Waar is het begin van dat citaat, Hobo?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Waar is het begin van dat citaat, Hobo?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Wil. schreef: ↑31 jan 2022, 11:21Waar is het begin van dat citaat, Hobo?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Aan wie zouden de Russen dan hunne gaaazzzzz moeten gaan verlappen ?
aan de sinezen ?Charlie Maru schreef: ↑12 feb 2022, 19:34Aan wie zouden de Russen dan hunne gaaazzzzz moeten gaan verlappen ?
Het zijn de wapen fabrikanten die het vuur aanblazen, dat was al te verwachten, als Amerika ,Afghanistan verlaten heeft,het draait om macht en miljarden geld,en ze liggen niet wakker van het aantal doden.....waarom dan "onze" machtsontplooiing in Polen , Duitsland , etc ....De NAVO zit vol oorlogszuchtige haviken.
De Chinezen krijgen het gas,vriendendienst,die kunnen ze nog gebruiken..Dat is het minste van hun zorgen , wie heeft hun gas nodig ??
Wij, en bij schaarste zullen we hem zeer duur betalen.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.