door E.T. » 18 minuten geleden
E.T. Gisteren, 23:09
Uit een krant van vandaag:
“Enkele personeelsleden willen zich niet laten vaccineren en
lieten me weten dat ze uit de sector zullen stappen als de verplichting er komt”, zegt Katrijn Van Rossem, directeur van woonzorgcentrum Magnolia in Jette.
“Ik maak me zorgen, want onze sector kreunt al onder het personeelstekort. Ikzelf ben absoluut voor een verplichte vaccinatie, maar ik wil ook geen personeel verliezen.”
Een paar patiënten daarentegen ...

Antivaxxers in dienst houden/nemen
Zelfs in de huidige wetgeving arbeidsbescherming/welzijn op 't werk is de werkgever VERPLICHT zijn personeel te beschermen tegen mogelijke gevaren.
Cfr. VOKA
Wie of wat gaat die werkgever VERPLICHTEN? Zij die zich al hebben laten vaccineren hebben dit al gedaan uit eigen beweging en blijven, zij die zich
niet verplicht willen laten vaccineren poetsen gewoon de plaat zoals u gisteren reeds te kennen gaf om 23.09 uur. Wat is dan het probleem?
Het probleem dat er kan ontstaan heb ik hierboven reeds aangehaald. Gevaccineerden die een tandje zullen moeten bijsteken waardoor zij overbelast geraken en ziek vallen. Dan is het de volgende gevaccineerde die uitvalt waardoor de anderen nog een tandje meer moeten bijsteken….. enz, enz, enz, en de sneeuwbal is aan het rollen.