Bluft Poetin?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Als Rusland een goede buur van Oekraïne zou zijn , waren ze welvarender dan de saoudies......... en kan de OPEC den boom in.......Indien Rusland het Navo wapentuig niet wil zien verschijnen aan de grens, dat het dan zorgt dat het als een goede buur handelt met Oekraïne. Dan zal er geen behoefte zijn om zich te bewapenen.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Geen vrede zonder oorlog!
En gezien onze soort (blijkbaar) géén vrede wil, zal er 'altijd' oorlog zijn, en dit zolang er mensjes bestaan!
De enige manier om tot algemene vrede te komen, is dus onszelf vernietigen.
Maar helaas ..., dàn zijn we er ook niks meer mee.
-
Poetin heeft de Donbas provincies waar de Russisch gezinden aan 't vechten zijn erkent als zelfstandige republieken ( en dat op vraag van die provincies zelf ). Pas daarna is hij Oekraïne binnengevallen.
Poetin wil nu geen regimewissel meer , Zelensky mag er gerust zijn filmrol blijven spelen, maar er mogen geen NAVO wapens in Oekraïne komen ( en mag dus niet tot de NAVO toetreden ). Naast die twee feiten rest dan nog de Krim, en dat wil Poetin als eigen Russische grondgebied behouden. That's all folks !
Zo'n zware eisen zijn dat toch niet , me dunkt.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Dit is de klepper van de dag!
Onthoud nu eens voor eens en voor goed: een soeverein land dat geen agressie pleegt, val je niet binnen. Daar steel je geen stukken grond van. Dat land laat je zijn eigen problemen oplossen.
Wat is er aan deze 3 zinnen dat jij niet begrijpt?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Zou putin alleen handelen of wordt hij opgestookt door anderen omdat allemaal te doen?
Er zijn van die lepe gastjes (ritselaars) die anderen woorden in de mond kunnen leggen en zelf in het reine blijven.
Er zijn van die lepe gastjes (ritselaars) die anderen woorden in de mond kunnen leggen en zelf in het reine blijven.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Dat vind ik ook. Poetin had MASSALE steun moeten verlenen aan de strijders in de Donbas , met tanks , "vrijwilligers" , en ander gesofisticeerd wapengrut. Dat doen de Amerikanen nu ook. Had dit uiteindelijk tot een verschil geleid en gingen de "echte" Oekraïners in staat geweest zijn om de Donbas te "heroveren" ? Ge ziet ook nooit verder dan uw flamigante neus lang is , nietwaar.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Zo is het. Vergelijk eens:tokkio schreef: ↑30 mar 2022, 16:37Als Rusland een goede buur van Oekraïne zou zijn , waren ze welvarender dan de saoudies......... en kan de OPEC den boom in.......Indien Rusland het Navo wapentuig niet wil zien verschijnen aan de grens, dat het dan zorgt dat het als een goede buur handelt met Oekraïne. Dan zal er geen behoefte zijn om zich te bewapenen.![]()
Valt de VS zijn buur Canada aan?
Hoeft Canada bevreesd te zijn voor een invasie door de VS?
Wordt Canada gedwongen een politieke koers te volgen die de voorkeur geniet van de VS?
Het verschil met Rusland is dat Canada en de VS allebei democratieën zijn; andere democratieën dan de onze weliswaar , die op haar beurt weer anders is dan de Zwitserse bv.
Rusland is een dictatuur waar de vrije pers onbestaande is, waar vrije meningsuiting niet meer mogelijk is en waar elke oppositiestem wordt vermoord of opgesloten.
Bijgevolg is een buurland als Oekraïne op z'n hoede voor zo'n vriendelijke buur en keert het zich af van die 'weldoener'. Door deze stunt van Poetin zal dat imago enkel nog slechter worden. En voor lange tijd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Is dat de reden waarom Verhofstadt op de barricades stond tijdens de staatsgreep van 2014 ?