Bluft Poetin?
-
vivaldi - Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
Jongens (en meiskes) toch, wat een geleuter weer op de afspraak.
Buiten die minister kwam er weer niks zinnigs uit.
En wat komt die grootgrondbezitter uit Toscane weer brabbelen?
Na drie jaar gezever over corona hebben ze nu een nieuwe hobby gevonden bij de brt.
Misschien de willy, de karel en willockxxx er morgen weer bijhalen.
Ik ga dan kijken in mene zetel met een fles vodka er bij!
Buiten die minister kwam er weer niks zinnigs uit.
En wat komt die grootgrondbezitter uit Toscane weer brabbelen?
Na drie jaar gezever over corona hebben ze nu een nieuwe hobby gevonden bij de brt.
Misschien de willy, de karel en willockxxx er morgen weer bijhalen.
Ik ga dan kijken in mene zetel met een fles vodka er bij!
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Eén ding is zeker: Putin is daar nog niet aan de nief patatten.
En waarschijnlijk ook de grootste flater van zijn leven dat hij daar begaan heeft met Ukraine binnen te vallen.
En waarschijnlijk ook de grootste flater van zijn leven dat hij daar begaan heeft met Ukraine binnen te vallen.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
Straks ga je nog beweren, dat die POETIN aan het puberen is.
Hij zit meestal aan een heel lange tafel - om geen COVID masker hoeven op te zetten.
Meteen ziet men dan z'n koele kikkergrijns beter.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Man...man...man.....onze militaire strateeg heeft gesproken.....
Da's nen tanker hé schone.......en overal rond de streken waar het begint warm te worden hangen die tankstations vrijwel 24u/d in de lucht.

Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
En als het Westen nu eens het meeste verstand zou gebruiken en stoppen met Poetin te provoceren. De uitspraak van Ursula Von der Leyen om Oekraïne lid te maken van de EU was verre van verstandig. Net zoals Turkije hoort Oekraïne niet bij Europa. Oekraïne heeft veel meer bindingen met Rusland dan met Europa: geschiedenis, cultuur, taal. Waarom dan kiezen voor Europa? Om vol te worden gepropt met vluchtelingen uit het midden oosten. Als het hier te gortig wordt voor de volgende generaties in het Westen wil ik dat mijn kleinkinderen nog kunnen vluchten naar Oekraïne of Rusland
Spinnst du oder was
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ja, twister, Poetin rijdt met zijn leger een onafhankelijk land binnen. Hij bombardeert hele stukken van steden plat. Het aantal doden kennen we nog niet, maar jij vindt dat wij niet moeten provoceren. Het Westen blijft afzijdig door fysiek geen soldaten op Oekraïense grond te zetten, maar we voeren wel de psychologische oorlog en de oorlog om de sympathie van de burgers.
Uit de sympathiereacties van de inwoners van de buurlanden leid ik af dat de bevolking van Oekraïne wel degelijk beschouwd wordt als een broedervolk.
Laten we dat dan maar vragen aan de inwoners van Oekraïne. Zij hebben geen enkele binding met het huidige Russische regime, noch met het voorgaande communistische regime. Vandaar hun voorkeur voor Europa.Net zoals Turkije hoort Oekraïne niet bij Europa. Oekraïne heeft veel meer bindingen met Rusland dan met Europa: geschiedenis, cultuur, taal. Waarom dan kiezen voor Europa?
Uit de sympathiereacties van de inwoners van de buurlanden leid ik af dat de bevolking van Oekraïne wel degelijk beschouwd wordt als een broedervolk.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Shit ja , ge hebt gelijk. Die vervoert de 3.800 ton brandstof die België aan het Oekraïnse leger "schenkt"Charlie Maru schreef: ↑01 mar 2022, 09:38.....
Da's nen tanker hé schone.......en overal rond de streken waar het begint warm te worden hangen die tankstations vrijwel 24u/d in de lucht.
Uiteraard. Dit is een politieke oorlog, of hooguit een stammentwist. Europa zou alleszins geen militaire steun en materieel mogen sturen, dat is voor Poetin te provocerend en sluit deuren voor een duurzame samenwerking in de toekomst. Met je buren ben je beter af als je er geen ruzie mee zoekt.twistenopdemaan schreef: ↑01 mar 2022, 11:02En als het Westen nu eens het meeste verstand zou gebruiken en stoppen met Poetin te provoceren. De uitspraak van Ursula Von der Leyen om Oekraïne lid te maken van de EU was verre van verstandig. Net zoals Turkije hoort Oekraïne niet bij Europa. Oekraïne heeft veel meer bindingen met Rusland dan met Europa: geschiedenis, cultuur, taal. Waarom dan kiezen voor Europa? Om vol te worden gepropt met vluchtelingen uit het midden oosten. Als het hier te gortig wordt voor de volgende generaties in het Westen wil ik dat mijn kleinkinderen nog kunnen vluchten naar Oekraïne of Rusland
-
Raar: er waren daar toch geen Europese militairen en elk land heeft wel ergens zijn materieel gekocht. Maar toch rijdt Poetin met zijn leger een soeverein land binnen.

Rusland schiet zijn eigen Russische mensen ter hulp tegen de grillen in van een filmacteur putchist
Is Aljazeera voor u een bron van onafhankelijke informatie in deze oorlog ? Lees in elk geval dit maar eens over het Azov regiment , zijn geschiedenis en zijn gevechten in de Donbas tegen de Russen. https://www.aljazeera.com/news/2022/3/1 ... v-regiment
-
De Donbas is een intern Oekraïense aangelegenheid zoals Baskenland en Catalonië en de afscheidingsbeweging daar een intern Spaanse aangelegenheid was/is.
Het is niet aan Poetin om zich in de Donbas te gaan moeien. En als het hem om díe Russen te doen was, waarom is hij dan bezig oorlogsmisdaden te plegen in de andere steden? De bevolking viseren om terreur aan te richten (net zoals Dresden in WO2) is een oorlogsmisdaad.
Het is niet aan Poetin om zich in de Donbas te gaan moeien. En als het hem om díe Russen te doen was, waarom is hij dan bezig oorlogsmisdaden te plegen in de andere steden? De bevolking viseren om terreur aan te richten (net zoals Dresden in WO2) is een oorlogsmisdaad.

.... omdat de nu gelegaliseerde Azov groep zich schuldig heeft gemaakt aan oorlogsmisdaden in de Donbas. Er woedt een extreem-rechtse kanker in Oekraïne ( en het Westen is blijkbaar te blind om dat in te zien ), en Poetin wil vermijden dat de 10 % etnische Russen die in Oekraïne leven hiervan de dupe worden. Dus , dan streeft die naar een machtswissel , en dat mag zelfs gerust een Westers genegen democratie worden zolang die geen extreem-rechtse elementen bevat.Wil. schreef: ↑01 mar 2022, 13:23De Donbas is een intern Oekraïense aangelegenheid zoals Baskenland en Catalonië en de afscheidingsbeweging daar een intern Spaanse aangelegenheid was/is.
-
Ronduit kinderachtig : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/03/01 ... -balletge/ Die danseresjes zullen ook wenen om dingen waar ze geen schuld aan hebben.