MeToo vs beleefdheid
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Ik denk niet dat het ooit zo ver zal komen.
De meeste mannen zullen blij zijn als hun vrouwelijke CEO hen seksueel zou proberen te benaderen, of het zou al een hele lelijke CEO moeten zijn.
Maar seksslaafjes, zullen ze zich in ieder geval niet voelen.
De meeste mannen zullen blij zijn als hun vrouwelijke CEO hen seksueel zou proberen te benaderen, of het zou al een hele lelijke CEO moeten zijn.
Maar seksslaafjes, zullen ze zich in ieder geval niet voelen.
-
Gebruik eventjes uw gevoel voor humor a.u.b., voor zo ver je dat hebt natuurlijk!?!
Je moet alles niet zo nauw nemen, een grapje mag er af en toe wel af.
Enfin, dat hoop ik toch!?
Eigenlijk ben ik het zelfs met u eens.
'Ongewenste' seksueel gedrag, daar is volgens mij, denk ik toch ..., niemand mee gediend.
De vraag is alleen ..., is het voor iedereen wel 'ongewenst'!?
Zelfs voor al degenen die meelopen in "MeToo", is het niet altijd 'ongewenst'!
Er zijn er zeker bij die bij zichzelf denken van: "verdorie, ik dacht dat het er nooit ging van komen."

En krik uw gedacht over mannen nu maar een beetje op, want straks gaat mijn denkbeeld over vrouwen ook nog naar omlaag. Zoals vrouwen niet allemaal 'zo' zijn, zo zijn mannen ook niet allemaal 'zo'!
Je moet alles niet zo nauw nemen, een grapje mag er af en toe wel af.
Enfin, dat hoop ik toch!?
Eigenlijk ben ik het zelfs met u eens.
'Ongewenste' seksueel gedrag, daar is volgens mij, denk ik toch ..., niemand mee gediend.
De vraag is alleen ..., is het voor iedereen wel 'ongewenst'!?
Zelfs voor al degenen die meelopen in "MeToo", is het niet altijd 'ongewenst'!
Er zijn er zeker bij die bij zichzelf denken van: "verdorie, ik dacht dat het er nooit ging van komen."
En krik uw gedacht over mannen nu maar een beetje op, want straks gaat mijn denkbeeld over vrouwen ook nog naar omlaag. Zoals vrouwen niet allemaal 'zo' zijn, zo zijn mannen ook niet allemaal 'zo'!
-
kitten - Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Gevoel voor humor? Iedereen heeft een verschillende kijk op humor voor zover ik weet.
En ja , ik beken, ik heb niet zo een goed beeld over mannen, niet door te weinig ervaringen maar door te veel negatiefs in mijn leven, en sorry ik weet dat dit beeld niet overeenkomt met het merendeel van de mannen, maar ik kan het zomaar niet uitbannen.
En ja , ik beken, ik heb niet zo een goed beeld over mannen, niet door te weinig ervaringen maar door te veel negatiefs in mijn leven, en sorry ik weet dat dit beeld niet overeenkomt met het merendeel van de mannen, maar ik kan het zomaar niet uitbannen.
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Ik denk dat het afhangt van de de actuele leeftijd van de vrouw. Hoe ouder ze worden, des te ongewenster worden hun contacten van vroeger. Na 30 jaar beseffen ze plots, dat ze in het verleden werden misbruikt en dan maar klagen over het psychologische leed, dat hun al die jaren in de ban heeft gehouden. Volgens mij kan men ze onderdelen in 3 categorieën:
- dames die onrecht werd aan gedaan en die zwijgen.
- dames die een vent om welke reden dan ook in de grond willen stampen. De redenen kunnen verschillend zijn, gaande van een verzuchting naar een contact dat nooit werd bevredigd tot schuldgevoel en schaamte over de manier, waarop zij carrière hebben gemaakt.
- de grootste meerderheid, de goudzoeksters. Juridisch hebben de venten weinig verweermiddelen en zeldzaam zijn de vonnissen, waar men genoegen moet nemen met 1 euro schadevergoeding.
-
kitten - Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Kannibaal, mijn idee over mannen heeft niets te maken met ME TOO, ik ben nooit misbruikt en heb na 50 jaar als volwassen vrouw ook nooit dat idee gehad. Ik zou, moest ik in dat geval, zijn nooit gezwegen hebben, dan niet en nu niet, geen compassie met misbruikers. gelukkig misschien was ik niet moeders mooiste en daarom nooit echt lastiggevallen. Maar zoals je zegt wordt deze beweging nu wel een beetje overgemolken met vermeende toestanden van vroeger, het kan echt wel dat je er nu pas over durft praten, maar is toch een zweempje overdrijving bij veronderstel ik.
-
Ik vind de naam "MeToo" totaal ongepast.
Dat lijkt verdacht veel op: ik zou het ook wel eens willen. Hey ..., ik ook, ik ook!
Enfin, het kind moet een naam hebben nietwaar.
De dochter van An Pira heet wel Viktor.
Rare naam voor een meisje ...., alsof ik als man, Viktoria zou heten!?

Niettemin, MeToo, MeToo ..., er zijn ook vrouwen die het er stevig durven van pakken, en dat zal wel niet de eerste, noch de enige zijn: https://nl.metrotime.be/2019/10/08/must ... -leerling/
Maar goed, als het met wederzijdse toestemming is ..., waarom niet!?
Ze kunnen er maar (liefst beiden) plezier aan gehad hebben.
En verder hebben vrouwen, voor mijn part, dezelfde rechten als mannen.
Mocht ik jonger zijn, mochten ze mij gerust ook eens pakken. MeToo, MeToo!

Dat lijkt verdacht veel op: ik zou het ook wel eens willen. Hey ..., ik ook, ik ook!
Enfin, het kind moet een naam hebben nietwaar.
De dochter van An Pira heet wel Viktor.
Rare naam voor een meisje ...., alsof ik als man, Viktoria zou heten!?
Niettemin, MeToo, MeToo ..., er zijn ook vrouwen die het er stevig durven van pakken, en dat zal wel niet de eerste, noch de enige zijn: https://nl.metrotime.be/2019/10/08/must ... -leerling/
Maar goed, als het met wederzijdse toestemming is ..., waarom niet!?
Ze kunnen er maar (liefst beiden) plezier aan gehad hebben.
En verder hebben vrouwen, voor mijn part, dezelfde rechten als mannen.
Mocht ik jonger zijn, mochten ze mij gerust ook eens pakken. MeToo, MeToo!
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Na Prins Andrew wordt een andere celebrity beticht van overschrijdend seksueel gedrag. Het gaat over de zanger en Nobelprijswinnaar Bob Dylan. Die zou een meisje van 12 meermaals 'misbruikt' hebben terwijl hij toen zelf 24 was. Bob D. is intussen 80.
De vrouw die nu 68 is, klaagt hem aan en 'heeft nog altijd mentale en fysieke problemen t.g.v. die feiten' . Hier de opsomming van haar klachten: "severe emotional and psychological distress, humiliation, fright, disassociation, anger, depression, anxiety, personal turmoil and loss of faith, a severe shock to her nervous system, physical pain and mental anguish, and emotional and psychological damage."

De vrouw die nu 68 is, klaagt hem aan en 'heeft nog altijd mentale en fysieke problemen t.g.v. die feiten' . Hier de opsomming van haar klachten: "severe emotional and psychological distress, humiliation, fright, disassociation, anger, depression, anxiety, personal turmoil and loss of faith, a severe shock to her nervous system, physical pain and mental anguish, and emotional and psychological damage."

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet