In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
-
nizinnyke - Lid geworden op: 19 jan 2022, 22:33
Net weer thuis van de hondentraining, was weer erg leuk!
En morgen ringtraining, dat is je hond leren hoe te showen op tentoonstelling
Naar die puzzel ga ik dus niet eens kijken...
@zonnebloemetje : mooi zijn die eerste krokussen!
En bij Lenk ook al zulke fraaie dingen, ik moet echt eens gaan kijken hierachter wat er al uitkomt...
Voor nu welterusten, en morgen lekker fris weer op

(voor Lenk)
En morgen ringtraining, dat is je hond leren hoe te showen op tentoonstelling
Naar die puzzel ga ik dus niet eens kijken...
Zie je wel HIJ loopt er de kantjes af

@zonnebloemetje : mooi zijn die eerste krokussen!
En bij Lenk ook al zulke fraaie dingen, ik moet echt eens gaan kijken hierachter wat er al uitkomt...
Voor nu welterusten, en morgen lekker fris weer op

(voor Lenk)-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Zoals ik ’n paar dagen terug al liet weten, namelijk dat februari vol zat met verjaardagen (6 stuks) voor ons. Nou vandaag weer één, schoondochter Marica, de moeder van onze kleindochter Eva, waar we vanmiddag heel even summier ’n bakkie gaan doen om te feliciteren en het toch ’n heel klein beetje op ’n feestje te laten lijken voor haar.
Wij blijven in ieder geval voorzichtig om niet ziek te worden, blijft nog steeds zeer gevaarlijk, zeker ook voor ons..!
Maar straks eerst effe vroeg, is ’t nog echt zeer rustig in de winkels, de wekelijkse
doen…..Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
puzzel - Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25
GDM, bij het overblijven moeten we ook buiten blijven en zo weinig mogelijk naar binnen.
Boodschappen moeten wel gedaan worden, gisteren komt mijn man daarvan terug>vogeltjesvoer enz., rennen daar toch ineens 5 herten dwars over de weg>hij moest in de remmen om ze niet te raken. Ze renden van het ene bos en dan weiland weg weer weiland en dan weer bos.
Boodschappen moeten wel gedaan worden, gisteren komt mijn man daarvan terug>vogeltjesvoer enz., rennen daar toch ineens 5 herten dwars over de weg>hij moest in de remmen om ze niet te raken. Ze renden van het ene bos en dan weiland weg weer weiland en dan weer bos.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft

stukje, dus heeft uw man geluk gehad..!