van de mensheid.
Ik ga niet beweren dat in naam van de Islam geen geweld of terreur wordt bedreven, maar ook bv. Getuigen van J en Scientology en andere sekten, die weliswaar minder bloederig optreden, maar toch ook in naam van het Hogere, hun aanhangers ernstige schade kunnen toebrengen; psychisch geweld is ook geweld.
Ook weeral juist ! Maar dan heb je het over sekten : meestal gesloten gemeenschappen met een beperkt aantal leden die zichzelf aan bepaalde regels onderwerpen. Regels die ze niet opdringen aan niet-leden en zeker geen geweld, fysiek noch psychisch, plegen tegen "ongelovigen".socrates schreef: ↑15 apr 2021, 10:47
Ik ga niet beweren dat in naam van de Islam geen geweld of terreur wordt bedreven, maar ook bv. Getuigen van J en Scientology en andere sekten, die weliswaar minder bloederig optreden, maar toch ook in naam van het Hogere, hun aanhangers ernstige schade kunnen toebrengen; psychisch geweld is ook geweld.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.