De kannibaal schreef: ↑17 apr 2021, 14:20
Wil. schreef: ↑17 apr 2021, 12:15
De vaccinaties in Vlaanderen en Wallonië. Nog altijd blijven ze daar in het zuiden hangen op zowat 70% terwijl we in eigen land hier 90% halen.

De
verklaring heb ik eerder al gegeven.
De vrouw van de Kannibaal is 68, en komt pas volgende week vrijdag aan de beurt.
Dat is héél normaal. Men is nu nog bezig met de groep boven 70.
Voor eind april geraken die allemaal niet meer gevaccineerd, want volgende week heerst er opnieuw armoede in het vaccinatieland.
Allemaal niet. Ik vermoed ongeveer 90%
Wanneer de groep van boven de 55 zijn vaccin heeft ontvangen, zal nog een tijdje duren.
Ik weet nu al dat je gelijk hebt. "een tijdje duren" is immers zo rekbaar als de beste elastiek.
Gij vergeet daarenboven dat de cijfers hierboven maar gaan over de eerste speedy spuit.
Neen, kannibaal. Ik heb het trouwens vermeld.
Vijftig procent van deze gelukkigen lopen nog een redelijke kans om op een IC afdeling te belanden.
Fout, kannibaal. Het is 100% van alle mensen in dit land die kans maakt om op een IC afdeling terecht te komen. Maar hoevelen er na een eerste inspuiting nog zullen in het hospitaal terechtkomen, dat aantal zal je eerder met één cijfer dan met twee kunnen aanduiden.
Het lijstje van de volledig gevaccineerden puilt uit van het minimalisme. Vlaanderen verliest hier volledig zijn leiderspatroon, en bengelt ergens aan het staartje.
Je doet hier een ET-tje: je zegt maar wat er door je hoofd schiet zonder bewijsmateriaal. Sta me toe dat te negeren.