Coronavirus
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Zonder noodtoestand was er zelfs geen voorwaardelijke goedkeuring voor vaccins. Bovendien is er geen pandemie aangezien er slechts een IFR is van 0,15% Hoe gaan ze die dan verplichten
Spinnst du oder was
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
In El Salvador krijgt elke burger van de overheid een Anti Covid 19 - Kit.
Wat zit erin?
-paracetamol en aspirine (ontstekingsremmend)
-loratadine (antihistaminicum)
-ivermectine (tegen parasietenplagen)
-azithromycine (antibioticum)
-vitamine C (500mg)
-vitamine D (2000 IE)
-zink (50 mg)
-elektrolyten (mineralen)
Ook Guatelmala en Bolivia doen mee.
Wat zit erin?
-paracetamol en aspirine (ontstekingsremmend)
-loratadine (antihistaminicum)
-ivermectine (tegen parasietenplagen)
-azithromycine (antibioticum)
-vitamine C (500mg)
-vitamine D (2000 IE)
-zink (50 mg)
-elektrolyten (mineralen)
Ook Guatelmala en Bolivia doen mee.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Gerapporteerde symptomenFred1950 Ongelezen bericht 40 minuten geleden
Iets nieuws om mee te spelen : de "Infectieradar"
https://survey.infectieradar.be/welcome
In de figuur hieronder geven we procentueel aan hoe vaak een bepaald symptoom is gerapporteerd in de vragenlijsten waarbij minstens één symptoom werd doorgegeven.

Heeft men één van deze symptomen vastgesteld is het zonder fout gerelateerd aan covid.
-
Dat speeltje heeft nog geen enkele bekendheid, en verder, wie gaat er zich mee bezig houden om bij een hoestje op de PC te springen en dat daar te melden .....
-
In de VS is heel wat te doen om verplichte vaccinaties zoals die in Californië worden toegepast.
Een arts zet zijn job en zijn reputatie op het spel door feiten te vertellen: natuurlijke immuniteit blijft langer dan gevaccineerde immuniteit. Natuurlijke immuniteit leidt tot minder ziekenhuisopnames dan wat men vaststelt bij gevaccineerden.
Het vertellen van die feiten leidt in de VS geregeld tot uitsluiting en 'Berufsverbot'
Even luisteren
Een arts zet zijn job en zijn reputatie op het spel door feiten te vertellen: natuurlijke immuniteit blijft langer dan gevaccineerde immuniteit. Natuurlijke immuniteit leidt tot minder ziekenhuisopnames dan wat men vaststelt bij gevaccineerden.
Het vertellen van die feiten leidt in de VS geregeld tot uitsluiting en 'Berufsverbot'
Even luisteren

Uit de snelheid van je reactie leid ik af dat je de 3-minuten durende tekst niet beluisterd hebt want je antwoordt al binnen 2 minuten.
Toch een antwoord: ja, er is een wetenschappelijke studie. Die lees je hier.
Ga ineens naar blz. 15 en lees de 'discussion'
Hier zie je de tekst van de bio-ethicus in kwestie die de univ. van California voor de rechter daagt.
Toch een antwoord: ja, er is een wetenschappelijke studie. Die lees je hier.
Ga ineens naar blz. 15 en lees de 'discussion'
Hier zie je de tekst van de bio-ethicus in kwestie die de univ. van California voor de rechter daagt.

E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Was een automatische reactie men beste, als "eerbetoon" aan ICE die had het ook altijd over wetenschappelijk bewezen feiten terwijl ze de grootste onzin copy/paste 
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Natuurlijk ben ik dat in tegenstelling van sommige senioren hier niet.
Maar ik weet wel dat er in de vaccins geen gps module ingebouwd is die via G5 worden geactiveerd en chemtrails zijn wat ze zijn. Dingen waar over onze vriendin, door Qanon, wetenschappelijk bewezen feiten had gevonden op 't wereldwijde web.

Maar ik weet wel dat er in de vaccins geen gps module ingebouwd is die via G5 worden geactiveerd en chemtrails zijn wat ze zijn. Dingen waar over onze vriendin, door Qanon, wetenschappelijk bewezen feiten had gevonden op 't wereldwijde web.

OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
-
Wie wil er toch allemaal luisteren naar "profkes" die eens in de kijker willen lopen ????
Wie de mazelen heeft gehad, is levenslang beschermd, en wie ertegen gevaccineerd is geweest, dan weer niet. Wie de griep heeft gehad is NIET levenslang immuun voor dat specifiek griepvirus ( en dus moet men jaarlijks vaccineren ). En wat één of andere pipo over COVID-19 preekt is totale voorbarige fantasie. Men kan dat nog niet weten, hooguit binnen een jaar of vijf .... 
-
Een brave doe-het-zelver die nooit de binnenkant van een universiteit heeft gezien, komt hier wat dwaasheid in het rond strooien. (Wie herinnert zich nog zijn 'zekerheden' over de 100.000den doden in Zweden? Over de besmettingeeuuhh!! gaan we het zelfs niet meer hebben).
PPF2 blijven ophouden, zelfs na 1 oktober, Fred, en na de alcoholzuivering minstens 2 dagen in de Kangoo laten uitlekken

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.