Zonder noodtoestand was er zelfs geen voorwaardelijke goedkeuring voor vaccins. Bovendien is er geen pandemie aangezien er slechts een IFR is van 0,15% Hoe gaan ze die dan verplichten
Spinnst du oder was
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Gerapporteerde symptomenFred1950 Ongelezen bericht 40 minuten geleden
Iets nieuws om mee te spelen : de "Infectieradar"
https://survey.infectieradar.be/welcome

Dat speeltje heeft nog geen enkele bekendheid, en verder, wie gaat er zich mee bezig houden om bij een hoestje op de PC te springen en dat daar te melden .....

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Een brave doe-het-zelver die nooit de binnenkant van een universiteit heeft gezien, komt hier wat dwaasheid in het rond strooien. (Wie herinnert zich nog zijn 'zekerheden' over de 100.000den doden in Zweden? Over de besmettingeeuuhh!! gaan we het zelfs niet meer hebben).

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.