Ik beweer : 1/2 uur ( of kunnen lesgevers eens niet "snel" meer handelen misschien ? )
En dan maar frauderen met de resultaten ........
Nee gratis en thuis testen en meebrengen als het OK is.
....
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Ik beweer : 1/2 uur ( of kunnen lesgevers eens niet "snel" meer handelen misschien ? )
En dan maar frauderen met de resultaten ........
Nee gratis en thuis testen en meebrengen als het OK is.
....
Is omikron niet zo sterk meer ? Wie beweert dat ? Wait and see. De ziekenhuizen bereiden zich op het ergste voor, en deze keer met een gans concrete "triage". Wie oud is en/of met onderliggende aandoeningen stapt zelfs geen ziekenwagen meer in naar het ziekenhuis. Dan is het "sterf thuis" met je hoestje en je snotneus.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.De verwachtingen zijn dat er naar verhouding 10.000 omikron besmettingen zouden komen in vergelijk met voorheen 1000 Delta besmettingen. Als de ziekenhuisopnames bij het Delta 5 % van de besmettingen waren, en dat bij omikron slechts 1 % zou bedragen, dan zitten we nog steeds met een factor 2 hoger dan bij de Delta. Dat maakt het verschil tussen 500 bedden en 1000 bedden. Die laatsten heeft men niet, en dat betekent ...."triage".

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Dwaze praat van iemand die niet goed nadenkt.Fred1950 schreef: ↑11 jan 2022, 15:40Check maar eens na op https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps ... 7b48e9ecf6 naar het aantal weeklijkse besmettingen en overlijdens voor de landen die je opnoemt. Behalve in Zuid-Afrika stijgen die nog overal. Bekijk vooral eens het aantal overlijdens in Australië.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Wel, wel... De boostercijfers voor belgië:

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Alweer laat je zien dat je van toeten noch blazen weet.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Paniek alom er zijn wel veel besmettingen, maar minder ernstige zieken, al er iemand 2X hoest of eens moet niezen ,zijn ze besmet met corona,voor het corona tijdperk, zie naar 2018 waren er veel die een Griep hadden,ook al die een griepprik hadden gekregen,er waren er zelfs bij die na een zware nacht stappen, maandagmorgen niet kwamen, en tegen de baas zegde dat ze de griep hadden,en ja er waren er ook die met een hoestje of wat niezen gewoon gingen werken,maar er was geen paniek, en het werk werd wel gedaan.Fred1950 schreef: ↑11 jan 2022, 13:44Is omikron niet zo sterk meer ? Wie beweert dat ? Wait and see. De ziekenhuizen bereiden zich op het ergste voor, en deze keer met een gans concrete "triage". Wie oud is en/of met onderliggende aandoeningen stapt zelfs geen ziekenwagen meer in naar het ziekenhuis. Dan is het "sterf thuis" met je hoestje en je snotneus.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.