Wil. schreef: ↑19 jan 2022, 09:29
BESMETTINGEEUUHH!!
Waardeloos, zoals ik reeds anderhalf jaar schrijf.
Hoog tijd dat jij op sennet stopt met alle anderen neer te sabelen als volslagen idioten. Al die statistiekjes, foto's enz.. zijn nutteloos als het gaat over de realiteit in onze eigen omgeving. Ik post hier mijn eigen verhaal .
Na 2 coronavaccins, 1 griepvaccin en een booster ben ik vorige week besmet met omnicron. 5 dagen ziek in bed, koorts, zeer zware hoofdpijn en nog andere symptomen en nog altijd doodvermoeid. Geen onderliggende symptomen.
Mijn schoonzoon, sportdocent, midden veertig, is vorige donderdag besmet. Hij heeft tot gisteren met 40 ° koorts doodziek in bed gelegen en is nog niet in staat om rechtop te staan. Een sportieve man, midden 40 en kerngezond.
Een goede kennis van ons, een jonge vrouw van 42 jaar is 2 weken gelden besmet door haar dochtertje van 6. 10 dagen lang heeft zij ernstig ziek geweest. Haar dochtertje van 6 is ei zo na opgenomen in het ziekenhuis omdat de hoge koorts niet wilde zakken.
Onze dierenarts, waarmee wij zeer goed bevriend zijn heeft vorige week noodgedwongen haar praktijk moeten sluiten, besmet en veel te ziek om te werken. Klein detail, haar man is leraar in de lagere school, zij is zelfstandig en werkt met 3 personeelsleden. Geen inkomsten , wel doorlopende kosten. Al die mensen hebben alle vaccins gehad, behalve die kleine van 6 jaar. Het is met een bang hart afwachten of mijn 2 volwassen kleinkinderen, volledig gevaccineerd en die momenteel hard aan het blokken zijn voor de examens aan de unief niet besmet geraken.
In West Vlaanderen kampen verschillende bedrijven met groot personeelstekort e, werd op meerdere plaatsten het noodplan inwerking gesteld. Het is duidelijk dat omicron niet zomaar een verkoudheid of een beetje keelpijn is. De besmettingen zijn er, vorige maandag 60.000 per dag , daar een beetje denigrerend over doen zegt veel over jezelf en je eigen betweterigheid, die ondertussen veel mensen op sennet tegen de borst stoten.