Met welk recht deed Poetin dat? Oekraïne is onafhankelijk en dus soeverein.
Laatst gewijzigd door Wil. op 05 apr 2022, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Met welk recht deed Poetin dat? Oekraïne is onafhankelijk en dus soeverein.
Laatst gewijzigd door Wil. op 05 apr 2022, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Je zal toch eens een kaart van de Oekraine moeten bekijken denk ik. Marioepol is de belangrijkste industriële en economische haven van het land, samen met Odessa.Oekraine levert miljoenen tonnen graan aan Europa- langs waar denk je dat dat graan vertrekt, daar heb je havens voor nodig . Verder liggen daar zeer belangrijke staalfabrieken.Wat is er in de Donbas te vinden dat Oekraïne armer zou maken?
Laatst gewijzigd door frits1955 op 05 apr 2022, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Welke feiten, Fredje? Die lijken in de straten zijn dat nu gemanipuleerde filmpjes of niet?Fred1950 schreef: ↑05 apr 2022, 10:31Geef feiten een kans zonder voor één of andere partij te kiezen. [...]
Herinnert ge u ook niet in een filmke op VRT nieuws hoe vrouwen tientallen molotov cocktails aan het maken waren, en hoe iemand anders ze met fierheid toonde. Allemaal "onschuldige burgers" , juist ? En weet je wat , gewapende burgers moet men volgens de conventies niet krijgsgevangen nemen , dus .....![]()
Putin beschermt zijn eigen bevolking , dat heeft hij al verschillende keren beweerd , ook na de Krim annexatie.
Als het op een akkoord komt zullen de Donbas provincies zelfstandig worden. Dat Putin nu havens wil veroveren zal als drukkingsmiddel en uit strategisch oogpunt zijn om bvb. de toevoer van materiaal te verhinderen. De Russen kunnen het veroverd gebied niet bezet houden ( tenzij met de goedkeuring van de bevolking zelf - en die is er niet )frits1955 schreef: ↑05 apr 2022, 11:19Je zal toch eens een kaart van de Oekraine moeten bekijken denk ik. Marioepol is de belangrijkste industriële en economische haven van het land. Oekraine levert miljoenen tonnen graan aan Europa- langs waar denk je dat dat graan vertrekt? Verder liggen daar zeer belangrijke staalfabrieken.Wat is er in de Donbas te vinden dat Oekraïne armer zou maken?
Als Oekraine de toegang tot de Zwarte Zee en de randzee Azov verliest stelt het niets meer voor.
Burgers bezitten geen Javelin tuig ....
Moderne tanks kunnen niet meer uitgeschakeld worden door Molotov cocktails - hooguit kunnen de sensoren van die tuigen in de war geraken.een tank die in brand vliegt door een molotov-cocktail?
Eigen bevolking? Dat moet je mij eens uitleggen, slimme. Mensen die op het grondgebied wonen van een soeverein land en daarvan onderdanen zijn, zijn nooit je 'eigen bevolking'.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe zit dat nu weeral met "Vlaanderen" die zich bij Nederland zou willen laten annexeren.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Begin je nu eindelijk ook in te zien hoe belachelijk jouw bewering was? Een nieuwe Comical Freddy is geboren.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.