In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Beweerde ik dan wat anders An? Dacht ik niet toch....., sterker nog, ben het zelfs met je eens.
Wel schreef ik dat alles voorgekauwd werd en zij (en wij neem ik er nu ook effe bij dan)bijna de kans niet krijgen om eerst zelf na te denken over 't e.e.a. was mijn gedachte An.
Je leest en hoort toch bijna niet anders in de media zo of niet zo moet leven (alles omvattend), of zie ik het nu toch echt helemaal verkeerd An..?
Kan hoor, heb ik er ook vrede mee……
Trouwens, mijn huishoudelijke klussen heb ik naar zeggen van HM. Gina weer heel goed vervuld… weer wat minpuntjes konden geschrapt worden en 'n paar pluspuntjes konden bijgeschreven worden.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
grootjegerda schreef: ↑26 jan 2022, 13:29https://www.premed.nl/reflex-spray-130- ... vZEALw_wcB
Dus ook in Nederland te verkrijgen
-
Lenk schreef: ↑26 jan 2022, 13:56Dank je Lenkgrootjegerda schreef: ↑26 jan 2022, 13:29https://www.premed.nl/reflex-spray-130- ... vZEALw_wcB
Dus ook in Nederland te verkrijgen![]()
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
En ik had deze gevonden., tja.. en toen wist ik 't ook niet meerAn-W schreef: ↑26 jan 2022, 09:55Hier in Nederland kennen wij wel ( sinds 1906 blijkbaar) koffie ( of thee ) leuten
![]()
https://www.ensie.nl/woordenboek-van-po ... uik/leuten
DEFINITIE Leuteren
1) Babbelen 2) Bazelen 3) Dazen 4) Dralen 5) Haperen 6) Kauwen 7) Kieskauwen
-

Wij hebben de koffie en thee weer lekker naar binnen geleuterd nadat we eerst ons middagdutje volbracht hadden.
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo
na wat gerust te hebben na het middageten dat laat klaar was hebben we nu onze koffie gedronken
en ik ga dadelijk een lekker koekebroodje bakken sè
en daarna heb ik nog wat andere kleine werkjes te doen die ik vandaag zou willen gedaan hebben
dus afwachten of dat allemaal nog zal kunnen vandaag
tot later , daaaaaaag

na wat gerust te hebben na het middageten dat laat klaar was hebben we nu onze koffie gedronken
en ik ga dadelijk een lekker koekebroodje bakken sè
en daarna heb ik nog wat andere kleine werkjes te doen die ik vandaag zou willen gedaan hebben
dus afwachten of dat allemaal nog zal kunnen vandaag
tot later , daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
voila sè mijn broodje kan bakken en ik ga nog wat verder doen want de avond is alweer in aantocht
marietteke hoe gaat het nog met jou ventje ?????????????????????
hopelijk al wat beter ?????
allé tot later

marietteke hoe gaat het nog met jou ventje ?????????????????????
hopelijk al wat beter ?????
allé tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo iedereen
ik kom nog effe binnen springen ,
hier gaat het gewoon zijn gangentje , de ene dag al wat beter dan de andere ,
want het is nog wat jojo effect met die suiker ,
vrijdag moeten we op kontrole naar ziekenhuis ,
en alhoewel ons leven niet meer hetzefde zijn als ervoor ,
ik hou de moed erin ,
ik heb terug mijn "matteke " boven gehaald ,
en doe zelf mijn joga oefeningen , dat heb ik nodig ,
jdi ik vind je plaatjes echt altijd grandioos
bloemeke ..ons bezig bijtje ,
altijd wel werkjes te doen
Remie , ja 'n tasje koffie "leuteren" is genieten , vind ik
Lenk ja reflex spray ,
altijd handig om in huis te hebben
Bertje , zo zou 'n mens nog 'n punthoofd krijgen ,
van die energie leveringen
an w ..3 x gevacineerd ,
en nog covid , wat erg , hopelijk is hij er niet te ziek van
Miesje , leuk tweedehands winkeltje ,
oei kan niet meer scrollen ,
en mijn grijze hersencellen , onthouden niet zolang
ponneke grootjegerda , puzzel
en iedereen nog 'n fijne avond
veel liefs van mij
geluk vind je onverwacht
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Nee hoor we zitten goed bij Engie, en eerlijk wij hebben nog nooit veranderd. Het verandert allemaal zo vlug, dat je om de vijf stappen zou moeten veranderen van leverancier...Doen wij niet aan mee. Onze dochter wel, maar ik denk dat ze nu ook niet meer zal vlug veranderen van leverancierBert schreef: ↑26 jan 2022, 10:36Die telefoontjes van Luminus, komen idd van een callcenter. En blijkbaar zit jullie nieuw adres nog niet in hun databank (god weet waar ze die allemaal halen, duizenden nummers) en weten ze niet eens dat jullie verhuisd zijn. Maar ze bellen gewoon ganse dagen de mensen op om klant te worden.
Zogezegd met goede voorwaarden. Die voorwaarden moet je met een korreltje zout nemen.
Zeker niet op ingaan!!!![/b]
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
grootjegerda schreef: ↑26 jan 2022, 14:28Heb ik ook staan in mijn apotheekkastje . En ik heb het ook gebruikt. Tevens mijn kersenpit kussentje..Is al beter, maar bij het draaien kraakt mijn nek nuLenk schreef: ↑26 jan 2022, 13:56Dank je Lenkgrootjegerda schreef: ↑26 jan 2022, 13:29
https://www.premed.nl/reflex-spray-130- ... vZEALw_wcB
Dus ook in Nederland te verkrijgen![]()
En mijn nek kan ik ja en nee knikken, maar opzij langs beide kanten is minder...Ik denk dat het smeersel ertussen weg is...
Een bidonske olie van binnen gieten zou helpen denk ik .Hopelijk komt dit ook goed .Ik ben precies een schurend scharniertje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
[/quote]
Heb ik ook staan in mijn apotheekkastje . En ik heb het ook gebruikt. Tevens mijn kersenpit kussentje..Is al beter, maar bij het draaien kraakt mijn nek nu
En mijn nek kan ik ja en nee knikken, maar opzij langs beide kanten is minder...Ik denk dat het smeersel ertussen weg is...
Een bidonske olie van binnen gieten zou helpen denk ik .Hopelijk komt dit ook goed .Ik ben precies een schurend scharniertje
[/quote]
Dat kraken dat ken ik. Wanneer ik bij de kapper mijn hoofd uit de wasbak terug omhoog doe kraakt mijn nek zo hard dat de kapper het hoort. Die moet altijd lachen dan zegt deze hahaha het is de echte die hier zit.
Heb ik ook staan in mijn apotheekkastje . En ik heb het ook gebruikt. Tevens mijn kersenpit kussentje..Is al beter, maar bij het draaien kraakt mijn nek nu
[/quote]
Dat kraken dat ken ik. Wanneer ik bij de kapper mijn hoofd uit de wasbak terug omhoog doe kraakt mijn nek zo hard dat de kapper het hoort. Die moet altijd lachen dan zegt deze hahaha het is de echte die hier zit.